Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan Bos 26-03-2023

Snelle en vriendelijke reacties op vragen via e-mail.
Duidelijk op de hoogte gehouden van tijdstip van levering.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hartelijk dank voor uw mooie review Johan! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Bij Cameraland vinden we het erg belangrijk om snel en vriendelijk te reageren op alle vragen van onze klanten. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om een keuze te maken tussen de verschillende producten en we helpen je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze.

We vinden het ook belangrijk om je goed op de hoogte te houden van de levering van jouw bestelling. We begrijpen dat het fijn is om te weten wanneer je jouw bestelling kunt verwachten en we streven er dan ook naar dat je op tijd op de hoogte wordt gebracht van het tijdstip van levering.

Nogmaals dank voor jouw review en we hopelijk tot snel in onze winkel of webshop!

Paul van Sonsbeek 24-03-2023

Zoals altijd erg netjes en vriendelijk geholpen door personeel met kennis van zaken
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hi Paul! Hartelijk dank voor je mooie review en fijn om te horen dat je weer tevreden bent over de service van Cameraland! We streven er altijd naar om je op een vriendelijke en deskundige manier te helpen, zodat je met een goed gevoel en de juiste producten de deur uit gaat.

Ons team van medewerkers heeft veel kennis van zaken en we vinden het belangrijk om deze kennis te delen, zodat jij de beste keuze kunt maken voor jouw fotografie- of videoprojecten. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer in onze winkel te zien!

Frans 24-03-2023

goed advies, verrekijker voldoet aan de verwachtingen, topkwaliteit en een snelle levering
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hi Frans! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met ons en de verrekijker. Het is altijd fijn om te horen dat het advies dat je hebt ontvangen heeft geholpen om aan jouw verwachtingen te voldoen. Het is ook geweldig om te horen dat de levering snel en efficiënt was. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden en het is fijn om te horen dat we hierin zijn geslaagd! We hopen je snel weer te zien in onze winkel of webshop!

Mark Vos 24-03-2023

Snelle service. Per ongeluk een lens besteld met de verkeerde vattingsring. Lens retour gestuurd en zeer snel een creditnota gekregen. Nieuwe lens besteld die ook weer zeer snel binnen was. Dame die ik aan de lijn kreeg was ook erg vriendelijk.

Bedankt voor je review.

Wat fijn dat de lens zo snel is omgeruild voor u.
Veel plezier in ieder geval met uw nieuwe lens en hopelijk tot snel!

Bram 24-03-2023

Eerdere keren werd ik perfect geholpen door verschillende medewerkers van Cameraland. Met veel.....van zaken en een zeer prettige houding. Dit maal wist ik wat ik nodig had dus bestelde ik het product, betaalde het juiste bedrag en het werd opgestuurd. Beter kan haast niet!

Beste Bram,

Bedankt voor je dikke 10. Het is geweldig om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze medewerkers en dat je bestelling snel en correct is afgehandeld. We hopen dat je lang van je aankoop kunt genieten en dat je in de toekomst weer voor Cameraland kiest. Hopelijk tot snel

Minke Groenewoud-Beerda 24-03-2023

Al ruim een jaar was ik op zoek naar een nieuwe camera: ik ben duidelijk geen 'makkelijke' klant. Ik wil namelijk zeker zijn dat ik de juiste aanschaf doe. Door Cameraland ben ik erg goed geholpen en hebben zij veel geduld met mij gehad. Ze zijn deskundig en geven advies op maat. Zodoende, was ik óók thuis gekomen nog gelukkig met mijn aankoop. Voor mijn vlg (tele-) objectief kom ik dan ook zeker weer terug. Het draait om vertrouwen en maatwerk voor de klant. Cameraland begrijpt dat.

Beste Minke,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Cameraland. Het is geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met de hulp en expertise die u heeft ontvangen bij het vinden van de juiste camera. Het is altijd belangrijk om een betrouwbare verkoper te vinden die deskundig advies kan geven en geduldig kan zijn tijdens het verkoopproces, vooral als het gaat om het kiezen van een camera die aan uw specifieke behoeften voldoet.

Ik ben blij dat u een positieve ervaring heeft gehad met Cameraland en dat u van plan bent om in de toekomst weer bij hen terug te komen voor uw volgende (tele-) objectief. Het is fijn om te horen dat we uw vertrouwen hebben gewonnen en dat we ons hebben gericht op het bieden van maatwerk voor u. Nogmaals bedankt voor het delen van uw feedback en veel plezier met uw nieuwe camera!

Hopelijk tot snel

Robert 21-03-2023

Product was goed verpakt, product zelf was schitterend. De kleur ook. Camera past goed, had ik over gebeld voor ik het tasje kocht. Canon G7x.
De webshop werd gelijk bijgewerkt. Heel goed.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Bedankt voor je mooie review Robert! Wat fijn om te horen dat je product zo goed bevalt! Het is goed dat je ons op de hoogte had gebracht hoor, zo kunnen wij onze webshop weer verbeteren! Bedankt voor je open en eerlijkheid, we zien je graag terug!

Sphere 21-03-2023

Nette afhandeling. Wordt zelfs nog gebeld als je pakket vertraging opgelopen heeft.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Je kunt altijd de status van je bestelling bij ons opvragen, dat is geen enkel probleem, we helpen je graag! Mocht je nog verdere vragen hebben kun je contact met ons opnemen. We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Koen 21-03-2023

Altijd zeer tevreden over de deskundige hulp van Cameraland. Bij vragen word ik goed geholpen, ook over accessoires zoals filters heb ik veel baat bij hun deskundig en vooral eerlijke advies. Aanrader!
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Hi Koen! Bedankt voor je mooie review. We zijn ontzettend blij om te horen dat je altijd zeer tevreden bent over onze hulp! We doen altijd ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd bij ons langs komen in de winkel, of contact met ons opnemen. We zien je graag terug!

Twisker 20-03-2023

Geweldige winkel, uitermate vriendelijk en deskundig personeel, soms is het druk en moet je even wachten, kwam voor een klein fototasje. Werd uitstekend geholpen. Top, kom er graag nog eens, voor wat groter materiaal.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Hartelijk dank voor je prachtige review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is en dat onze winkel ook zo goed bevalt! Het is inderdaad soms druk bij ons, maar we proberen je alle tijd te geven die nodig is zodat jij met een goed gevoel naar huis gaat! Als je eventueel advies wilt of vragen hebt, kun je altijd bij ons langskomen of contact met ons opnemen! We zien je graag terug!

Wouter Jansen 20-03-2023

Bij Cameraland een Gitzo balhoofd besteld. Eenmal in huis bleek dat het voor de cage van mijn camera niet de juiste balhoofd was. Toen heb ik gebeld met Cameraland medewerker Micha en hij heeft bij collega's en online uitgezocht welk balhoofd ik wel zou moeten hebben. Ik kon de 'verkeerde' retour sturen en de 'goede' meteen bestellen. Meedenken en actie. Ik ben daarmee uitstekend geholpen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-03-2023

Hi Wouter, Bedankt voor je top review. Ik ben blij dat je onze service alsnog zo positief hebt ervaren. we zien je retour graag tegemoet en wensen je veel succes met je nieuwe cage!

Groetjes, Micha - Klantenservice Cameraland.

John 20-03-2023

Via Marktplaats op zoek naar een tweedehands Canon Control Ring EF - RF Adapter en zodoende terecht gekomen bij CameraLand. Lekker gemakkelijk met een vaste prijs, zodat je weet dat je gelijk de koper bent. De adapter was zeer scherp geprijsd en heeft geen zichtbare gebruikssporen, kortom z.g.a.n. Zeer netjes verpakt en geleverd in de originele verpakking.
Verzending was ook supersnel. Top service van CamerLand!
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-03-2023

Hi John! wat fijn dat onze occasion koopervaring zo goed is bevallen.
Zoals met elke product proberen wij deze in een zo goed als nieuwe staat af te leveren plus 1 jaar garantie.

In ieder geval veel plezier met de converter gewenst!

Marc 18-03-2023

Bijzonder tevreden over Cameraland. Maandagmorgen online tweedehandscamera besteld, dinsdag geleverd in België.
Stemt volledig overeen met de foto's, zeer goed en proper verpakt. Zeker een aanrader !
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-03-2023

Bedankt voor je dikke 10!

Fijn dat de camera zo goed bevalt. Heel veel plezier en succes gewenst met de nieuwe apparatuur.

Groetjes, Team Cameraland

mw. P.C.Janssen 18-03-2023

Het personeel neemt alle tijd voor je en laat blijken verstand van zaken te hebben. Ze geven daardoor een goed advies en vertrouw je erop dat je geen miskoop hebt gedaan.. Koffie staat altijd klaar. Ik heb het daarom ervoor over van Zandvoort naar Beverwijk te rijden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-03-2023

Bedankt voor uw bericht, We zijn blij om te horen u ons kooptraject zo positief heeft ervaren en daar zijn we zeker ook trots op.

Mocht u nog vragen hebben of advies neemt u gerust contact op.

Hopelijk tot snel!

Pieter Helsper 17-03-2023

Van een cameratas die ik geruime tijd geleden gekocht heb (langer dan 2 jaar), is recentelijk de rits kapot gegaan. Ik ben naar de Camerland winkel gegaan om advies in te winnen waar ik de rits het beste kon laten repareren. Cameraland heeft de tas ingenomen, contact opgenomen met de leverancier en heeft er daarbij voor gezorgd dat de tas vergoed werd. Ik ben dus nu in het bezit van een andere cameratas. Cameraland heeft mijn verwachtingen ruim overtroffen.

Bedankt voor uw bericht.

We zijn blij om te horen dat dit zo soepel is verlopen voor u.
Veel plezier gewenst met de nieuwe tas en hopelijk tot snel!

Jan 17-03-2023

Het personeel is bijzonder behulpzaam bij het kiezen van in mijn geval een lens. Het is niet zo dat ze je de duurste lens proberen aan te smeren. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en komen met meerdere oplossingen. Ook de verzending is altijd op tijd en stevig verpakt. Mooie website en erg overzichtelijk. Conclusie een dikke 10!
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-03-2023

Bedankt voor de mooie review,

We zijn altijd op zoek naar de apparatuur die het beste bij u past en proberen te luisteren naar uw wensen.
Veel plezier met uw nieuwe spullen gewenst!

deze winkel durf ik gerust aan te bevelen 17-03-2023

ik zocht een bepaalde lens en die vond ik bij cameraland en tot volle tevredenheid
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je de juiste lens bij ons hebt kunnen vinden! We zien je graag terug in onze winkel of op onze website!

A Reitsma 16-03-2023

Slechte service. Retourproces duurde erg lang en doen erg moeilijk over terugbetaling.
Daarbij komt ook dat je zelf retourkosten moet betalen, belachelijk!

Beste Mevr. Reitsma,

Wat vervelend dat u deze slechte ervaring met ons heeft.

U bent alleen in uw review vergeten te vermelden dat u 2 maanden te laat en incompleet uw product heeft geretourneerd.

Ook staat er in onze retour voorwaarden dat deze kosten voor u zelf zijn.
''Bij het retour sturen van een aankoop waar u niet tevreden over bent, dient u als afzender zelf de verzendkosten te betalen.''
Meer informatie kunt u vinden op onze retour pagina.

Voor meer vragen of klachten staat onze klantenservice voor u beschikbaar.

Kev 15-03-2023

Great service, would have been nice to choose the language, but the packaging and delivery service were perfect. The product was in a very good state. Excellent value for money. Thank you !
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Thank you for your review! We are happy to hear that you like it! We apologize for not being able to change the language on our website, I'll pass this along to our web team! Enjoy your purchase and we look forward to seeing you again!

Jonatas CD 15-03-2023

just satisfied. good as it should be: proper product information, clear pictures, good price, fast delivery, well packed.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Thank you for your review! We are happy to hear that everything is to your liking. Enjoy your purchase and we look forward to seeing you again!

Jan v.d. S. 14-03-2023

De bestelling was keurig geleverd in de winkel. Had nog wat vragen over mijn camera. En deze werden in alle rust door (*) beantwoord. Hij is deskundig en heeft verstand van zaken. Dat geeft vertrouwen,om een bezoek aan deze winkel te brengen. en met een tevreden gevoel weer huiswaarts te gaan.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Bedankt voor je mooie review Jan! Wij nemen net zo lang de tijd voor je die je nodig hebt. Wij willen graag dat je met een gerust en tevreden gevoel naar huis gaat, en ik ben blij om te horen dat dit gelukt is! Mocht je verdere vragen hebben, kun je altijd bij ons langskomen in de winkel, of contact met ons opnemen. We zien je graag terug!

Sam Dijkstra 14-03-2023

Ik kom al jaren bij deze Winkel, is me altijd goed van dienst geweest . Voor nieuwe spullen te kopen met eventueel een inruil waar je altijd een goede prijs voor krijg. Ook per telefoon goede adviezen en altijd netjes te woord.
Ik ben zeer tevreden met deze winkel in Alkmaar waar ik altijd komt.
Ben ooit een keer bij een andere grote winkel geweest in Urk die mij zeer slecht hebben geholpen waar ik nooit meer naar toe gaat.

Cameraland is mijn winkel en nergens anders
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Hartelijk dank voor je review Sam! Wat fijn om dit te horen van een vaste klant. We helpen je met alle plezier en doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te adviseren. We zien je graag terug bij onze winkel in Alkmaar!

Kenny Stappers Mezarina 14-03-2023

Het vinden en bestellen was heel makkelijk en snel. Ook de mail/chat over de bestelling was super

Zeker en vast een aanrader.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Kenny! We vinden het super fijn om te lezen dat alles zo soepel en gemakkelijk verliep. Mocht je eens tegen wat aanlopen, kun je altijd contact met ons opnemen, we helpen je met alle plezier! Hopelijk tot ziens!

Bestelde lens 13-03-2023

Vorige week bestelde lens opgehaald, kreeg mailtje en telefoontje dat deze binnen was. In mijn bijzijn doos opengemaakt en gecontroleerd en korte uitleg. Dus niet dozen schuiven maar met je "vak" bezig zijn. Dank voor de goede adviezen R en T.
En overige collega's ook in het verleden uiteraard.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Hartelijk dank voor je review! Het is nooit een probleem om het product in de winkel te komen bekijken voordat je het aanschaft. We willen graag dat je met een goed gevoel naar huis gaat. Mocht je nog eventuele vragen hebben, kun je altijd bij ons langskomen in de winkel. En ik zal je compliment doorgeven aan R en T ;). We zien je graag terug!

Michelle 13-03-2023

Tweedehands lens gekocht, heel blij mee! Goede staat, zoals omschreven. Snelle levering, goed ingepakt.
Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail. Veel verschillende betaalmogelijkheden wat ook heel fijn is.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-03-2023

Bedankt voor je dikke 10 Michelle! Daar zijn we echt heel blij mee! Wat is het fijn om te horen dat jouw lens bevalt. Mocht je nog eventuele vragen hebben, kun je altijd bij ons langs komen in de winkel, of contact met ons opnemen via de telefoon of mail! We helpen je met alle liefde en zien je graag terug!