Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 424 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ArthurW 19-05-2023

Ruim assortiment, overzichtelijk. Vriendelijk en kundig personeel, men neemt de tijd om de klant te helpen, adviseren en komen met goede tips. Ik ging uiteindelijk met betere camera voor een scherpe prijs de deur uit,top!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-05-2023

Bedankt voor je goede review Arthur,

We zijn blij om te horen dat het aankoopproces van je nieuwe camera goed is bevallen.
Heel veel plezier ervan gewenst!

Groetjes, Team Camerland

Theo (Den Helder) 19-05-2023

Snel contact via chat, later per mail. Een drietal objectieven voor Nikon en ringflitser verkocht. Mooie deal kunnen sluiten. Nette afhandeling aankoop in de winkel in Alkmaar. Winkel met vakkennis, dat voel en zie je aan alles.

Bedankt voor je review Theo,

Wat fijn dat alles zo soepel is verlopen met je verkoop.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Jojanneke Claessen 17-05-2023

Wat een goede service. De medewerkers nemen je mee in de mogelijkheden met een heldere uitleg. Geen mooie praatjes maar gewoon waar het op staat en naar jouw behoefte en kunde. Heel tevreden met mijn uiteindelijke aankoop. En als ik vragen heb dan kan ik altijd bij Cameraland terecht. Goede bereikbaarheid en een grote passie voor de producten.

Hai Jojanneke,

Bedankt voor je dikke 10 review.
We zijn blij om te horen dat alles zo fijn is verlopen.
Veel plezier met je nieuwe aankopen en hopelijk tot volgende keer

ron 16-05-2023

vriendelijk en deskundig personeel en goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-05-2023

Bedankt voor je review Ron!

Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met ons. Wij wensen je veel plezier met jouw aankopen, en hopelijk tot ziens!

Peter VL 15-05-2023

Wat is dit een fantastische winkel. Gemakkelijk te bereiken, zeer deskundig en vriendelijk personeel en een uitgebreide, overzichtelijk hoeveelheid aan artikelen. Het was voor mij een feestje om er heen te gaan. Jammer genoeg heb ik voorlopig nog niet iets nodig.
Officiele reactie van Cameraland.nl 16-05-2023

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling Peter!

Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons! Mochten we je in de toekomst verder kunnen helpen, staan wij altijd voor je klaar!

We wensen je heel veel plezier met je aankoop en tot ziens!

Wim 14-05-2023

Ik was op zoek naar een Wimberly MH -100 Mono Gimbal Head voor op mijn nog aan te schaffen Monopod.
Deze heb ik gevonden op Cameraland. Alvorens ik deze bestelde heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice met de vraag of ik voor deze Monogimbal Head een apart hulpstuk nodig had om aan mijn camera te bevestigen.
Ik heb daarbij aangegeven dat mijn camera een Nikon D7500 is en de daarop geplaatste lens een Sigma 150-600 contemporary is
Ik kreeg toen als antwoord dat de Leofoto NP-50s Arca-swiss Plate 55mm daar een perfecte oplossing voor is.
Ik hoefde hem alleen maar aan de lensvoet te schroeven en kon dan lens en camera aan elkaar klikken
Daar ik nogal aandrong of dit inderdaad zo is werd er door de medewerkster nog extra advies gevraagd aan een collega van haar waardoor ik enkele minuten in de wacht heb gestaan. (graag gedaan)
Toen zij daarop met een positief bericht terugkwam heb ik mijn bestelling geplaatst.
Mijn bestelde producten werden de andere dag keurig thuis bezorgd.
Tot zover alles prima!
Ik had eerst de Monogimbal Head op de monopod geschroefd en daarna het Arca swiss plaatje aan de leesvoet.
nu komt het probleem; Dit lensplaatje is veel te klein om mijn camera en lens in evenwicht te houden. Als ik niet oplet klapt mijn lens voorover omdat ik het geheel niet in balans kan brengen omdat de sleuf van het plaatje te kort is.
Ik vind daarom dat ik niet het juiste advies heb gekregen van de medewerksters en daarom een minpunt voor Cameraland.
Ik wil wel benadrukken dat ik uiterst correct en vriendelijk ben behandeld en ook de snelle levering TOP vindt maar de deskundigheid van betreffende personen is in dit geval onder de maat.
Ik schaf een nieuw product aan waarvan ik geen verstand heb en bel daarom eerst om advies in te winnen. En dat advies is niet juist.
Overigens is het niet zo dat ik een volgende bestelling ergens anders zal plaatsen hierdoor.
Ik ben zeer vriendelijk behandeld en de levering was supersnel maar wel met een verkeerd advies. JAMMER!
wim-lips 19-05-2023

Jammer dat men alleen op zeer positieve reviews reageert bij cameraland.
Een iets minder positief berichtje wordt dood gedaan.
gr.Wim

Officiele reactie van Cameraland.nl 22-05-2023

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
We waarderen je eerlijke feedback en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het verkeerde advies dat je hebt ontvangen. We begrijpen je teleurstelling begrijpen dat dit niet had gemoeten.

We willen graag iedereen zo goed mogelijk adviseren en het spijt ons dat we in jouw geval niet aan onze eigen standaarden hebben voldaan.
We nemen je feedback zeer serieus en zullen ervoor zorgen dat dit intern wordt besproken om eventuele verbeteringen aan te brengen.

We willen benadrukken dat we altijd klaarstaan om je verder te helpen en eventuele problemen op te lossen.
Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
We zullen ons best doen om je alsnog van passend advies te voorzien.

Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen.

Rob 14-05-2023

Ben heel tevreden met het voorstel om een canon systeemcamera tenemen ipv spiegel ivm het gewicht en grote ben fijn geholpen door Harry. Het assortiment is erg groot dus een goede voorlichting is dan ook noodzakelijk. Ook de klantenservice werkt prima veel geduld. Fijne zaak dus een aanrader, de koffie is ook lekker.
Officiele reactie van Cameraland.nl 16-05-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review te schrijven Rob!

We zijn blij om te zien dat je zo fijn bent geholpen door onze collega's. Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, ben je altijd welkom bij ons!

Hopelijk tot snel en de koffie staat hier altijd voor je klaar! :)

Klaas Luchtmeijer 13-05-2023

Gewoon helemaal goed in alles. Prijs/kwaliteit, informatie, snelheid, perfect!
Officiele reactie van Cameraland.nl 16-05-2023

Bedankt voor je mooie review Klaas!

We zijn blij om te horen dat alles zo goed is bevallen! We wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel!

Meldy 12-05-2023

In de winkel is alles te koop goede voorlichting en fijne bediening, en klantenservice.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-05-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Meldy!

Je kunt altijd bij ons terecht voor vragen en advies, we helpen je met alle plezier! Hopelijk zien we je snel!

HenkG 12-05-2023

Consistentie in gedrag en service. En dat op een positieve manier. Vakkundig en klantvriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen. Een winkel waar je vaker en meer standaard naar toe gaat.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-05-2023

Bedankt voor je review Henk!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Mocht je vragen hebben, staan wij altijd voor je klaar om je met plezier te helpen.

We zien je graag terug in onze winkel!

Cameraland Alkmaar 10-05-2023

Ik ben afgelopen zaterdag zeer goed geholpen bij Cameraland in Alkmaar. Vriendelijk personeel, bereid om van alles uit te zoeken. Zeer tevreden

Bedankt voor je review!

Het doet ons goed om te horen dat je zo een goede ervaring hebt gehad bij ons in de winkel. Mocht je nog verdere vragen hebben, ben je altijd welkom om bij ons langs te komen.

Andre 10-05-2023

Afgelopen week de Sony lens FE 70-300 G gekocht.De uitleg bij Cameraland, was zoals ik gewend ben. Vriendelijk, gedegen en uitstekend advies. Wat het bijzonder maakt is de extra service die ze geven. Een de al bestaande UV filter (van mijn vorige lens die defect was gegaan) schoonmaken. Even een inspectie van mijn sensor. Dus niet hier heb je de lens, succes ermee, maar net dat kleine extraatje. Dat maakt Cameraland top.
Officiele reactie van Cameraland.nl 11-05-2023

Hartelijk dank voor je review Andre!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en advies! We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen, en het is fijn om te horen dat dit is gelukt. We wensen je veel plezier met je Sony lens!

Mocht je eventuele vragen hebben of advies nodig hebben, ben je altijd welkom bij ons in de winkel!

We zien je graag terug in de winkel.

Jan 10-05-2023

Op foto's met mijn Nikon D7100 gemaakt waren steeds spikkels te zien, sensor zelf reinigen met het programma daarvoor hielp niet afdoende - dus ermee naar Cameraland.
Daar konden de meeste stofdeeltjes wel weggehaald worden, maar niet alles, en kreeg het advies naar het Nikon Centre in Beverwijk te gaan.
Vervolgens is het toestel daar nog meer schoongemaakt, maar zelfs daar bleef nog een klein stofje op de foto's te zien.
In dit proces heeft Cameraland een positieve bijdrage geleverd.
Mogelijk wordt het tijd voor een andere camera?
Officiele reactie van Cameraland.nl 11-05-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen Jan!

Het doet ons goed om te horen dat wij je zo goed hebben kunnen helpen. Je bent altijd welkom bij ons voor hulp en advies.
Mocht je hier eventueel advies over willen hebben, kun je altijd bij ons terecht, we helpen je graag!

We zien je graag terug in onze winkel!

Wil Groot 09-05-2023

filter besteld, snel gevonden op de site en, omdat ik in Alkmaar woon, opgehaald in de winkel. Gezellig en direct.
Officiele reactie van Cameraland.nl 09-05-2023

Bedankt voor je review Wil!

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Je bent altijd welkom bij ons voor vragen of advies, of om gezellig een babbeltje te houden. Veel plezier met je filter!

Betrouwbare webshop 08-05-2023

Ik heb net een Fujifilm XPro3 bij Camereland gekocht. De levering was vlot, de prijs goed concurrerend. Ik heb vaker camera gerelateerde producten bij Cameraland gekocht en ben steeds tevreden
Officiele reactie van Cameraland.nl 09-05-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een mooie review te schrijven!

We zijn blij om dit te horen van een vaste klant! We wensen je heel veel plezier met je Fujifilm XPro3! Mocht je eventuele vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen, we helpen je graag!

Ton 08-05-2023

De producten zijn niet uniek, echter de werkwijze, persoonlijke betrokkenheid en het deskundige advies zeer zeker wel!
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-05-2023

Bedankt voor je mooie review Ton!

Wat fijn dat jij jouw prettige ervaring met ons deelt!
Schroom niet om contact op te nemen of bij ons langs te komen als je vragen of advies nodig hebt! Veel plezier met jouw aankoop!

Tom Kok 08-05-2023

Mooie winkel met breed assortiment. Had 3x gevraagd een Tamron DX voor Nikon zou passen op mijn Nikon D750. Dat past zeker maar geen full frame, dus eigenlijk nutteloos.
Had wel een advies verwacht om deze lens niet te kiezen.
Uiteindelijk gekozen voor de Sigma 24-105.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-05-2023

Bedankt voor je review Tom!

Wat fijn dat je een prachtig objectief bij ons hebt gevonden!
We willen je bedanken voor jouw feedback en gaan hiermee aan de slag. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen!

Frank V 08-05-2023

Geheugenkaartjes besteld en deze waren de volgende dag in huis. Prima informatie over de voortgang van de bestelling.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-05-2023

Bedankt voor je review Frank!

Wat fijn om te horen dat je al zo snel van je bestelling hebt kunnen genieten! We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

MartiN 07-05-2023

Ik heb voor het eerste besteld bij Cameraland. Hoewel ik zelf werkzaam was bij een concurrent. Het bestelproces verliep vlot en ook de bevestiging kwam vandaag. De levertijd is wat vaag en 1-4 werkdagen is wat ruim. Lens kwam goed (milieuvriendelijk verpakt binnen. Bijna compleet tevreden. De levertijd mag wat sneller imo. Verder zal ik zeker weer daar aanschaffen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-05-2023

Bedankt voor je review Martin!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je lens. Wij wensen je er heel veel plezier mee! Mocht je nog eventuele vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen. We helpen je met alle plezier!

We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Caro 06-05-2023

Snel geleverd. Veilig verpakt. Lens werkt perfect en is in uitstekende conditie. Mijn eerste ervaring met een 2dehands product en ik ben heel tevreden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 06-05-2023

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen Caro!

Wij wensen je heel veel plezier met jouw lens! Mocht er eventueel wat zijn, of als je vragen of advies nodig hebt, kun je gerust contact met ons opnemen. We helpen je met alle plezier!

Hopelijk tot ziens!

S Blijdorp 06-05-2023

Eerst telefonisch contact gehad om zeker te weten dat ik de juiste lens in gedachten had. Werd netjes en vriendelijk te woord gestaan. Gelijk besteld en de volgende dag had ik de lens in huis. Super!

Bedankt voor je review!

Het doet ons goed om te horen dat je zo een goede ervaring met ons hebt gehad! Mocht je eventuele vragen hebben, staan we altijd voor je klaar!

We wensen je heel veel plezier met je lens, en hopelijk tot ziens!

Wim de Wit 05-05-2023

Ik ben zeer plezierig en deskundig geholpen in de winkel van Cameraland. bij de aanschaf van een spottingscope met statief. Ik heb verschillende scopes kunnen proberen en in alle rust werden mij voor- en nadelen voorgeschoteld . Ik heb mij geenszins onder druk gezet gevoeld om te kopen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 06-05-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Wim!

We hebben je met alle plezier geholpen en zien je graag terug in onze winkel! We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Mocht je nog vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen of bij ons langskomen in de winkel.

Marco 05-05-2023

Kleuren scanner besteld geprobeerd de kleuren wat er dan aan gegeven worden klopt helemaal niks van en het dan volgt als je het pakketje terug wilt sturen je nog eens 8 euro mag betalen . Dus slechte kleuren scanner en service

T. van Someren 05-05-2023

Al jaren kopen wij onze fotocamera’s, objectieven en accessoires bij Cameraland.
We zijn er altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.
Nu hebben we twee camera’s gekocht en er was tijd om beide toestellen aan ons uit te leggen.
Voor vragen mogen we altijd bellen, chatten of emailen.
De ervaring is dat we dan snel en goede uitleg krijgen waarmee we weer verder kunnen.
We hebben rust en professionaliteit ervaren!
Dank jullie wel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-05-2023

Bedankt voor je review!

Wat fijn om zo een mooie review te lezen van een trouwe klant!
We zijn blij om te horen dat je erg tevreden bent over onze service.
Mocht je verdere vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen, we helpen je met alle plezier!

Wij wensen je een heel prettig foto-avontuur toe en tot ziens!

Ingrid 02-05-2023

Heel tevreden over de webshop. De vraag die ik had werd per mail goed beantwoord. Het uitgezochte objectief (occasion) is uitstekend. Was goed verpakt en kwam snel binnen. Ben meteen op pad gegaan om te oefenen ermee.
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-05-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Ingrid!

Het doet ons goed om te lezen dat je heel tevreden bent over onze webshop en service! Wij wensen je heel veel plezier met jouw objectief, en we zijn erg benieuwd naar de prachtige plaatjes die je ermee gaat schieten!