Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 424 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jo Stegeman 28-06-2023

De shop is zeer toegankelijk, goede producten en een heel uitgebreid assortiment. De prijzen zijn zeer acceptabel.

RuudGN 27-06-2023

Hele mooie winkel, overzichtelijk en ruim. Zeer deskundig personeel. Soms wat lang wachten maar dat komt doordat de winkel goed bezocht wordt.

Ingrid 26-06-2023

Wat een fijne winkel is Cameraland! Altijd vriendelijk personeel; er wordt vlot gereageerd op vragen en wat ben ik weer blij met mijn nieuwe objectief.

Huite 26-06-2023

Goed geholpen. Had een softbox nodig en draadloos flitser systeem. Gaf mij goed advies en vriendelijk. Ik kom terug.

Thomas 26-06-2023

Zeer goed geholpen. Had even gebeld van tevoren. daarna direct online besteld. product was volgende dag in huis!

George Stoekenbroek 25-06-2023

Ik ben al klant vanaf de oprichting. Ik ben zeer tevreden . Het personeel is vriendelijk en deskundig.

Mariska 25-06-2023

Heb voor het eerst een 2de Hans Camara gekocht
En hij is perfecte staat op wat gebruik sporen na. Dat geen punt is.
Camara heeft dit weekend al heel veel werk verzet .
Is 100% goed

En website is oke
Duidelijk ook voor niet pc nurts
En bellen kan ook ,dan word alles uit gelegt .
Niets is te veel wat je vraagt. Ze blijven vriendelijk en correct .
Het pakket was goed in gepakt en zeer snel verstuurd en geleverd.

Mirianne 25-06-2023

Prima zaak waar je deskundig advies krijgt. En waarbij er echt met je mee gedacht wordt. Dus niet iets verkopen om het verkopen, maar met je meedenken wat wel en wat niet handig is. Al met al is cameraland een zaak waar we geregeld terugkomen omdat we weten dat we hier prima geholpen worden.

Van den Broek 24-06-2023

Eerst contact gehad via Whatsapp omdat ik wat vragen had betreft de Battery grip die ik heb gekocht, de desbetreffende medewerker is zelf nog gaan kijken welke items ook echt compleet waren en hiervan de linkjes doorgestuurd. Dus direct een grip besteld voor een mooie prijs, met alle items aanwezig zelfs de doos, boekjes en noppenfolie ! Echt helemaal super, dat ook nog voor een scherpe prijs ! Kom zeker nog eens terug !!
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-06-2023

Bedankt voor je prachtige review!

Het doet ons goed om te horen dat je erg tevreden bent onze service! Mocht je verdere vragen hebben, ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen.

We wensen je heel veel plezier met jouw aankoop en zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Serge 23-06-2023

Ik heb besteld via de website welke duidelijk en overzichtelijk is. De prijzen van Cameraland zijn zeer scherp naar mijn inzicht. Het bestelde product, een nieuwe flitser, was op voorraad en snel geleverd zoals beloofd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

Hartelijk bedankt voor je positieve review Serge!

Bedankt voor je mooie, positieve woorden. We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe flitser. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, ben je altijd welkom!

Pieter Heine 22-06-2023

Bij cameraland werken mensen die hun eigen spullen ook zelf gebruiken en weten wat ze er mee kunnen met voor elk niveau voor wat iemand er mee wil. Samen met een vriend bij een verkoper een combinatie kunnen maken voor zijn specifieke wensen. Erg fijn dat er meegedacht wordt en iemand niet zomaar met een kluitje het riet in wordt gestuurd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

Bedankt voor je review Pieter, Wat fijn om te horen dat onze expertise en ervaring je zo goed is bevallen.

Veel plezier met de nieuwe spullen gewenst en hopelijk tot volgende keer.

M.J. Meyer - Brink 22-06-2023

Cameraland is de beste winkel bij uitstek op het gebied van fotografie. Zodra je de winkel instapt begeef je je in een sprookjesachtige wereld en vergaap je je aan al het moois wat de winkel te bieden heeft. Het is dan ook geen straf om even te moeten wachten tot je persoonlijk wordt geholpen. Elke medewerker van Cameraland beschikt over een behoorlijke dosis expertise en zijn allemaal even vriendelijk. Voor aanschaf danwel vragen is dit de beste plek En klein detail maar de koffie smaakt ook goed 😉

Beste M.J. Meyer,

Bedankt voor je review en je grote compliment. Die kunnen we in onze zak steken. We zijn blij om te horen dat onze winkel en kennis je goed bevalt.

En natuurlijk ben je altijd welkom voor zo'n lekker kopje koffie.

Paul 20-06-2023

"Helaas" heb ik niet via de site gekocht, maar fysiek in de winkel in Alkmaar.
Ik was toe aan een nieuwe verrekijker.
Vervolgens ben ik uitstekend geadviseerd door een uiterst aardige en deskundige medewerker.
En ben ik met een mooie kijker naar huis gegaan.
Kortom, zeer geslaagde oefening
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

Hi Paul, bedankt dat je de tijd heb genomen om zo'n mooie review achter te laten. Wat fijn om te horen dat het aankoopproces van de kijker je goed is bevallen. Hopelijk kan je er nog lang van genieten. Mocht je nog vragen hebben kom langs of stuur ons een berichtje.

willem 20-06-2023

wederom weer zeer goed advies gekregen van (*),
het artikel wat hij suggereerde gekocht en bevalt mij tot nu toe uitstekend
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

Bedankt voor je review Willem!

We zijn blij om te horen dat je zo een goede ervaring hebt gehad met ons en dit ook wilde delen. Veel plezier met jouw aankoop en tot ziens!

jeannette Kluyskens-Jonkers 18-06-2023

Wordt professioneel en vriendelijk geholpen. Enorme keuze in een mooie winkel
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

We willen je van harte bedanken voor je positieve review Jeannette!
We zien je graag terug in onze winkel!

Alex 18-06-2023

Monopods besteld. Snelle levering, goed product, voldoet volkomen aan de beschrijving.
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

Bedankt voor je review Alex!

Wij wensen je veel plezier met jouw monopods, we zien je graag terug!

Jeffry 18-06-2023

Fijne webshop met ruim voldoende aanbod. Zeer gebruiksvriendelijk en verschillende betaalmogelijkheden. De conditie van tweedehands apparatuur wordt uitgebreid beschreven en voldoet ook aan de omschrijving.
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

Hartelijk dank voor je mooie review Jeffry!
Wat fijn dat je jouw positieve ervaring met ons wilt delen, het doet ons goed om te horen! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, kun je altijd contact met ons opnemen.

We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Ina 18-06-2023

Heel fijn en plezierig advies en vooral meedenken met mijn vragen! Zeer oplossingsgericht. Superwinkel!
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-06-2023

Bedankt voor je review Ina!

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een mooie review te plaatsen! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, kun je gerust bij ons langskomen in de winkel, of contact met ons opnemen.

We zien je graag terug!

Hans 17-06-2023

Snelle levering
Goede prijs kwaliteit verhouding
Vriendelijke communicatie
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-06-2023

Bedankt voor je positieve review Hans!
Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop. Mocht je vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen. We zien je graag terug!

Linda 14-06-2023

Bij Cameraland word je goed geholpen en geadviseerd. Ze nemen de tijd voor je en denken mee. Er is veel aanwezig/op voorraad zodat je kunt zien wat je koopt. Heerlijk om onder het genot van een bakje koffie de vitrines bewonder met al het moois.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-06-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Linda!

We vinden het leuk dat jij jouw positieve ervaring met ons wilt delen. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, kun je altijd bij ons terecht! We helpen je met alle plezier!

Hopelijk tot snel!

Rob 14-06-2023

Hele fijne winkel, leuke mensen die je helpen. Ze nemen ruim de tijd om je zo goed mogelijk te informeren. Ook als je geen goede keus hebt gemaakt geen probleem als het goed is kan men retourneren of in de winkel omruilen. Ook de koffie is goed.

Hai Rob,

Bedankt voor je leuke review, Fijn om te horen dat alles goed is bevallen. Hopelijk tot volgende keer.

Gerrit Elderbroek 14-06-2023

Ik was erg blij met het deskundige advies van de medewerker ,hij nam de tijd voor mijn vragen en legde op heldere wijze uit wat de voor en in mindere mate de nadelen van de camera waren die ik op zijn advies heb aangeschaft.
Officiele reactie van Cameraland.nl 14-06-2023

Hai Gerrit, bedankt voor je review.
We zijn blij om te horen dat je duidelijk aankoop advies hebt gehad en dat alles naar wens was in de winkel.

Veel plezier met je camera!

Gerard 13-06-2023

Goede en snelle service.
Nadat 1ste bestelling vast gelopen was.
Dit via mobiel en mogelijk minder stabiele verbinding.
Na contact melding via chat adequate reactie, en snel herstel waardoor even later opnieuw order kon plaatsen en afronden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 14-06-2023

Bedankt voor je review en bestelling.
fijn om te horen dat je alsnog je bestelling hebt kunnen doen zo.

Veel plezier met je aankopen gewenst!

Coen Makelaar 13-06-2023

Cameraland is echt een hele fijne winkel, als je iets wil weten op gebied van fotografie, of iets nodig hebt en je weet niet precies wat weten ze je hee goed ermee te helpen! Elke keer weer als we komen nemen ze de tijd voor je leggen alles netjes uit hoe het gene wat je koopt of aanschaft werkt. En als je denkt ik snap het niet doen ze het gewoon nog een keer. Ze geven deskundig advies! wij gaan altijd naar Alkmaar en het is het ritje altijd waard!
Officiele reactie van Cameraland.nl 14-06-2023

Ontzettend bedankt voor je fantastische feedback! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat je onze winkel zo fijn vindt en dat we je goed hebben geholpen. Jouw vertrouwen in ons deskundig advies betekent veel voor ons en daarom waarderen we het dat je voor ons naar alkmaar komt. Hopelijk tot volgende keer

Herman 13-06-2023

Mijn camera ging in de verkoop en ik had hierbij geen zin om via allerlei verkoopsites moeizame mailcontacten te gaan voeren
Bij Cameraland dus verkoopformulier ingevuld en de volgende dag kwam er een goed reëel bod dat 2 weken geldig was Door omstandigheden werd het een maandje later voordat ik naar Cameraland toe kon. Geen probleem, fijne ontvangst, de koffie/thee stond klaar en daarna goed gesprek waarbij de verkoopprijs van mijn camera nog wat beter voor mij uitkwam. De volgende dag stond het afgesproken bedrag op mijn rekening
Top, zo doe je zaken, Cameraland tevreden en ik tevreden!

Bedankt voor je review Herman,

Wat fijn dat alles zo soepel is verlopen met je inruil.
Mocht je ooit nog eens een leuke inruil hebben of gewoon een vraag, loop gerust binnen.

Groetjes. Team Cameraland