Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roderick 07-12-2022

Ik ging naar de winkel om mijn oude camera in te ruilen en werd daar enorm goed geholpen. Het personeel was erg vriendelijk en heb binnen no-time mijn apparatuur kunnen inruilen.

Fijne winkel!

Filip 06-12-2022

Cameraland heeft de scherpste prijzen, de website is zeer overzichtelijk en de zoekfunctie werkt zoals het hoort.
De dienst na verkoop is vlot, bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Zelfs in deze drukke tijden (kerstperiode) !
Eigenlijk verdienen ze zelfs een 10 maar dat is misschien voor een volgende keer.
Kortom, een aanrader !
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Dankjewel voor deze lovende review. zo horen en doen we het graag. we zien u graag snel weer

Bob 05-12-2022

Ruim assortiment en wordt inderdaad binnen 24 uur bezorgd. Ook de prijs was meer dan redelijk, kortom ik ben tevreden klant.

Diwi 05-12-2022

Deskundig geholpen en goed op de wens ingegaan wat je van een toestel verwacht te kunnen

John Portielje 05-12-2022

Uitstekende adviseurs, zeer sympathiek en bereidt tijd in de vraag te steken. Goede producten ook tweedehands. Echter het aanbod tweedehands objectieven is wat klein t.o.v. concurrenten. Voor de camera die ik heb de Canon 5DMark3 zijn niet alle lenzen meer beschikbaar.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Bedankt voor uw review.
Daar doen we zeker ons best op.
Helaas hebben wij een minder groot aanbod omdat wij ook maar 1 filiaal hebben tegenover onze concurrenten.

Cindy 05-12-2022

Ontzettend fijne service, goed advies zowel online als fysiek in de winkel! Echt een aanrader!

Bert van Gool. 05-12-2022

Prijs (groothoek-voorzetlens) uitzonderlijk laag; levering steeds de volgende dag; product optisch en qua uiterlijk prima en toen ik me vergiste in de conversiering omruilen binnen één dag.

Niels 05-12-2022

Informatie opgevraagd over een lens voor een Nikon camera. Duidelijke uitleg gekregen en daarom de lens besteld. Snelle levering en een duidelijke site.

Ben erg tevreden!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-12-2022

Bedankt voor uw review. U kunt altijd contact opnemen voor advies. of natuurlijk even binnen wandelen in onze winkel.

Marc 04-12-2022

Ze hebben wat ik nodig heb voor een goede prijs. En het is fijn dat je het on drie termijnen kunt betalen.

Monika 04-12-2022

Ik kon in drie handige termijnen betalen waardoor ik makkelijker kon kiezen omdat het geen goedkoop product is.

Angela born 03-12-2022

Na een onder niet in de verzending zat
Contact met klantenservice gehad te hebben
De dag erna word het als nog opgestuurd
Even wachten tot dat het binnen is
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-12-2022

Bedankt voor je review. Hopelijk is uw product nu snel binnen. u kunt altijd contact opnemen voor vragen.

L.J.Krijns 03-12-2022

Ik ben uitermate tevreden over Cameraland en zijn medewerkers.,je wordt fijn geholpen en zij zijn pas tevreden als jezelf tevreden bent.grote klasse.!

Jos Verboven 03-12-2022

Ik ben meer dan uitstekend geholpen. Men nam alle tijd voor mij om mij te adviseren en zaken uit te leggen aan de hand van de producten die ik wilde aanschaffen. Ook heb ik een genereuze inruilwaarde gekregen voor de spullen die had meegebracht. De winkel is praktisch bij mij om de hoek. Cameraland runt ook een webshop.

Alles bijeengekomen kan ik iedere fotograaf, zowel de professional als de hobbyist, Cameraland van harte aanbevelen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-12-2022

Hartelijk dank voor deze mooie review, we hopen u snel weer te zien

Swart 03-12-2022

Uitstekende afhandeling van mijn te koop aangeboden telelens. Offerte was snel binnen en na het opsturen en de check van de lens werd het afgesproken bedrag meteen overgemaakt. Zo hoort het.
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-12-2022

Fijn dat alles zo soepel is verlopen.

Rene Roelofs 02-12-2022

Leuke black friday deal 20 % korting op een Hähnel produo lader.
Netjes oprijd verzonden

Suzanne Hautvast 02-12-2022

Fijne overzichtelijke site en snelle levering van top product! Heel blij mee!

ROB 02-12-2022

Zeer goede service bij het retourneren, was mijn domme fout door 2x hetzelfde te bestellen, het werd sportief afgehandeld. Zeker aan te bevelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-12-2022

Een foutje zit in een klein hoekje, veel succes met uw nieuwe product.

Eddie 01-12-2022

Zoals altijd top! Lens in goede orde ontvangen. Ik bestel liever bij Cameraland dan bij een van de grote online winkels. Hou ik van: klein en overzichtelijk en een erg goed en gevarieerd aanbod.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-12-2022

Bedankt voor de mooie review.
We zien u graag snel weer in onze winkel.

Nico 01-12-2022

Spullen zijn snel geleverd maar ik wacht nog op de batterij voor de Z9 van Nikon is wel betaald
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-12-2022

Bedankt voor je review. Dat kan kloppen, soms is het product niet direct op voorraad in de winkel en wordt het geleverd vanuit ons andere magazijn. Hopelijk komt de accu snel aan.

Claudia Koole 30-11-2022

We zijn vriendelijk ontvangen en geholpen. Mijn man heeft de camera die hij zocht voor een goede prijs. We komen zeker terug.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-12-2022

Wat fijn om dit te horen. Hopelijk tot snel.

Wim van der Tuin 29-11-2022

Mooie winkel in Alkmaar met een groot aanbod. Ik kwam voor aanschaf van de Canon 90d en inruil van de 250d. Ik werd geholpen door een vriendelijke en kundige verkoper en in korte tijd de deal uitstekend afgewikkeld. Ook de koffie was heerlijk. Een voorbeeld voor veel winkeliers.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-12-2022

Bedankt voor deze top review. U bent altijd welkom voor advies en een kopje koffie. Veel plezier van uw nieuwe 90D

Marja 29-11-2022

Snel contact, via chat en telefoon. Beloofde terugbelafspraak zeer snel gedaan. Met veel geduld om mijn vraag goed te beantwoorden. Medewerker nam de tijd.
Goede info over product. Zodanig dat ik tot koop ben overgegaan.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-12-2022

Wat fijn om te horen dat alles zo soepel is verlopen, veel plezier van uw nieuwe spullen gewenst.

Erik van der Heijden 29-11-2022

Goede shop snelle afhandeling en geleverd product voldoet aan de verwachting. 24 november besteld en 26 november geleverd.

King 29-11-2022

Occasion zonnekap besteld, maar verkeerde model geleverd. Het juiste model hadden ze ook niet meer. Wel vriendelijk geholpen door medewerker, maar helaas tijd en moeite verspild.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-12-2022

Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij waren er van overtuigd dat deze zonnekap op het objectief paste maar het tegendeel bleek waar. Excuses voor het ervaren ongemak.

MarkEvenhuisFotografie 29-11-2022

Ik ben heel erg blij met de optie om in 3 termijnen te kunnen betalen. Dit heeft niet in 1x een grote impact op de bankrekening. De verzending gebeurd altijd super snel en de pakketjes zijn goed beschermd verpakt. Zeer tevreden over Cameraland!
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-12-2022

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om deze mooie review te plaatsen