Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mooie gebruikte camera body 30-06-2022

Gezochte camera body snel gevonden op heldere webwinkel met een zeer ruim aanbod. Het product werd conform de omschrijving op de site goed verpakt en snel geleverd.

H.G. de Haan 29-06-2022

Klantenservice prima. producten op tijd binnen. Gewoon een aanrader om bij deze winkel (webshop) jouw producten te bestellen. ik zou zeggen niet twijfelen.

Ferry 29-06-2022

Bestellen ging makkelijk en werd ook keurig en snel bezorgd. Ik ben blij met mijn nieuwe aankoop en zal deze regelmatig gaan gebruiken, iets wat juist de bedoeling is.

Hans Wijnveen 29-06-2022

Via de website eenvoudig besteld wat ik nodig had en het werd de volgende dag al in keurig verpakt met een glimlach in ontvangst genomen.
Kortom, wat valt er dan nog verder aan service te wensen?

André van der Laarse 29-06-2022

Cameraland is een leuke winkel, met veel spullen, meestal van de bekende merken. De medewerkers hebben veel ervaring en helpen graag. Ze helpen je een product te vinden dat je wilt.

SB 28-06-2022

Artikel is zoals op de site omschreven,
zeer snelle levering,
goede communicatie,
Goed verpakt.

Saskia Kerkhoff 28-06-2022

De mensen bij Cameraland nemen voor iedereen de tijd ongeacht je tot een kleine of grote aanschaf overgaat. Ik ben vooral heel blij met het meedenken in mijn situatie en service krijgen bij eventuele moeilijkheden op de set. Creativiteit is mijn specialiteit en camerakennis van Cameraland. Ik heb een weerstand voor nieuwe camera's met hun keuze menu's omdat ze mij belemmeren in workflow. Cameraland is bijna altijd bereikbaar waardoor een goeie combi. En...je hoeft niet altijd dure nieuwe spullen aan te schaffen ze hebben een zeer uitgebreide occasion galerij waar je je in kan verliezen.

Alex 27-06-2022

Komt afspraken na, grote sortering 2e hands, goed per telefoon, mail, bereikbaar. Denkt mee

Monica Koudstaal 26-06-2022

Het is altijd prettig binnenkomenin Alkmaar. Zeer vriendelijk personeel, de koffie staat klaar, geven goed advies, en een stukje persoonlijke benadering, altijd benieuwd naar je ervaring. Nemen echt de moeite om alles uit te leggen en je de juiste keuze te laten maken. Kortom mijn fotografie winkel

Monica 26-06-2022

Netjes mijn bestelling geleverd, camera en objectief waren perfect verpakt en beschermd. Een minpuntje is dat Cameraland mij niet informeert over de verzekering die ik bij aankoop heb gesloten. Geen enkel bericht over hoe, wie en wanneer dit verder gaat. Dat zou op zijn minst op de factuur vermeld kunnen worden.

Jo 25-06-2022

Snelle levering van mijn bestelling. Bestelling voldoet aan beschrijving en mijn verwachting.
Dat is prettig voor een volgend bezoek/bestelling.
Vertrouwen in dit bedrijf.

Lex 25-06-2022

Al een paar keer online spullen besteld, maar ook naar de winkel geweest. Online wordt het allemaal prima verzorgd en keurig optijd verzonden.
In de winkel is de bediening ZÉÉR vriendelijk en gemoedelijk, zowaar gelachen (vrijdagmiddag meligheid), zeer ervaren professionele mensen en proberen je niet een nóg duurder artikel aan te smeren.
Ik kom zeker terug!!!

Ricky 25-06-2022

Ik was geïnteresseerd in een nieuwe groothoeklens nadat ik een maand ervoor een prijzige Nikon zoomlens had aangeschaft. Opnieuw een grote uitgave was geen optie maar aangezien Cameraland (tijdeljjk) de mogelijkheid biedt om bestellingen in drie termijnen te betalen heb ik een nieuwe lens kunnen aanschaffen. Deze werd ook binnen een dag geleverd. Bedankt dat jullie op deze manier fotografen een handje helpen. Top service!

Dorien 24-06-2022

Altijd deskundig en vriendelijk personeel met goed advies. Eric weet veel van Olympus dus staat mij altijd bij met raad en daad aangezien ik na jaren nog altijd lang niet alles snap.

Hans 22-06-2022

Super geholpen. Was even wachten op de leveringen maar ik werd daar keurig van op de hoogte gehouden . Werd alle tijd genomen om zaken uit te leggen en te bespreken. Ik kan niet anders zeggen dan TOP.
Ik kom hier zeker terug.

M. Ploeger 21-06-2022

Ik heb een tweede hands Canon objectief via internet aangeschaft. Hier ben ik zeer tevreden over. Na de aanschaf werd ik keurig op de hoogte gehouden van de stappen die gezet werden. De levering wat via track and trace te volgen en werd keurig door Post NL afgeleverd.
Ik zou zonder twijfel een volgende bestelling plaatsen.

Dick.R 20-06-2022

Ik heb een occasion lens van nikon aangeschaft, stond met 4 sterren genoteerd op de site van cameraland.
Heb deze de volgende dag al gekregen via post nl.
Zag er inderdaad prima uit.
Ook nog een lens ingeruild ,voor een mooie prijs.

Eddy Creyelman 20-06-2022

De lens voldoet aan mijn verwachting geen enkel schrammetje er werkt als nieuw zeer tevreden . zeer goed verpakt en snel geleverd . Kom zeker terug als klant een aanrader proficiat

Nacho 19-06-2022

They have a very large stock of photographic items and the prices are quite competitive. It would be nice, although not essential, if they could ship overnight, i.e. receive the item the day after ordering it.

Richard 19-06-2022

Fijne webside om iets te bestellen, Lens met zonnekap en 2 filters besteld de volgende dag alles net in huis.
Het weinig wat ik raar vond is dat de lens en de zonnekap en de 2 filters Allebei met een andere bezorgdienst kwamen.
De winkel is ook prettig om heen te gaan.

Reinder Weidijk 19-06-2022

Goede service, vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel. Staan altijd klaar voor je en doen er alles aan om je vrolijk en tevreden weer de winkel uit ter zien gaan!

Jannes 17-06-2022

Fijne winkel met een grote voorraad en vriendelijke medewerkers! Ik kom er graag!

Dick 15-06-2022

Eerder zaken mee gedaan, vrijwel altijd alles goed geregeld. Dit keer een offerte aangevraagd voor het inruilen van spullen. Ik kreeg snel een goed aanbod, wat ik dan ook accepteerde. Spullen opgestuurd en al vrij snel stond het geboden bedrag op mijn bankrekening. M.a.w alweer fijn zaken gedaan!

John Hoenen 14-06-2022

Onlangs een prachtige Leica M 240 occasion bij Cameraland aangeschaft.
De camera was exact zoals omschreven op de foto’s en zoals besproken aan de telefoon.
De uitleg en hulp van het personeel in de keuze was ontzettend goed.
Niets meer dan lof.

Marco 14-06-2022

Het product is snel opgestuurd en Cameraland reageert zeer snel op mijn vragen. Bedankt voor deze snelle service.