Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 424 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D.Zweeris 20-05-2022

Een grote sortering, deskundig personeel die heel vriendelijk is en alle tijd heeft voor de klant, een fijne locatie met veel gratis parkeerruimte. Een zeer goede service en hulp wanneer er een probleem is gerezen aan de daar aangeschafte apparatuur.

Bas 20-05-2022

Tot nu toe hele goede ervaringen met Cameraland. Fysiek maar ook online.
Vakkennis, service en snelle levering.

Henk 20-05-2022

Een winkel waar duurzaamheid en hergebruik een belangrijke rol spelen. Ze promoten zelfs met het oog op duurzaamheid tweedehands apparatuur die nog zeer lang te gebruiken is met garantie en tegen een zeer goede prijs. Zo kun je met (semi-) professionele apparatuur en degelijkheid gaan werken tegen de prijs van een middenklasser of lager. Mijn Olympus EM-1 was in nieuwstaat, gereinigd en getest en met een gratis check-up beurt later. Goed, kundig en vriendelijk personeel. Ze hebben een breed aanbod, dus binnenkort maar eens bij ze naar een mooie lens kijken.

Danny 19-05-2022

Topservice, zoals altijd. De bestelling wordt geleverd wanneer en zoals gecommuniceerd wordt. De artikelen zelf zijn zoals omschreven. In mijn geval een gebruikte lens met wat gebruikersporen. Ik heb heel hard gezocht, maar ik kan de gebruikerssporen niet vinden. De lens is als nieuw.

Oosterink 18-05-2022

Nikon camera accu aangeschaft bij Cameraland vanwege de erg scherpe concurrerende prijs. Accu is erg goed verpakt en snel geleverd, de volgende dag al in huis.

Rick 18-05-2022

Via de chat de informatie gekregen waar ik om vroeg. Vervolgens levering binnen de vermelde termijn. En tot slot: kan in drie termijnen betaald worden zonder kosten en/of rente.

Richard van der Hoek 16-05-2022

geweldige service in de winkel na het ontvangen van een defecte tweedehands lens. Veel kennis van zaken en veel keus in apparatuur. We winkel is zeker een snoepwinkel voor fotografen. Daarbij is de koffie ook erg lekker :-)

Pierre Mettes 14-05-2022

Een fysieke winkel met vakkundig en vriendelijk personeel.
Geen verkooppraatjes richting een bepaald merk maar een kundig en objectief advies!

J.J.Spaargaren 14-05-2022

Goede uitleg, geduldige en vriendelijke mensen. Veel kennis in huis en groot aanbod.

Natan 13-05-2022

Zeer snelle verzending, breed assortiment en goede en vriendelijke communicatie waarin de status van verzending wordt gecommuniceerd. In geval van latere verzending worden ook prima oplossingen geboden. Een aanrader.

CH-Bauma 12-05-2022

We hebben naar een Sigma 150mm Makro voor Nikon gezocht en hebben deze gebruikt bij Cameraland kunnen kopen. Dit model is al langer niet meer nieuw te verkrijgen. De levering is goed en snel geweest.
Na ingebruikname zijn we zeer tevreden met het fotoresultaat

Guido 11-05-2022

op zoek naar een goed oplossing om beter geluid bij mijn video onames te krijgen geholpen door Erik die veel van Video en Audio weet en kreeg een moos systeem van Rode aangeprezen ( Wireless Go II) goede prijs kwaliteit verhouding en uitbreidbaar met handheld microfoon en lavelier microfoons,

Casto 11-05-2022

Vorig jaar een lens (Tamron 150-600mm g2 ) aangeschaft.
Helaas een maand geleden begon die kuren te vertonen.
Op naar Cameraland dus, ze zeiden dat het minimaal 5 weken kon duren maar binnen 2 weken was de lens weer terug en werkt hij weer naar behoren!

Super tevreden en personeel staat je altijd vriendelijk te woord en zullen het ook zeggen als een goedkoper item beter geschikt is voor je doel.

Superwinkel 10-05-2022

Keurige, goede en snelle service.
Een on-line aankoop gaat altijd makkelijk en het wordt correct en snel geleverd. Zeer betrouwbaar!

YK 10-05-2022

Positieve ervaring. Pakket goed verpakt en netjes geleverd binnen de aangegeven termijn.

Peter Roest 10-05-2022

Prettige shop om bij te winkelen. Veel deskundige informatie. Product assortiment is erg groot dus veel keuze.

Rolf Kieft 09-05-2022

Eindelijk na 7 maanden de Fuji xf 70-300mm binnen..
Mocht hem uitgebreid uitproberen en kon mijn daarvoor aangeschafte xf 100-400mm (occasion) zo weer inleveren. Super service! Cameraland bedankt!

Anneloes 07-05-2022

Ik ben zeer tevreden! Hele fijne webshop en goede service. Ik kom zeker nog eens terug en ik raad het iedereen aan!

Jesse 06-05-2022

De bestelling die ik plaatste was snel verzonden, waardoor ik hem snel in huis had om hem te gebruiken. Product was tweedehands, maar met een duidelijk omschrijving voldeed hij aan mijn verwachtingen. Ben tevreden met het geleverde product. Ook goede service ontvangen op de vragen die ik had. Al met al een betrouwbare webwinkel.

Edwinpv 03-05-2022

Aangezien het aanbod van fysieke winkels in en om mijn woonplaats steeds magerder wordt, heb ik inmiddels met een aantal gangbare webaanbieders zaken gedaan. Daarvan is Cameraland me tot nu toe het beste bevallen: snelle en goede service, meedenken met de klant, goed advies en niet alleen maar dingen zeggen die gunstig zijn voor de omzet. Het enige minpuntje is dat ze wat minder thuis zijn in specifieke zaken voor mijn merk, maar nog altijd beter dan ik elders in Nederland heb kunnen vinden.

Dick sinkeldam 03-05-2022

Onlangs een nieuwe camera gekocht
De Nikon d5600 / 18x140 Nikon lens.
Vooraf een goed telefonisch gesprek gehad met een van de medewerkers over de Nikon set. Ik heb hem online gekocht, dag later via de post ontvangen. Ben er heel tevreden mee.
Gr dick

Henk 03-05-2022

Ik vond een mooi occasion objectief op de site staan. Nu had ik een objectief die ik in wilde ruilen. Cameraland deed een goed bod en dus heb ik het objectief gekocht en het andere opgestuurd, Binnen een week was alles rond. Objectief in huis en het inruilbedrag op de rekening.
Ik kom regelmatig op de site, omdat de reis naar Cameraland wat lang is, maar een aantal keren ben ik wel in de fysieke winkel geweest. Prima geholpen, maar wel wat druk in de winkel.

Hugo Heijker 03-05-2022

Tot nu toe 3x een artikel besteld. Cameraland is heeft steeds stipt de aangegane overeenkomsten uitgevoerd. Niets dan lof tot nu toe.

M v Tol 02-05-2022

Spullen betaald maar nooit geleverd gekregen. Ik moet zelf contact met dhl opnemen, terwijl zij verantwoordelijk zijn voor mijn spullen.

Niets gekregen. Erg teleurgesteld in dit bedrijf. Hoop ooit mijn geld terug te krijgen

VKR 02-05-2022

Prettige online shop. Duidelijke en vriendelijke communicatie en snel geleverd. Alles was stevig en veilig ingepakt. Je kunt de voortgang van je bestelling volgen via een account, maar krijgt ook updates via mail. Een shop waar je met gerust hart kunt bestellen.