Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 424 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob Vooren 05-05-2021

Moest vrij lang wachten tot ik naar binnen mocht zonder afspraak. Maar eenmaal binnen werd ik uiterst prettig en kundig geholpen. Kwam voor een Swarovski verrekijker. Om goed te kunnen vergelijken werd zelfs een al verkochte kijker vanuit het magazijn gehaald. Er werd duidelijk uitleg over technische aspecten gegeven en advies over voor- en nadelen van de verschillende type kijkers.
Was niet van plan die middag ook al te beslissen en te kopen maar de conclusie werd zo helder dat ik dat toch deed.

Adri 05-05-2021

In de winkel geholpen volgens coronaregels waardoor er een maximum was voor het aantal bezoekers met voldoende tijd was voor een duidelijke uitleg over de lens en verrekijker. Het assortiment is ruim zodat een goede keuze direct was te maken. Cameralens is daarmee een aanrader.

Eddy Rumahroeson 05-05-2021

Ik werd zeer goed geholpen met een camera riem en een camera tas en dan ook nog dat de man mij goed geholpen had om mijn kassabon van mijn aankoop van een Nikon d7500 op te zoeken in het systeem voor een kopie
Dit spreekt van een goede service helemaal top

Ian Wimmer 05-05-2021

Ik heb dit jaar twee keer een objectief besteld bij cameraland. Beide keren had ik de lens snel in huis. Tot nu toe ben ik erg tevreden over mijn bestellingen en de leveringen. De objectieven waren erg goed ingepakt en de diverse betalingsmogelijkheden bij cameraland ervaar ik persoonlijk als erg prettig!
De volgende keer zal ik hier zeker weer mijn producten bestellen.

Ian Wimmer

Tineke 04-05-2021

Op de site is over iedere camera veel technische info te vinden waarvan het meeste mijn lekenbrein te boven gaat. Voor de keuze van een camera die past bij mijn verwachtingen en wensen had ik het meeste aan de beknopte maar begrijpelijke toelichting van Lars Polder. Vervolgens werd voor mijn telefonische vragen alle tijd genomen.
De camera kon (vanwege Corona) op afspraak worden opgehaald. Leuk om weer te ervaren hoe enthousiast de mensen van Cameraland zijn over producten.

Leo Verhoeven 04-05-2021

Cameraland is van oudsher vaste keuze. Duidelijke overzichtelijke website; belangrijk nu fysiek winkelen door Covid-19 beperkt is. Bestelling razendsnel verwerkt en de volgende middag al binnen. Als altijd deugdelijk verpakt en uiteraard compleet. Klasse!

Edwin 04-05-2021

Ik had Camera.nu gevraagd om mijn Canon 5D mIII in te ruilen voor een M50
Dat was geen probleem en de overeenkomst gemaild.
Een paar dagen later mailtje dat ik de spullen kan komen afhalen en gelijk inruilen.
Kreeg ook een voucher om de nieuwe camera 3 x te komen reinigen
Al met al met al prima geregeld.

Bianca Faasen 04-05-2021

Ik heb de lensbaby twist 60 voor de nikon besteld.
Heb contact gehad met de klantenservice over hoe het werkt op de camera en ze hebben mij super goed te woord gestaan.
Ook wanneer ik de lens kon verwachten.
Zijn super vriendelijke mensen die je goed te hulp staan.

Ik geef een dikke 10! ❤️

Ben erg tevreden met de lens en ik ga zeker meer bestellen bij Cameraland.
Jullie hebben er een nieuwe tevreden klant bij 😊

Jolanda van Veen 04-05-2021

Ik werd heel goed geadviseerd! Er werd actief geluisterd en ik kreeg duidelijke uitleg.
Kom hier zeker terug!

Theo K 04-05-2021

Men weet waar je voor komt en geeft een eerlijk advies. Praat geen onzin en weet wat de mogelijkheden zijn. Er wordt geen Mercedes verkocht als je voor een Ford komt. je voelt je goed en prettig geholpen en gaat met een goed gevoel naar huis. Loop je later toch tegen problemen aan, gebruiksaanwijzing zijn niet altijd even duidelijk, zijn ze ook niet te beroerd om je te woord te staan en verder te helpen. Ik heb al aardig wat gekocht en altijd dik tevreden.

Joop 04-05-2021

Het klinkt natuurlijk overdreven om een 10 uit te delen. Maar toch is mijn ervaring in deze het waard: ruilde mijn fotospullen in en de spullen werden snel, vakkundig beoordeeld en gehonoreerd. Prima geholpen door (*). Ook het feit dat ik slecht hoor werd met zorg behandeld. Zeer goede ervaring dus.

Eddie Mol Fotografie 04-05-2021

Al enige keren in het verleden heb ik apparatuur aangekocht via Cameraland. Omdat ik daar niets op aan te merken had ben ik nu vaste klant. Ik ben professioneel fotograaf en altijd op zoek naar goede tweedehands apparatuur en/of uitbreiding en vervanging van (studio)accessoires. Bij Cameraland vind ik een ruime keuze aan zaken die voor mij belangrijk zijn en, ook al is dit niet een van de grote prijsvechters in NL, ik vind hier regelmatig precies wat ik nodig heb. Het bestelproces is simpel en snel. Ook op de bezorging valt niets aan te merken: direct bevestiging, factuur en track&trace in de mailbox. Erg bij met Cameraland.

Willem Koper. 03-05-2021

Ik heb hele goede ervaring met Cameraland, zowel de winkel zelf als de webshop. Het is een hele goede betrouwbare winkel die de tijd nemen om diverse producten te laten zien om te vergelijken. Ze hebben kennis van zaken en helpen je met de juiste keuze te maken. Ze hebben een hele ruime sortering producten in huis dus kunnen veel laten zien. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Zéér positief dus !!!

Dick 03-05-2021

Uitstekende shop. Al vele malen iets gekocht en of ingeruild. Vakmensen die met je meedenken. Afgelopen week twee lenzen ingeruild. Wilde er een andere lens voor in de plaats. Verkoper kwam met het idee van een occasion, die ze pas hadden ontvangen. Lens zag er nog splinternieuw uit, dus deze gekozen. Na twee dagen wilde ik bij nader inzien een andere lens. Was geen probleem om hem in te ruilen onder bijbetaling.

Peter 02-05-2021

leica trinovid hd 8x42 Gekocht bij Cameraland. Cameraland had de laagste prijs met volgende dag levering en werd de volgende dag ook netjes geleverd.

Hessel 02-05-2021

Snelle levering en duidelijke product omschrijving op de site zelf! Daarnaast een overzichtelijke webshop met een ruim aanbod van diverse camera benodigdheden.

Petro 02-05-2021

Een winkel waar ik mij nu als klant gewaardeerd voel en niet de onderliggende dwang voel van ik moet wat aanschaffen. Er wordt alle tijd voor mijn vragen en problemen genomen en als we er niet uitkomen gaan we verder zoeken. Verder is na aankoop de after service uitstekend, kortom ik ben nu een zeer tevreden klant

Niet te ver van mijn woonplaats. Goed assortiment. Kundige en behulpzame medewerkers. Nemen de tijd om diverse mogelijkheden uit te leggen en te laten proberen.

Marco 02-05-2021

Een tweedehands lens gekocht bij deze winkel. Een super snelle service, de volgende dag had ik hem in huis. De lens ziet er prima uit.

Bert Konings 29-04-2021

Heel, goed en deskundig werden we te woord gestaan, verkoper wist heel goed waar hij het over had, en luisterde ook naar onze wensen .

Stef 29-04-2021

Eigenlijk kwam ik bij toeval terecht bij Cameraland. Ik had een lens van mijn zoon geleend maar die wilde hij zelf weer gaan gebruiken. Ik ben op internet op zoek gegaan naar zo'n zelfde lens en kwam zo bij Cameraland uit. Zij hadden de lens waar ik naar op zoek was voor een heel goede prijs. Het is een tweedehands lens maar wel met garantie. De verzending was gratis en de levering zeer snel. Na ontvangst heb ik natuurlijk de lens uitgeprobeerd en ben uiterst tevreden.

Miranda Zutt 28-04-2021

In verband met de corona situatie heb ik eerst online bij Cameraland advies gevraagd. Dat kreeg ik heel snel (dezelfde dag) en de camera waar ik zelf al via vergelijkingssites aan dacht zat daar ook bij.
Vervolgens een afspraak gemaakt in de winkel en daar goede uitleg gekregen en tot aanschaf over gegaan.

Ben Bart Breijinck 28-04-2021

Handig dat we konden chatten tijdens de zoekactie naar een tweedehands camera (body) en lens. Vrij snel kwam het antwoord dat de lens inderdaad bij de camera paste. Vlotte service, dus.
Het bestelde werd vervolgens snel en ook vooral goed verpakt ontvangen.

Machiel 28-04-2021

Cameratas besteld nadat eeder bestelde tas te klein bleek te zijn (eigen fout).
Gemakkelijk retourneren en snel geld terug.
Nieuwe tas past wel,maar het doel (kleinere handzamere tas om mee te nemen op bv fiets) werd niet gehaald. Icm eveneens besteld lensetui bleek het geheel net zo groot als de reeds in bezit zijnde tas. Derhalve geen definitieve aankoop gedaan, maar de snelheid, kwaliteit en service is van hoog niveau. Zal bij een volgende aankoop zeker eerst hier gaan kijken.

Gino Fotografie en ICT 28-04-2021

Via de webshop een Canon EF 85mm F 1.8 USM gekocht als occasion, maar helaas voldeed de lens niet. De lens maakte veel lawaai (voor een lens) en bleef zomaar focussen terwijl de camera en lens in ruste waren.
Met Cameraland gebeld en het probleem voorgelegd, uitstekend geholpen aan de telefoon en de lens teruggestuurd, dit ging allemaal zonder problemen en erg blij dat het zo opgelost is. Ik had hoge verwachtingen van deze lens, maar helaas.
Wellicht toch maar even doorsparen voor een nieuwe en dan ga ik denk ik voor de 1.4 of 1.2 versie.
In ieder geval uitstekende service van Cameraland!

Jos Folbers 28-04-2021

Rustige benadering. Goede, deskundige uitleg. Verkoper nam alle tijd en gaf goede adviezen