Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob van Doorn 12-05-2021

Bij ONA en Cameraland zijn ze kleurenblind
Zwarte polsband van ONA besteld, krijg je truffel bruin...is ook zwart volgens de heren én dames van ONA
Wel netjes van Cameraland, na retour zending, gelijk een credit
Maar zonde van al die energie van Cameraland, de vervoerder en mijn persoontje
Gaat niks boven een echte winkel, dat online winkelen blijft gewoon ruk

Pierre 12-05-2021

Goed geholpen met advies omtrent oudere camera asseccoires.
Ook meteen besteld en goed ontvangen,en snel.

Andor 12-05-2021

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat er veel kennis in huis is en omdat het personeel erg vriendelijk is. Ook het assortiment is vaak dik in orde. Ik kwam voor 35mm filmrolletjes en heb gevonden wat ik zocht.

Arnt 12-05-2021

In de winkel is altijd meer dan voldoende kennis aanwezig voor een goed advies, en in de webshop zijn voldoende zoekmogelijkheden om te vinden wat je zoekt!

Con 12-05-2021

Uiterst correcte afhandeling en bezorging van de bestelling. Na telefonisch overleg over een afwijkende bezorgdatum werd dit toegezegd en op de gewenste datum afgeleverd. Top. Zeer aanbevelingswaardig !

Bisharu 12-05-2021

Amazingly good quality products and delivery in perfect time. No need to contact customer service, because everything meets the expectation.

Jolanda 11-05-2021

Word altijd goed geholpen bij Cameraland. Goede service en goed advies. Er word de tijd genomen voor de klant. Kon de lens eerst even testen, voordat ik deze kocht.

Liedewij Oskam 11-05-2021

Zeer prettige winkel en bijzonder vriendelijk en professioneel geholpen, met ook nog goede garantievoorwaarden. Top!

A. Schmidt 11-05-2021

Weer super goed geholpen.
Alles werd ook nog even naar de auto gebracht.
Via de chat gereserveerd , dat ging ook weer super.

Ogzhn 11-05-2021

Super tevreden met de leveringen van camera land. Bestel hier altijd mijn apparaturen en altijd heel snel de volgende dag al in huis.
ook is het heel fijn om in 3 termijnen te kunnen betalen!
Zal hier dan ook met plezier blijve bestellen

Gezienus 11-05-2021

Ik heb Cameraland gekozen omdat het product dat ik wou hebben was bij andere winkels niet meer te verkrijgen. Cameraland had voor mij nog een exemplaar van dit product over; het was een gebruikt product. Ik heb bij Cameraland dit tweedehandse product besteld, echter vroeg ik me later af of het bestelde product geschikt is voor mijn camera. Ik belde Cameraland op en het bleek dat de kabel bij het product niet geschikt was voor mijn camera en dus heb ik op hun advies de bestelling geannuleerd. Toch, heb ik later op het Internet gekeken en het bleek dat het product wel geschikt is voor mijn camera, maar ik heb een andere kabel nodig. Ik belde Cameraland opnieuw op en zei dat ik een ander kabel nodig heb die pas op het product en op mijn camera; die kabel had ze niet. De annulering van het product heb ik ongedaan gemaakt en bestelde de kabel bij een andere winkel.
Ik ben verbaasd en teleurgesteld dat Cameraland mij niet de juiste informatie kon geven. Maar hiertegenover vond ik de bestelling en de bezorging van het product door Cameraland uitstekend. Daarom geef ik ze als reviewscore een 5,0.

Paul 11-05-2021

Vond op het web een voordelige aanbieding van een 2e hands camera; nadat eenzelfde type camera van mij het had begeven.
Reparatie leek duurder uit te pakken met onbekend resultaat. Dus op naar Alkmaar waar ik de camera had gereserveerd.
Een prachtige zaak, die ik als "optische snoepwinkel" typeerde. Degelijke coronamaatregelen en vriendelijke ontvangst. We werden het snel eens. Ook nog een opzet-macro-lens gekocht.

Gerard 11-05-2021

Ik kwam er bijna toevallig terecht, bij het zoeken naar een negatievenscanner bleek deze winkel vlak bij huis te zijn. Ik ben er heel vriendelijk ontvangen en zeer naar mijn zin geadviseerd. Een prettige ervaring

Sam 10-05-2021

Onlangs een tweedehands Canon EOS RP gekocht via cameraland. De camera was inderdaad 'zo goed als nieuw'. In de doos ook een ondertekende brief met de beoordeling. Aller zat er bij, met 1 jaar garantie en snelle levering. Uitstekende keus.

Harald 10-05-2021

Cameraland is een prettige winkel, ben er in oktober geweest en onlangs online nog een bestelling gedaan. Aangezien ik in Zuid-Limburg woon is het niet naast de deur ;-) Bij de laatste (online) bestelling ging het over een artikel (Nikon flitser-accessoire) dat nergens anders te verkrijgen was. Uiteraard kudo's voor het beschikbaar hebben van dit artikel.

Jan Pieters 09-05-2021

Ik had nogal wat vragen over de inruil van mijn camera voor een iets nieuwer model. Het contact verliep voornamelijk via email. Na ontvangst van de offerte van de inruil ben ik langsgegaan in Alkmaar voor de inruil. De nieuwe camera kocht ik bij hen via online en die was dezelfde dag al thuis afgeleverd. Al met al een 'smooth' transactie.

HvW 09-05-2021

Zeer gebruikersvriendelijke behandeling. De Cameraland medewerkers namen alle tijd om mij van een goed en vakkundig advies te voorzien alvorens ik het product aankocht.

Frank smid 09-05-2021

Mijn grote passie is fotografie dit doe ik al van jongs af aan het laat mij niet los . Het klink raar maar door een aantal winkels te bezoeken waar cameraland zeker bovenaan staat is de uitleg en de motivatie waarom je een bepaalde keuze maakt in een lens of iets dergelijks erg prettig zeker omdat er de tijd wordt genomen voor iedereen die wat wil weten of zich wil verbeteren in zijn hobby , daarom ik het liefst zaken doet met cameraland de winkel met veel kennis en ervaring en altijd een luisterend en oor naar de klant toe.

Pieter 08-05-2021

Supersnelle levering van een goed product! Prima informatie op de website. Wat wil je nog meer?

Willeke 07-05-2021

Fijne uitleg en een goed luisterend oor, als je iets wilt bestellen via de site maar nog vragen hebt. Zeker een herhaling waard als ik weer een lens wil bestellen.

Sandra 07-05-2021

Cameraland Alkmaar is een mooie ruime winkel. Er loopt deskundig personeel rond die goed luisteren naar je wensen. Wat ook zeer fijn is is dat ze je daar ook niet lopen te pushen om maar iets te kopen.
Je kan er ook alleen voor informatie terecht.
Fijn personeel.
Het is in één woord een Topwinkel

René Vos 07-05-2021

Fijne site om te zoeken kan goed selecteren wat je zoekt en vergelijken.
Ik had mijn product snel gevonden ,en de uitleg bij het product was ook duidelijk.

Heleen & Peter 06-05-2021

Prachtige speciaalzaak. Vriendelijk en deskundig personeel. Zeker aan te raden!

J. 06-05-2021

Nog één van de weinige echte camera/fotowinkels in de regio. En ze weten van de hoed en de rand. Professioneel en zeer goed op de hoogte.

Dennes van der Molen 06-05-2021

Ik ben al vaker bij Cameraland geweest en ga daar zeker in de toekomst weer heen. Vriendelijke mensen en ik ben zeer goed geholpen. Ik kwam voor een lens en ik mocht er meerdere proberen, waardoor ik m’n keuze goed kon maken.