Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leo Verhoeven 05-03-2021

Cameraland is sinds jaar en dag mijn vaste adres voor alles wat met fotografie te maken heeft. Terzake kundig en altijd eerlijk advies en top-ondersteuning, ook in deze voor iedereen lastige corona-tijden. Ook deze keer weer prima geholpen!

Chris 05-03-2021

Goed meedenken en helder advies. Ondanks Corona tijd snelle levering. Eerlijke en betrouwbare shop.

dhr. Hogeboom 25-02-2021

Enkele weken geleden bestelde ik een digitaal tekenbord Wacom Cintiq Pro 24 Ergo Stand bij Cameraland. Ik werd zeer vriendelijk geholpen bij enkele vragen die had. Ondanks dat ze het digitale tekenbord niet op voorraad hadden zoals op de website ook stond aangegeven, kwam de levering heel snel. Nogmaals bedankt daarvoor. Ook was de prijs vergeleken bij andere bedrijven heel aantrekkelijk!

Remco 22-02-2021

Een aantal keren via de chat en telefonisch contact gehad. Snelle en inhoudelijk goede reactie gekregen. Ook de leveringen zijn picobello verlopen.

G vd Heuvel 05-02-2021

zowel een objectief als een fototas gekocht. Over objectief mailcontact wat allemaal keurig en netjes verlopen is. Beide zaken keurig verpakt verzonden.

cca zuurbier 05-02-2021

Ondanks wat aanloopprobleempjes met eerder contakt verder prima geholpen ,ook levering ondanks de corona werd prima opgelost ,bedankt en succes verder

Manydoodles 04-02-2021

Cameraland leverde mijn bestelling sneller dan verwacht en de Pay in 3 systeem is fantastisch voor mensen met een vast budget en beetje tijdsnood voor nieuwe apparatuur. Standaard markt prijs voor meeste producten en vriendelijke klantenservice.

Six 04-02-2021

lens sony twedehands (als nieuw gekocht) en ander ingeruild voor tevreden stemend bedrag, ondanks loslopend virus, lekker snel afgehandeld, ben er blij mee

Koos 03-02-2021

In deze corona tijd is de selectie van mijn FUJIFILM X-T2 geheel via email verlopen. De respons op mijn vragen omtrent keuze/opties passend bij mijn omschreven toepassing (o.a. macro fotografie) was snel en duidelijk en het uiteindelijke advies was gebaseerd op mijn gevraagde toepassingen en niet op het verkopen van het duurste toestel.
Koos de Groot

Gerard 03-02-2021

Cameraland heeft een ruim aanbod en met het uitgebreide telefonische advies heeft deze shop mijn voorkeur. Ook het afhalen en de afhandeling van de inruilspullen liep vlekkeloos.

Leon 02-02-2021

Na een pre-order ben ik op de hoogte gehouden van de problemen bij het productieproces van de fabrikant. Nadat bleek dat de desbetreffende camera niet meer in productie was, is er een goed aanbod gedaan voor een beter alternatief en een goede prijs!
De nieuwe camera werd na betaling direct verzonden.

Chris 02-02-2021

Ik was op zoek naar een telescoop om vogels te spotten. De verkoper vroeg wat ik nu heb aan apparatuur. Op basis daarvan adviseerde hij de Nikon coolpix P950. Dit bied de mogelijkheid van én telescoop én fotografie. Probleem was dat de camera niet op voorraad was. Ik had de mogelijkheid om elders te gaan shoppen, maar de deskundigheid en het meedenken van de verkoper hebben mij doen besluiten de Nikon bij cameraland te bestellen. Chapeau.

Richard 02-02-2021

Keurig geholpen op afstand
Donderdagavond besteld en vrijdag opgehaald
Hopelijk snel weer gewoon in de winkel

Dirk 02-02-2021

Snel te vinden op de site wat je zoekt. Accurate levering en kwaliteit product klopt met het beloofde.

Robert 01-02-2021

Prima, all round winkel en webshop. Goede adviezen, ervaringsdeskundigen, snelle hulp (ook via chat). Hoewel ik dit keer helaas een verkeerd artikel bleek te hebben geselecteerd, is het retourneren ervan ook geen probleem. Ik kom zeker terug.

Los van wat web-aankopen, heb ik afgelopen september ook in de winkel kennis gemaakt. Inruil van Fuji apparatuur voor mijn nieuwe Q....we hebben gepraat, ervaringen uitgewisseld, een goede prijs gemaakt en met een goed gevoel de winkeldeur weer achter mij dichtgetrokken. Overigens.... enorm makkelijk bereikbaar en voor de deur parkeren.

Marcelj 01-02-2021

Een tweedehands dslr gekocht. De foto's op de website gaven een goede indruk van de staat van het toestel. Ook de reactie die ik via de chat had gesteld over het toestel waren snel en duidelijk,. Kreeg toestel netjes en goed verpakt binnen . Nu flink aan het uittesten naar alle mogelijkheden

Emile 01-02-2021

Gebruiks vriendelijk. snelle levering. prima kwaliteit
Veel keus tussen leveranciers en materialen

Theo Rood 01-02-2021

Ik heb gekozen om zelf naar Cameraland te gaan omdat het een leuke winkel is met een zeer breed assortiment en je krijgt daar goede en deskundige hulp. Er worden niet allerlei verkooppraatjes gehouden. Als je duidelijk weet wat je wilt (in mijn geval de Tamron 18-400mm lens) wordt er niet gezegd dat je wat anders moet nemen maar wordt je er netjes mee geholpen. Ik kreeg bovendien nog een aardig bedrag terug voor mijn Tamron 70-300mm lens.

Marc De Bisschop 01-02-2021

Nadat ik via Instagram een hint had gekregen met betrekking tot de voorzetlens DCR250 Raynox, ging ik op zoek. Zo kwam ik bij Cameraland terecht, las daar een referentie/review van iemand die er zeer tevreden van was. Wel, na aankoop ben ook ik in de wolken van deze macrolens en de resultaten.
De firma Cameraland op zich is ook een aanbeveling meer dan waard. Top service in totaliteit.

Twan Dieltjes 31-01-2021

Na een goed en eerlijk advies mijn oude camera met lenzen weer bij ze ingeruild. Waar de andere grote 2 mij richting een voor mij overkill camera te sturen, dacht men bij cameraland wel eerlijk mee.

Gerard 31-01-2021

Goed bedrijf, snelle levering, prima product, kortom TOP toko.
Kijker voldoet 100% aan mijn verwachting.

Caro 31-01-2021

Vanaf het moment dat ik serieus ben gaan fotograferen (hobby) ben ik klant bij Cameraland, toch alweer zo'n 12 jaar bijna. Ze hebben veel op voorraad, geven interessante workshops en ze nemen de tijd voor je. Dat persoonlijke contact vind ik erg prettig en belangrijk. Zelfs nu in coronatijd is het contact en de service niet minder. Alleen gaat nu alles telefonisch. Conclusie, ik ben een tevreden klant.

Jacqueline 31-01-2021

Je krijgt altijd hele goede persoonlijke adviezen. Daarbij is de service heel erg goed.

Andor 30-01-2021

Cameraland is een prachtige winkel met een heel tof team. Ik was op zoek naar een Ricoh GR3 en wilde deze graag zo snel mogelijk in huis hebben. In deze tijd vind ik het ook belangrijk dat de wat ‘kleinere’ retailers ook door kunnen gaan dus heb ik hem besteld bij cameraland. Hoewel er van te voren werd gemeld dat de levertijd mogelijk wat langer kon duren was de camera een dag later al in huis. Een keurig stukje underpromise - overdeliver. Ik ben superblij met de snelle afhandeling en dat ik mijn oude camera een nieuw baasje kan geven.

Henk 30-01-2021

Duidelijke website goed overzichtelijk.
Ruime assortiment en op voorraad als het niet op voorraad is dan is het wel te bestellen en ook vaak in redelijke termijn binnen mocht dat niet zo zijn staat dat gewoon vermeld op de site bij het product.
Goede kwaliteit prijs verhouding.
Een goede klantenservice wordt snel geholpen.
Ik kan cameraland aan ieder aanbevelen.