Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 424 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Volker 03-06-2021

Ik werd bij het ophalen van mijn bestelde camera vriendelijk te woord gestaan en de uitleg erover was zeer vakkundig. Dit geeft mij voor de toekomst het vertrouwen bij Cameraland terecht te kunnen voor verder advies over ook andere producten. Zeker gezien het uitgebreide assortiment. Maar ook voor eventuele reparatie. Een klein minpuntje vond ik wel dat ik bij het afrekenen zelf de kassakorting moest vermelden.

Ab 03-06-2021

uitstekende camera zaak na aanschaf cametra in de zaak was geheugenkaart niet in voorraad werd nagezonden. Vlekkeloze bediening en service.Had al eerder via de site een telelens aangeschaft ook dat verliep vlekkeloos.

Carl Peinemann 03-06-2021

Heb een teleconverter gekocht en ben uitermate tevreden. het was super goed verpakt, wat tegen een stootje kon. De converter van Kenko 1.4 werkt perfect en ben er uitermate blij. Meerdere foto meegemaakt en zijn haarscherp.

J. vd Brink 02-06-2021

Na veel zoeken bij Cameraland Alkmaar terecht gekomen.
Site zag er veelbelovend uit, en product goed omschreven.
Door me goed te laten informeren op Youtube, heb ik tenslotte bij jullie de Fuji 50-140 aangeschaft.
Bij één filmpje laat een fotograaf zien dat de aansluiting nogal wankel in, IS GROTE LARIEKOEK!!!
Bij mij perfecte en stevige aansluiting.
Ik had een vraag aan jullie, betreffende het objectief, is vriendelijk en met volle tevredenheid snel opgelost.
Met mijn nieuwe lens al zeer duidelijke foto's gemaakt.
De gevoeligheid van 2.8 is een groot pluspunt, en is eenn bokeh foto zo gepiept!
Het objectief ligt stabiel in de hand, met het grote voordeel dat er geen uitschuivende delen zijn, tijdens het zoomen.
Daarbij is er een stabilisatie van factor 5.
Kortom: een prachtig en goed objectief, dat degelijk gebouwd is.
Indien er meerdere zijn die twijfelen, gewoon doen, vooral nu met de mooie Cashback van Fuji.

Sander Sanders 02-06-2021

Heerlijk geshopt en daarbij goed geholpen om mijn bestaande camera kit te vervangen door een nieuwe set.
Daarbij een goede prijs voor mijn oude spullen gekregen.

Super blij met mijn nieuwe speelgoed!😎

Daniel B 02-06-2021

Zoom lens besteld en ontvangen, perfect zoals beschreven en foto's. zeer blij.

Eric 02-06-2021

Sneller geleverd dan verwacht.
Had op een paar weken gerekend, daar de verkoper vertelde dat de leveringen van de batterijen wel even kon duren, ivm levering problemen bij Canon.

Seb 02-06-2021

Vanwege Corona maatregelen gecombineerd met een drukke vrijdagmiddag moest ik ongeveer 15min buiten wachten. Gelukkig was het mooi weer. Daarna ben ik heel vriendelijk geholpen door iemand met veel enthousiasme, dat was een hele fijne ervaring!

Ronald 01-06-2021

De aankoop van een Panasonic lens bij Cameraland was mijn eerste aankoop bij Cameraland. Mijn keuze voor Cameraland was ingegeven door: 1. prijs (de lens is bij veel webshops te krijgen, maar overal nagenoeg dezelfde prijs) - hij was dus marktconform, geprijsd, 2. de ervaringen van andere consumenten (een goede beoordeling), heeft zeker meegewogen, 3. een duidelijke toegankelijke website ook, maar de doorslag, 4. was de extra garantie die Cameraland als enige bood. De lens was op de toegankelijke website snel besteld en werd correct, conform afspraak geleverd. De lens werd echter in een neutrale verpakking geleverd. Na contact opgenomen te hebben met de webshop kwam er een duidelijk antwoord: In citeer:
"Wat er is gebeurd is, is dat deze nieuwe lens uit een kitsamenstelling (GH5 + 12-60) is gehaald om aan u te verzenden. Waarschijnlijk was er een voorraadverschil waardoor wij geen losse 12-60 lens voorradig hadden. Normaliter wordt er in zo'n geval contact opgenomen met de klant om aan te geven dat er geen originele doos bij de zending zit, maar dit is of niet gebeurd of mijn collega's hebben u niet te pakken gekregen. Dit doet uiteraard geen afbreuk aan eventuele garantie o.i.d. en u heeft gewoon een nieuwe lens ontvangen, maar ik snap dat het misschien een beetje gek voelt. Uiteraard staat het u vrij om de lens te retourneren.
Maar ik kan u ter compensatie een cadeaubon ter waarde van €25,- winkeltegoed aanbieden die u vrij kunt besteden in onze webshop. Ik hoor graag of u hier behoefte aan heeft of dat u een andere oplossing voor ogen heeft! " Einde citaat - Kijk, er was niet echt een probleem, er wordt niet gewezen naar anderen, maar gewoon een eerlijk antwoord en en commerciële geste. Top toch, Daarom een 9.

Theo 01-06-2021

Ondanks het wachten tot ik aan de beurt ben, weer erg tevreden over de nieuwe aankoop 👍. Uitleg overplaatsen was zeer duidelijk ons weer aan de gang om te fotograferen. Heren bedankt voor uitleg en advies over mijn aankopen van de afgelopen weken!👍

Ronald 01-06-2021

Een afstandsbediening gekocht voor mijn sony fototoestel. Goed advies gekregen en tot aankoop over gegaan. Tevens magnetische camera dop gekocht van Kase. Leuk gesprek gehad over het fototoestel en de nd filters. Fijne winkel met zeer enthousiaste medewerkers. Ik kom er graag.

Ronal Atte 01-06-2021

Prettige bediening, prima advies geen mooie verkoop praatjes ,heerlijk eerlijk.
Tot de volgende keer.

Peter van dessel 01-06-2021

Super vriendelijke mensen. Helpen je graag het kopen van de juiste camera/verrekijker. Ik ben nog steeds tevreden met al mijn aankopen. Gewoon een top zaak. Dus van mij krijgen jullie de gouden camera

A den Houdijker 31-05-2021

Super geholpen ook voor aankoop telefonisch en volgende dag al geleverd!..

Eric Mol 31-05-2021

Ik was op zoek naar een lens. Deze was niet op voorraad in de winkel maar dat kon voor de dag daarop wel geregeld worden. De volgende dag kreeg ik te horen dat de lens binnen was. Camera mee en naar de winkel om de lens te proberen. Goede uitleg gekregen, een paar foto's gemaakt en de lens gekocht. Wanneer ik weer iets voor mijn fotografie nodig heb ga ik zeker eerst weer bij Camera land kijken.

Willem H Weber 31-05-2021

Ik heb ca. 2 maanden geleden een oculairrubber besteld voor een Nikon D 5200. Tot op de dag vandaag is het niet geleverd. Helaas, want andere artikelen gaan wel snel. Zoek dan bij andere leveranciers.

Joery Dekker 31-05-2021

goede adviezen en service is ook uitstekend. vriendelijke mensen, nemen de tijd voor hun klanten.

Josephine 31-05-2021

Je wordt altijd heel goed geholpen in de winkel, het maakt niet uit welke medewerker helpt. Altijd even vriendelijk en een duidelijke en uitgebreide uitleg. Je kan het artikel uitproberen in de winkel en in mijn geval gingen we ook naar buiten om daar foto's te maken met de lens die ik had uitgekozen.

Maurice 30-05-2021

artikel wat ik gekocht had, voldeed niet aan mijn verwachting. Echter de snelheid van levering, op de hoogte houden van de levering en het gratis retour sturen, is gewoonweg helemaal top. Dag na retourzending is het financieel ook al afgehandeld.

Kan deze winkel zeer zeker aanbevelen en zal er ook blijven kopen.

Paul 30-05-2021

Duidelijke informatie over het produkt. Een scherpe prijs (nergens zo goedkoop gezien) maar vooral de uitgebreide informatie (in mijn geval een Redged panoramaknop) waardoor ik bewust een goede keuze kan maken gaven de doorslag.

Marco Hofman 29-05-2021

Zoals altijd levert Cameraland goede en snelle service. Ondanks dat ik op zondag mijn bestelling plaatste werden de artikelen toch zeer snel verzonden. De spullen waren compleet en keurig verpakt.

Bedankt Cameraland!

Marcel van Roode 29-05-2021

Goede informatie gekregen en de levering was goed op tijd en heel netjes opgestuurd

Wendy 29-05-2021

Duidelijkheid, goed te vinden wat ik zocht, bestelprocedure is prima, de communicatie na bestelling is duidelijk, pakket is goed te volgen, omdat tijdig de t&t code word gedeeld. Artikel was goed ingepakt om eventuele beschadiging tijdens vervoer te voorkomen.

Tom 29-05-2021

Ondanks de wat langere wachtrij voor de winkel, snel en efficient geholpen.

Gerard 28-05-2021

Ik heb een klein statief gekocht voor het maken van macro foto's.
Ik had een statief in gedachte.
De verkoper dacht goed mee over een alternatief zodat eventuele toekomstige uitbreidingen wat betreft belichting van het te fotograferen onderwerp mogelijk zijn.
Dit voorkwam dat ik een aankoop deed waar ik mogelijk later spijt van had.