Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daniël 29-07-2023

Duidelijke website, snelle levering.

Ik heb de rødecaster duo besteld voor mijn livestreams, de fotos op de website zijn zeer duidelijk en de levering was zeer snel.
Ik had al meerdere websites bekeken maar op deze was hij het best geprijsd (zoals andere producten) dus ik ga zeker vaker gebruik maken van de website.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Bedankt voor je mooie review Daniël!

Wat fijn om te horen dat je voor ons hebt gekozen en dat alles naar wens is! Wij wensen je heel veel plezier met je Rode RodeCaster Duo. Mocht je eventuele vragen hebben, kun je altijd bij ons terecht, we helpen je graag!

Adrie Gouweleeuw 28-07-2023

Website en aanbod is breed en goed met marktconform prijspeil. Helaas bleek de informatie over leertijd en op voorraad zijn onjuist. Bij navraag werd dat ter zake kundig opgelost en de toen gedane belofte werd nagekomen. Als genoegdoening werd een cadeautje gegeven. Top opgelost dus.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Adrie!

Onze excuses dat de levertijd en voorraad afweek van wat de website aangaf. We zijn blij dat we het voor je hebben op kunnen lossen!

Mochten wij je ergens mee kunnen helpen, kun je gerust contact met ons opnemen.

We zien je graag terug!

Allan 28-07-2023

Super service, maakt niet uit of het product goed is of niet bevalt ze helpen je met al je vragen en handelen super klantgericht.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Bedankt voor je positieve review Allan!

Wat fijn om te horen dat je onze service super vindt!
Weet dat je altijd bij ons terecht kan met vragen, we helpen je namelijk met alle plezier!

Wim 28-07-2023

Prima online advies en een prachtige tweedehands camera aangeschaft. Keurige verpakt, doosje voor de oplader etc. Keurig. En… een jaar garantie.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Hartelijk dank voor je mooie review Wim!

Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop, mocht je vragen hebben, staan wij voor je klaar!

Sabine 27-07-2023

Zeer deskundig personeel dat altijd vol aandacht naar je luistert en je daarna goed adviseert.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Sabine! We zien je graag terug!

Dominique 27-07-2023

Zeer vlotte service! De lens die ik aangekocht heb voldeed volledig aan mijn verwachtingen, de omschrijving van het product klopte voor de volle 100%
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Bedankt voor je review Dominique!

Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens is! Wij wensen je heel veel plezier met jouw lens, mochten we je ergens mee kunnen helpen, ben je altijd bij ons welkom!

Anja van Koetsveld 26-07-2023

zijn klantvriendelijk, hulpvaardig en denken goed met je mee. Doen zelfs nog een stapje extra!
Heb een lens ingeruild en ze geven een hele eerlijke prijs, beter dan de andere fotowinkels, waar ze liever alleen willen verkopen.
Hele goeie service, dus zeker een aanrader om bij Cameraland een bezoek te brengen als je iets nodig hebt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Hartelijk dank voor je positieve review Anja!

Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je verdere vragen hebt, kun je altijd bij ons terecht, we helpen je met alle plezier!

Hopelijk zien we je snel weer bij ons in de winkel, de koffie/thee staat voor je klaar! :)

Albert 26-07-2023

Fototoestel was in heel Nederland uitverkocht. Alleen Cameraland had er nog een. Online besteld, volgende dag al in huis. Sneller kan niet.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Bedankt voor je review Albert!

Wat fijn dat we jou nog hebben kunnen helpen aan de camera!
Mocht je er eventuele vragen over hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. We zien je graag terug!

Paula post, van der 25-07-2023

De medewerkers hebben veel kennis van de artikelen die er verkocht worden en ze zijn altijd vriendelijk.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven Paula!

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kennis. Mocht je vragen hebben, kun je altijd bij ons terecht!

We zien je graag terug!

Richard Dijkema 25-07-2023

Prima (online) winkel met redelijke prijzen voor (onder andere) tweedehands objectieven.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Bedankt voor je positieve review Richard!
We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Erika 24-07-2023

Sony Camera in de winkel in Alkmaar gekocht na info op internet bestudeerd te hebben. Prima geholpen, bevestiging gekregen voor de gevonden positieve reviews over het product en heel vriendelijk geholpen door de medewerker in de winkel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Hartelijk dank voor je review Erika!

Wij wensen je heel veel plezier met jouw Sony camera, mocht je er eventuele vragen over hebben, kun je altijd bij ons langskomen of contact met ons opnemen!

We zien je graag terug :)

Albert 24-07-2023

Deze keer naar Cameraland om camera en lenzen in te ruilen voor een bridge wegens gezondheidsproblemen. Eenvoudiger te bedienen. Prima advies, goede inruilprijs, service op niveau zoals gewoonlijk. Ga zo door!
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Bedankt voor je top review Albert!

We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen, het is belangrijk voor ons dat je alsnog je passie kunt blijven uitoefenen. Daarom helpen we je met alle plezier om de juist match voor je te vinden. Het is daarom erg fijn om te horen dat we de juiste camera voor je hebben kunnen vinden!

Mocht je verdere vragen hebben, ben je altijd bij ons welkom!

Eric 23-07-2023

Enorm goed geholpen bij het ophalen van de bestelde lens. Er bleek een firmware update noodzakelijk die door hen werd uitgevoerd en hierna werkte alles.

Men nam ruim de tijd en deed er alles aan om tot een optimaal resultaat te komen. Echte vakmensen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-07-2023

Bedankt voor je review Eric!

Wat fijn dat je zo tevreden bent met je gekochte lens, wij wensen je heel veel plezier ermee! Mocht je eventuele vragen hebben, helpen we je met alle plezier :)

Ilse 21-07-2023

Deze winkel heeft top producten en top verkopers. Er wordt heel goed gevraagd en geluisterd naar de koper, waardoor ik in mijn geval altijd met een product de deur uitgaat dat bij me past.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Bedankt voor je positieve review Ilse!

Het doet ons goed om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen! Je kunt altijd bij ons terecht voor je vragen en voor advies. We helpen je graag!

Walter 21-07-2023

Top shop.
Was op zoek naar een light mod voor mijn GoPro en vond deze bij CAMERA LAND. Tot mijn verbazing was deze compleet te verkrijgen inclusief clip met een magneet functie. Deze was te koop voor een hele goede aanbieding, dus gelijk in mijn winkelwagentje geklikt. Product werd snel geleverd en goed verpakt.
Zal hier vaker een bestelling doen.
TOP SHOP !!!!!!!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Hartelijk dank voor je top review Walter!

Wat fijn om te horen dat je alles bij ons hebt kunnen vinden! Wij wensen je heel veel plezier met jouw aankoop!

Mocht je vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen, we helpen je met alle plezier :)

Syndromeda 21-07-2023

Een leuk tweedehandsproduct aangeschaft, zo goed als nieuw, dus super tevreden. Op de website is het heel makkelijk om je keuze te vinden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven!
Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! :)

albert nooij 21-07-2023

De gekozen scenheisser microfoon hadden op voorraad en al eens uitgeprobeerd in 3 termijnen betalen zonder rente
vindt ik een mooie service
Het is ook op tijd bezorgd en erg goed verpakt met een mooie doos met hun reclame en goed vul materiaal voor beschadiging
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Hartelijk dank voor je mooie review Albert!

Wat fijn dat alles naar wens is! Wij wensen je veel plezier met je aankoop, mocht je hier eventuele vragen over hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. We zien je graag terug!

Casper 19-07-2023

Cameraland is al jaren een begrip. Het personeel is zeer deskundig en vriendelijk en je wordt altijd goed geadviseerd. Men neemt de tijd en vraagt door om zowel de huidige als toekomstige behoefte in kaart te brengen. Vorige week heb ik na heel wat jaren een nieuwe camera gekocht. Bij zo’n investering (bijna €1900 in mijn geval) is het fijn om uitgebreid verschillende modellen met verschillende lenzen te mogen proberen en vergelijken. Uiteindelijk gaf deze praktijktest voor mij de doorslag. Daarnaast kon ik mijn oude camera en lenzen inruilen tegen een reële prijs. Ik blijf hier (steevast) terugkomen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Bedankt voor je mooie review Casper!

Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen met een passende camera! Wij wensen je onwijs veel foto/film plezier met jouw nieuwe aanwinst!

Mocht je eventuele vragen hebben, ben je altijd welkom bij ons in de winkel!

Tot de volgende keer!

Nathalie 19-07-2023

2dehands lens gekocht.
perfect in orde, net zoals op de website werd omschreven
Ik heb ook de chatfunctie gebruikt, dit verliep vlot.
Mijn eerste ervaring met de winkel, ik kom terug!
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-07-2023

Hi Nathalie, bedankt voor je leuke review.
We zijn blij dat je dat alles zo soepel is verlopen met je aankopen.

Veel plezier gewenst met je nieuwe 2e hands lens!

Peter 19-07-2023

Nadat ik zeer vakkundig ben geholpen in jullie mooie zaak heb ik na inruilen van een lens heb ik nu een die een groter bereik heeft waardoor ik mijn creativiteit beter tot ontplooiing kan laten komen. Het personeel staat altijd voor me klaar en is zeer geduldig. Dit onderscheid zich van veel andere winkels. Dank hiervoor.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-07-2023

Hi Peter, bedankt voor je mooie woorden.
We waarderen dit zeer en zijn blij om te horen dat je creativiteit kan doorbloeien.

Veel pleier met je nieuwe lens en tot ziens!

Leonard van der Aar 19-07-2023

Prima in de winkel geholpen door Lars (en daarvoor telefonisch door Tom en Rob). Investering is best 'stevig' en dan helpt het als de verkoper veel tijd, aandacht en hulp geeft bij alle overwegingen en keuzes. Ook voor toekomstige benodigdheden zal dit mijn 'home-base' zijn.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-07-2023

Bedankt voor je mooie review.
Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's.
We zijn blij om te horen dat we je zo goed te woord hebben gestaan. Veel plezier met je aankopen en tot ziens.

Gareth 18-07-2023

Het was super leuk om de winkel eindelijk te bezoeken. Service was snel en efficient.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Bedankt voor je positieve review Gareth!
We zien je graag terug in de winkel of in onze webshop! :)

Paul Steunebrink 17-07-2023

Bij Cameraland vind je een uitgebreid assortiment aan apparatuur op voorraad, vriendelijke medewerkers die de tijd nemen en je uitstekend adviseren.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-07-2023

Hartelijk dank voor je positieve review Paul!

Het doet ons goed om te horen dat je erg tevreden bent met onze service, mocht je vragen hebben, kun je altijd bij ons terecht!

Hopelijk tot ziens!

GUY 17-07-2023

Ik had contact met de klantendienst die me prima verder hielpen om mijn bestelling af te ronden en het pakketje te versturen naar een door mij gekozen afhaalpunt van Post.nl..... het artikel was zeer goed en veilig verpakt en voldoet aan al mijn verwachtingen. Zeker aan te raden webshop... professionele hulp en raadgevingen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-07-2023

Bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling.
Fijn om te horen dat alles is gelukt met versturen.
Voor meer vragen of advies staan wij voor je klaar!

Gerard 16-07-2023

Ik vind CameraLand een fijne winkel waar je door zeer deskundig en vriendelijk personeel vakkundig wordt geholpen. Onlangs kocht ik daar het Olympus 40-150 mm Pro objectief. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben en ook over de mogelijkheid eventueel overtollige apparatuur te kunnen inruilen. Ik kreeg een heel reëel bod voor mijn Panasonic 100-400 mm objectief! Daar kom ik mogelijk nog op terug!
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-07-2023

Bedankt voor je mooie review Gerard!
We zijn blij om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen met je mooie nieuwe lens. Voor vragen of een gewoon een kopje koffie ben je van harte welkom.