Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet 05-08-2022

Moeilijk te omschrijven wat ik zo goed vind aan de winkel. Ik kom er al jaren en op het camera en accessoiregebied altijd goed en vriendelijk geholpen.

Chris 05-08-2022

Ik heb gekozen voor Cameraland omdat deze winkel uitblinkt in het meedenken met de klant bij het vinden van een oplossing en het realiseren van de gewenste aankoop. Ik heb met Cameraland uitstekende afspraken kunnen maken over inruil en verrekening van acties, die vervolgens ook netjes zijn nagekomen. Uitstekende service dus waarbij Cameraland bij inruil en acties een eerlijke deal biedt aan de bonafide klant.

Wichal Balak 03-08-2022

Afgelopen week een GoPro HERO8 besteld. Deze is zaterdag afgeleverd. Na openen en instellen viel de GoPro uit, en kreeg hem niet meer aan.

Maandag heb ik naar de winkel gebeld en kreeg als advies om te GoPro te retourneren, dit was niet de beste optie, omdat wij donderdag op vakantie gingen en waarschijnlijk niet op tijd de GoPro retour kregen. Dus zijn we naar de fysieke winkel gereden.

In de winkel is er maandag met volle aandacht naar gekeken en kreeg ik een nieuwe mee. Toen ik thuis aan kwam bleek deze hetzelfde probleem te hebben. Opnieuw contact gezocht met de winkel en er bleek een slechte batch van GoPro HERO8 te zijn.

Vandaag een nieuwe ontvangen en deze werkt prima.

Kortom een goede en snelle service van de mannen van Cameraland!

ROGIER 03-08-2022

Wil je met de beste verrekijker thuis komen ? Dan moet je echt naar de experts waar heel veel keus is en het beste advies. Wat ben ik fijn geholpen, in alle rust kon ik de verrekijkers uitproberen met goed advies. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe verrekijker.

Johan 02-08-2022

Ik had een mail gestuurd om zeker te zijn of ze op tijd zouden leveren want het was dringende bestelling en werd keurig op tijd geleverd.

marcel65 01-08-2022

Na de bestelling bleek dat het mis ging bij de PostNL. Vrijdag niet geleverd, zaterdag niet en plotseling retour afzender omdat het adres niet zou kloppen. Maandag gebeld met de winkel en kon zonder problemen langs komen om de grip en batterij toch op te halen. Wat mij betreft de service die je zou moeten krijgen, waardoor ik in de middag toch mijn fototrip kon maken.

George Stoekenbroek 01-08-2022

Ik heb in de winkel een tweedehands lens gekocht. Ik ben zeer te spreken over de deskundigheid en vriendelijkheid van de verkoper. De lens is tweedehands, maar in uitstekende staat.

Jack 01-08-2022

Site is duidelijk. Produktinfo is goed.
Goederen worden goed en binnen gestelde levertijd geleverd.

Bram 31-07-2022

Levering conform afspraak
Betrof tweedehands objectief met classificatie goed. Kwaliteit is inderdaad goed

Harmen 31-07-2022

Juiste product keurig verpakt geleverd binnen 2 dagen. Kwaliteit zoals door Cameraland omschreven. Jammer dat er geen zonnekap bij de lens zat. Vind ik gewoon standaard bij een lens horen maar goed😩

freckle 30-07-2022

op zoek naar een mooie nikon prime 50mm, tevens wat oudere lenzen ter inruil mee, goed advies gekregen en een nette inruilprijs. altijd super tevreden met de service en aandacht die ze voor je nemen

Jolanda 28-07-2022

Prima geregeld. Alleen kwam de bestelling niet de volgende dag maar 1 dag later.

Rene 28-07-2022

Vriendelijke en goede telefonische informatie over een lens. Daarna snelle levering.

ikbenFranco 27-07-2022

Vorige maand een stabilizer aangeschaft bij cameraland. Hiervan ging na een paar weken een bevestigingspunt defect. Kan gebeuren. Optie was om op te sturen en te laten repareren. Normaliter prima,hier gaat echter wat tijd overheen en aangegeven dat het apparaat ook professioneel gebruikt wordt en dat het apparaat op korte termijn nodig is. Het apparaat werkte verder nog prima, op wat lastig vasthouden na.
Cameraland heeft enorm goed meegedacht en de tijd genomen om alles digitaal af te handelen. Nadat alles duidelijk was heb ik het apparaat op kunnen sturen en was het binnen een week geregeld.
Perfecte service en geweldige communicatie! Zoals het hoort.

Gerard van Unen 26-07-2022

Vlak voor mijn reis naar Colombia een error 5 op mijn Canon D70… de flitser aan diggelen. Ik heb even kort contact gehad met Cameraland, en kreeg het aanbod om als mijn camera gerepareerd zou moeten worden ik een camera voor mijn vakantie zou kunnen lenen. Werd ook nog teruggebeld met een advies voor reparatie in de buurt, dat wellicht sneller zou gaan. Dat vond ik een hele goede service. Toch even naar Alkmaar gegaan, en toen de medewerkers van Cameraland mijn camera inspecteerden bleek het euvel opgelost. Zal je net zien. Toch tof hoe dit gegaan is!

Jos 26-07-2022

Uitstekende service, de dag na de geplaatse bestelling geleverd. Deze (Nikon camera P610) was zeer zorgvuldig ingepakt.
De camera was exact in de (zeer goede) staat zoals beschreven.

Karin 26-07-2022

Altijd goede service, en klantvriendelijk, bij bestellen nooit probleem en altijd snel en goed geleverd.

Renate 26-07-2022

Goede kundige service.
Ik heb veel plezier van mijn nieuwe lens en zijn mogelijkheden.

Pieter 26-07-2022

Voor vakkundig advies kun je hier altijd terecht in de winkel maar ook via de webservice.

Janna 25-07-2022

Goede, duidelijke informatie online, snelle levering. Als je een vraag hebt, is Cameraland altijd goed bereikbaar via telefoon en chat, of natuurlijk gewoon in de winkel. Vakkundig advies.

rob-1969 25-07-2022

De reden dat ik cameraland een 10 geef is omdat de service heel goed is plus de het personeel aan de telefoon heel vriendelijk tewoord sta als ik een vraag stel over mij camera.

Ronald 24-07-2022

Product (occasion) was exact zials was vermeld in prima staat zonder gebruikssporen tegen een zeer redelijke prijs en razendsnel geleverd

Priscilla 24-07-2022

Producten zijn goed omschreven en foto’s van 2e hands apparatuur zijn goed. Product was in super staat en werkt top!

Sjaak Zonneveld 24-07-2022

Ben uitstekend op de hoogte gehouden van de later te leveren product. Stond op de site al dat deze Camera rugtas een langere levertijd zou hebben.
Maar werd begin van vorige week op de hoogte gesteld dat deze eind van de week bij hen binnen zou komen en dat ze hem direct door zouden sturen. Kon hem zaterdag of maandag verwachten. Kreeg woensdag een track en tracé dat hij donderdag afgeleverd ging worden. Blij mee.

Fijne winkel en goeie gemakkelijke internetsite.

Piet 24-07-2022

Ik heb een mail gekregen dat de Z9 camera geleverd kan worden. Nadat ik hierop reageerde om een afspraak over de levering te maken kreeg ik bericht dat door een fout in het systeem de mail verzonden was en de camera nog steeds niet geleverd kan worden. Ik wacht nu al ruim een half jaar.
Nu krijg ik bericht met de vraag of ik een review wil schrijven over de aanschaf van het product dat niet geleverd is.