Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4322 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Buining 07-11-2023

prima winkel, ruim assortiment, vriendelijk personeel, kundig, en komen altijd hun afspraken na.

i********@z************ 07-11-2023

verkeerde artikel verzonden, na meerder keren telefonisch contact het juiste product na 4 dagen uiteindelijk ontvangen.

resultaat niets meer bestellen via Expert Oud Beierland.

h*********@g******** 07-11-2023

Goede winkel met deskundig personeel. Ziet er netjes uit. Wordt op goede manier meegedacht.

Zeer tevreden.

l****************@h********** 07-11-2023

Ik had notities meegenomen nasr de winkel aan welke eisen mijn nieuwe wasmachine moest voldoen ( een AEG, dat merk heb ik al 43 jaar).

De dame dacht goed mee, legde duidelijk uit wat de verschillende typen voor mogelijkheden hadden.

Was geduldig en vriendelijk.

Toen we later ook nog mee mochten doen aan het kortingsfestival kon het niet meer stuk !!!

De bezorger nam echt de tijd: Er was een euveltje, maar met onze waterpas werd dat opgelost. Hij legde de werking v d machine goed uit.

Ja, fijne mensen bij Expert Wieringerwerf!

f*******@h******** 07-11-2023

Overzichtelijk en toch breed aanbod en een scherpe kwaliteit/ prijs verhouding.

Veel know how bij de medewerkers.

Van der Waarden 07-11-2023

verkoopster verkeerde telefoonnummer opgeschreven bezorger kon mij niet bereiken ,het rare is ik heb mijn vaste tefoonnummer gegeven en geen mobilenummer wat ik niet gebruik?

Geurts 07-11-2023

Verkoper denkt goed mee, staan je netjes te woord en hebben kennis van zaken.

Van Groning 07-11-2023

Supergoed geholpen bij de aanschaf van een platenspeler voor bij onze Sonos.

Zeer deskundige verkoper

Niets dan lof

Grapendaal 07-11-2023

Expert is een geweldige winkel.Behulpzaam geven advies en zijn heel vriendelijk.We hebben al een aantal apparaten in huis.En kopen het volgende wat wij nodig hebben weer bij Expert in Heemskerk

g***********@z******* 07-11-2023

Prima geholpen in de winkel.

Leverbelofte niet nagekomen.

Uitstekende installatie.

Steenbakkers 07-11-2023

Gewoon goed, zoals je het ook gewend was van vroeger.

Goed advies, redelijke prijzen, voldoende keuze, goede service en goede nazorg bij problemen en eigen reparatiedienst.

Van Ooyen 07-11-2023

ik vind het een prima winkel ben altijd goed geholpen en is er soms iets niet goed dan lossen ze het op krijgen en je beld of gaat er naar toe dan krijg je de oplossingkun je thuis het gekochte product niet goed

Boekhoven 07-11-2023

Prettig contact ,thuis maten opgenomen met aansluitend advies wat vervanging betreft.Offerte snel ontvangen en ook de levering was snel gerealiseerd.

j**************@k********* 07-11-2023

Super goed! Je word prima geholpen in de winkel door deskundige medewerkers die met je meedenken.

Guerbuez 07-11-2023

Bel je expert voor informatie wordt je gelijk geholpen, gEEn lange wachttijd !! Top service !!

Jager 07-11-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime keuze aan produkten. Ook bij bezorging deskundig personeel. Zeer tevreden

Van Heusden 07-11-2023

Mijn uitwonende kinderen geadviseerd hier alles te kopen waar een snoer aan zit, en dat doen ze ook

Henzen 07-11-2023

Super mooie winkel en service is ook prima in orde. Zeker een winkel waar wij graag nog terug komen

w******************@i********* 07-11-2023

De keuze had ikzelf al gemaakt, maar had toch nog wel informatie/advies verwacht bij het ophalen in de winkel. Dit was meer een vorm van dozen schuiven. Alstublieft uw stofzuiger succes er mee. Dat was het wel zo’n beetje.

w********@g******** 07-11-2023

Prima vakmensen die goede kennis hebben en klantgericht zijn. Toch bevreemdt het mij dat als een klant drie artikelen koopt er geen korting wordt aangeboden. Jammer!!

Van der Maarel 07-11-2023

Een ouderwets vakkundig bedrijf met échte persoonlijke aandacht, en met eigen vakkundige monteurs

Bewi 07-11-2023

De reden voor mij om bij expert te bestellen is de uitstekende service. Van advies bij bestellen tot bezorgen thuis.

Dinnissen 07-11-2023

Altijd netjes en vriendelijk personeel

Weet waar ze het over hebben

En vinde het niet bezwaard om nog eens wat uit te leggen

d***************@g******** 07-11-2023

Prima hulp in de winkel. We hebben extra betaald voor aansluiting etc echter bleek bij bezorging dat we zelf moeten ophangen

Zielman 07-11-2023

Super goed geholpen. De verkoopster luisterde goed en dacht goed mee. Fijne winkel.