Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marije 05-01-2024

Deze 2 geef ik aan het bestelproces via de website, niet aan de winkel. Ik koos namelijk om het product op te halen bij de winkel in Berkel en Rodenrijs omdat dat de volgende dag al zou kunnen volgens de informatie tijdens het koopproces. In de winkel aangekomen de volgende dag was het product er helemaal niet. Moest nog bij de leverancier besteld worden. 30 km voor niks gereden. Heel teleurstellend.

Pascale 05-01-2024

Altijd een expert winkel dichtbij wat erg fijn is ipv online. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eerlijk advies en tips mbt onderhoud. Prima service en levering/installatie. Een nieuwe wasmachine gekocht eind vh jaar en deze week een droger erbij. Door het advies en oprechtheid kom je dus weer terug bij Expert.

Dirkzwager 05-01-2024

Snelle service en goed advies. Personeel is vriendelijk en begroet gelijk bij binnenkomst. Duiken niet gelijk bovenop je met de vraag kan ik u helpen, maar wachten ook niet te lang hiermee. Precies goed. Lopen net even een stapje harder om de winkelervaring zo goed mogelijk te maken. Mede hierdoor kies ik vaak voor de expert.

s*************@h********** 05-01-2024

Heel tevreden Expert gaf al aan wanneer het ongeveer bezorgd zou worden. En daarna werd ik nog gebeld over een exact bezorg tijdstip dus helemaal top. De oven werkt ook super helemaal blij mee. Deze oven hadden we al maar die was al 13 jaar oud en ging kapot, dus we hebben gewoon exact weer dezelfde besteld.

Tebbenhof 05-01-2024

Hier wordt je viendelijk behandelt,en er wordt naar je geluistert.prima service.

l**********@l****** 04-01-2024

Goed geholpen! Winkel heeft eigen servicedienst waardoor je snel geholpen wordt.

Jeronimus 04-01-2024

Zeer goede onderlinge communicatie en vlot en duidelijk advies in een straal van 8 km. Wat wil een mens nog meer.

f**************@k********* 04-01-2024

gezocht naar sony product.Sony over-ear hoofdtelefoon met noise cancelling. Werkt uitstekend in geluid-rijke omgeving. Duidelijke uitleg en makkelijk te bestellen en op te halen bij expert

r********@l****** 04-01-2024

Na via internet besteld te hebben met de gekozen optie de volgende dag afhalen in een filiaal, werd ik dezelfde dag nog opgebeld dat besteld tv niet in het centraal magazijn aanwezig was (wel in andere filialen) en of ik wilde wachten op een nieuwe zending.

Mee akkoord gegaan, heeft een maand geduurd uiteindelijk. Tussentijds zelf een paar keer gebeld m.b.t. de status. Contact was prettig en men nam de tijd om de status meteen even uit te zoeken. Vind het jammer dat Expert niet uit eigenbeweging wekelijks een update gaf.

m*****************@g******** 04-01-2024

Duidelijk website, scherpe prijs, iets langere wachttijd, vriendelijke bezorger

e*****@z******* 04-01-2024

Je wordt goed geholpen, de

service is goed, en daarom gaan

we altijd terug bij deze

betrouwbare winkel, top.

Verhard 04-01-2024

Goede, ruime en overzichtelijke winkel en product informatie. Goede en professionele begeleiding en advies van de verkoper. Zeer snelle levering.

m**************@g******** 04-01-2024

Nogmaals verkoper prima maar"nazorg" telefoon gesprek moet nog leren dat t de toon is die de muziek maakt.Jammer....

Heere 04-01-2024

Jammer dat de winkel niet al te groot is en daardoor minder keuze om te bekijken.

Dick 04-01-2024

De mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en nemen de tijde om vragen te beantwoorden. De site is overzichtelijk

Visser 04-01-2024

geweldige winkel met een zeer goede service en fijne mensen.

voor mij geen betere winkel als deze winkel in Naaldwijk

Schaap 04-01-2024

Zo fijn dat er een winkel is waar je niet alleen goede producten kan vinden maar veel meer dan dan.

De mensen luisteren naar wat je nodig hebt en adviseren je een zo goed mogelijk keuze te maken.

Meest doorslaggevende is dat spullen keurig geïnstalleerd worden.

Ik ben er echt heel blij mee!

Van Loon 04-01-2024

Wat wij wilden hadden ze niet.

Wel in Boxtel, wij moesten dat zelf ophalen in Boxtel.

Dit vinden dit geen goede service.

a********@k********* 04-01-2024

prima spullen tot nu toe gekocht bij Expert Castricum, goede service, ook als jet gaat om reparaties

l*******@h********** 04-01-2024

Prima electrische deken met beveiliging tegen te lang aanstaan. Expert laat bezorgen via haar eigen winkel in de buurt, dat maakt service na afloop eenvoudig indien nodig. De bezorger leverde goed op de aangegeven plaats, achter het huis.

r***********@h****** 04-01-2024

Expert Diepenveen, fijne winkel met uitstekende service! En vriendelijk personeel! Zeer tevreden!

e******@q********** 04-01-2024

Zeer vriendelijk personeel. Je wordt keurig geholpen en de prijzen zijn ook nog eens zeer scherp.

Bink 04-01-2024

ik heb een zeer goede ervaring met expert dus een aanrader om daar een aankoop te doen mede door de goede service en klantvriendelijkheid en het goede advies

A.B. 04-01-2024

Altijd druk in de winkel en dat is niet verwonderlijk: zeer ruime keus, vakkundige adviseurs en een uitstekende service die verder gaat dan de standaard garantietermijn. Al jaren ben ik vaste klant en heb nog nooit spijt gehad van een aankoop.

MM Jacky 04-01-2024

Gisteren voor een espressomachine binnengelopen in Winschoten. Werden gelijk goed geholpen door een medewerker, die er nog een andere medewerker bij haalde, die er net iets meer van af wist. Dit geeft toch ook al wat vertrouwen er in. (Niet dat we de eerste medewerker niet vertrouwden, ook hij wist er wel aardig wat van af)
Advies over delonghi was prima, ook over de service van delonghi zelf, het is fijn dat deze bij je thuis komen in geval van 'nood'. En vooral ook wat de kosten dan zouden kunnen zijn. Hierop voor het eerst een verzekering bij het apparaat aangeschaft.
Prima geholpen, gratis parkeren in de buurt, ook fijn. Niet helemaal in het midden van de winkelstraat. (De regen was minder, maar ik heb begrepen dat dat niet aan de winkel ligt lol)