Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Smoland 22-05-2023

Bij Expert Sint Anna word ik altijd attent en goed geholpen. Expert is Altijd bereikbaar.

Van Rutten 22-05-2023

De meeste aankopen voor apparatuur, tv e. d. doen wij altijd bij Expert. Redelijke prijs en goede service.

Bennik 22-05-2023

Zeer goede ervaringen zowel bij het uitzoeken van en het plaatsen van de apparatuur bedankt daarvoor

f**********@h****** 22-05-2023

Ik ben gaan kijken in een winkel van Expert. Daar werd ik zeer vriendelijk geholpen. Ik raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen .

Stalman 22-05-2023

Kopen een nieuw product,die het vervolgens niet doet,deze wordt niet direct geruild voor een nieuw product maar ter reparatie terug gestuurd.
Wij verwachten dat ,wanneer er garantie op een produckt zit deze ook direckt wordt vervangen vooral omdat het splinter nieuw is.
zeer teleurgesteld.

t*************@h****** 22-05-2023

Deskundige uitleg, verkoper neemt de tijd, goede service, ook bij installatie

m**********@k********* 22-05-2023

De keuze voor een inductie kookplaat met Pirilex stekker van de Etna KL1160ZT in zwart was een goed aanbevolen in de prijs kwaliteit verhouding.

a*********@g******** 22-05-2023

Koop eigenlijk alle dingen bij Expert. Vanwegen de goede service en advies.

j**********@u********* 22-05-2023

Wij hebben het als zeer prettig ervaren in de winkel, deskundig en zeer vriendelijke uitleg.

l********@h****** 22-05-2023

Aanbod is in deze winkel in Zwolle aan de magere kant. Personeel vriendelijk en deskundig.

m*********@o********** 22-05-2023

Ben dik tevreden over de service en ondersteuning bij lokale Expert winkel. Aanrader!

a****@h********** 22-05-2023

mijn ervaring was goed, alleen de gebruiksaanwijzing was voor mij niet erg
duidelijk en bovendien in duits en niet in een andere taal.

Zwiers 22-05-2023

Duidelijk direct professionele installatie en goede informatie verstrekking

Zwiers 22-05-2023

Had wasmachine op internet opgezocht. Daarna klantenservice gebeld die hebben me naar een winkel doorverbonden. Via die winkel alles geregeld omdat de machine naar boven moest en ik een traplift heb.zeer tevreden hoe alles geregeld is.

Meekma 22-05-2023

Alles is gegaan zoals ik het verwacht had .
Ik had zelf wat vertragings problemen en Expert Zwolle maakte daar totaal geen probleem van.
En leverden het op de dag dat het mij uit kwam.
En het waren vrindelijke ver kopers en installatie monteurs.
Ik moet nog meer dingen kopen en ga hiervoor zeker naar Expert.

a*********@g******** 22-05-2023

Wij komen al jaren bij Expert voor alle witgoed, tv's enz. Hele goede service voor een scherpe prijs. De aandacht die de klant in de winkel krijgt en het meedenken over de aankoop zijn geweldig.
Wij zijn heel blij met expert en raden iedereen aan om hier te kopen.

De Zoete 22-05-2023

Onze ervaring met Expert is ontzettend goed.
Dit is al de 3e aankoop die wij hebben gedaan.
Bij de volgende aankoop gaan wij zeker naar Expert

Smilda 21-05-2023

mijn koffieautomaat was stuk en niet meer te repareren en dankzij Expert heb ik nu een nieuwe gekocht die helemaal aan onze wensen voldoet en veel beter is dan de oude

h********@l****** 21-05-2023

Lees eerder mijn commentaar. Wat geeft u het recht als instituut om navraag te doen over mensen die u niet kent op te vragen.

Dat doen ze in foute regiems ook. Herstel ; in NL hebben D666 en rutte. Het zelfde soort mensen.

p**********@o******** 21-05-2023

De snoerloze Sonos roam is een fantastisch product. In de winkel wordt je niet overweldigd door heel veel producten, maar slechts een aantal. En die zijn gewoon goed.

Peters 21-05-2023

We komen en kopen al jaren bij expert, de service, uitleg en vriendelijkheid van het personeel zorgen ervoor dat we daar steeds terug gaan.

n**********@m****** 21-05-2023

Bij Expert de Graaf uit Castricum doen ze wat ze zeggen! Prettige sfeer, goede apparaten, deskundig advies. Je wordt netjes gebeld als de levering op zich laat wachten, en ook als het binnen komt. Een aanrader!

Ditmar 20-05-2023

klein beetje jammer dat we zo ontzettend lang moesten wachten voor ze ons product in hun opslag konden vinden. Verder goed behandeld en netjes

Wassink 20-05-2023

Ik kan Expert bij iedereen van harte aanbevelen! Deze service, zowel in de winkel als bij thuis bezorgen,
kom je niet overal meer tegen! Supergoed, bij een volgende aankoop ga ik zeker weer naar Expert!

Holleman 20-05-2023

Wij hadden van te voren al bekeken wat we wilde hebben. In de winkel werd het bevestigd.