Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vroegh 25-12-2023

De door mij gezochte radio/cd in "onze" Expert winkel niet meer op voorraad... Door verwezen naar Expert Wijchen. Deze heeft hem keurig opgestuurd. Volgende dag ontvangen. Klasse.

De Vries 25-12-2023

Heb al jaren ervaring met expert en kom er dan ook als ik iets nodig heb in jullie vakgebied.

e*****@g******** 25-12-2023

Fijne winkel, super personeel; ze hebben verstand van zaken, nemen de tijd en helpen goed in maken van keuze.

c*********@g******** 25-12-2023

Prima zaak, vriendelijk personeel dat met de klant meedenkt i.p.v. opdringerig te zijn.

w*******@s****** 25-12-2023

Vier lenovo chrombooks besteld in 1 bestelling. Jammer dat er maar drie op voorraad zijn en dat je op de vierde meer dan een week moet wachten.

Wel alles in 1 keer vooraf betaald.

Van der Linden 25-12-2023

Ga voor klantvriendelijkheid, deskundigheid en goede service naar Expert Wijchen

Steijn 25-12-2023

Alleen positieve ervaringen bij expert in Lemmer maar ook in Joure.

Ook nadat een artikel is gekocht kun je veel later nog terecht voor advies.

i*********@g******** 25-12-2023

Ik vind de installatie en ophangservice relatief duur. Heb er wel gebruik van gemaakt omdat ik geen risico’s wilde lopen op beschadiging. ‘Vroeger’ zat zo’n service bij het hogere aanschafbedrag bij ‘persoonlijke’ winkels in.

Maar geen spijt van, want het heeft me wel ontzorgd.

Pouw 25-12-2023

Expert is een uitstekende keus!

Wij kopen al onze apparatuur bij deze zaak.

Regelmatig zijn er leuke aanbiedingen.

b*****@h****** 25-12-2023

jammer dat de bezorger niet het oude apparaat mee wilde nemen. Hijs apart in gehuurd voor de bezorging. Maar de afvoer van herbouwde voorwerp is geregeld./

j************@k********* 25-12-2023

Ik wilde mijn oude platenspeler aansluiten op mijn soundbar. Ben prima geholpen bij hoe ik dit mogelijk zou kunnen maken. Alle noodzakelijke spullen voor mij besteld 2 dagen later kon ik ze ophalen.

Leijten 25-12-2023

Doe eerst zelf kijken wat moet het aan voldoende en in de winkel navragen meer gegevens over producten wat je wil hebben.

j******@h********** 25-12-2023

Omdat de beoogde tv niet meer leverbaar was kregen we het nieuwste exemplaar, die fors duurder was, voor de oude prijs geleverd.

Nogmaals dank voor deze oplossing.

r**********@k*********** 25-12-2023

Super geholpen. Koel-vriescombinatie dag voor kerst kapot gegaan. Schrikken. Zat natuurlijk helemaal vol. Naar expert gegaan en een paar uur later stond er een nieuwe koelvriescombinatie geïnstalleerd. De kerst gered!

Van der Horst 25-12-2023

Expert te Breezand, dat is waar ik altijd kom, is zeker aan te bevelen vanwege de eerder genoemde vriendelijke, professionele en deskundige houding van de medewerkers aldaar.

c***********@k********* 25-12-2023

Duidelijke website waardoor je producten makkelijk met elkaar kunt vergelijken.

Daniels 25-12-2023

Zowel in de winkel als tijdens de bezorging thuis ben je echt een klant. Maar uit ervaring als klant kun je ook rekenen op een geweldige serevice achteraf !

r************@h********* 25-12-2023

We hebben een condensdroger gekocht en deze werd de volgende dag al thuis bezorgd. Uitstekende service en vriendelijk personeel!

Borm 25-12-2023

Prettige winkel met een goede verkoper. Hij kan zich uitstekend verplaatsen in de klant. Dat maakt iemand een goede verkoper. Hij is ook beleefd en weet veel.

Drenth 25-12-2023

De zieke verkoper bij expert Jansen die stond te hoesten in mijn gezicht, heeft mij ernstig ziek gemaakt. Weinig respect voor (kwetsbare) klanten.

j**************@g******** 25-12-2023

Ik heb gebeld naar de winkel en mijn product waar ik het bestel nummer van had, werd direct besteld en de afgesproken 2 dagen werden precies nagekomen!

Heel tevreden!

s************@g******** 25-12-2023

Geduldige aandacht voor mijn problemen met het omgaan met voor mij high tech apparatuur

De Jong 25-12-2023

Al jaren tevreden klant. Service is uitstekend. Denken goed mee en goed advies.

j**********@c******** 25-12-2023

Bestellen en betalen (via de site) was snel en gemakkelijk. Levering helemaal top, we werden via de mail goed op de hoogte gehouden van dag en tijdstip van levering.

g***********@g******** 25-12-2023

Correcte bediening en snelle levering van het product aan huis op de afgesproken tijd