Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Zanden 15-03-2024

Mijn ervaring is zeer goed en als ik weer iets nodig heb komt het bij expert vandaan

Jaco 24-02-2024

We kopen regelmatig bij Expert. Soms halen we het in de winkel (24 km v.v.) op, soms laten we het verzenden.

Producten worden altijd netjes verpakt geleverd.

Enige piepkleine minpuntje: is soms net wat duurder dan de goedkoopste op internet.

s krens 14-02-2024

expert van geel roosendaal
top winkel goed service goede uitleg zowel in de winkel of telefonisch

Bakfanaat Helen 09-02-2024

expert filiaal s-Heerenberg: vriendelijkheid staat voorop.
Denken mee ivm mogelijkheden. Aanbod installatie.
Bestelling en bezorging ging uitermate vlot. Kreeg korting op de prijs (aanschaf Etna Oven)

Rizwan Mailk 03-02-2024

Ik vind dat de prijs hier super goed zijn service is ook super en bezorgen is ook heel snel

Jeanet 18-01-2024

De site is erg klantvriendelijk, waardoor je uitgenodigd wordt om verder te winkelen. Helaas bleef het nu bij één artikel, maar ik ga een volgende keer zeer zeker weer naar Expert.

De prijs/kwaliteitverhouding, overzichtelijke site en snelheid van bezorgen geven een vertrouwd gevoel. No nonsense, puur doen wat ze moeten doen. Super fijn bedrijf in deze maatschappij!

KlaasS 14-01-2024

De medewerkers van filiaal Wageningen hebben 'alles uit de kast' gehaald om een bestelling op tijd te kunnen leveren. De medewerkers van filiaal 's Heerenberg hebben daarbij uitstekend meegewerkt.

Paul 13-01-2024

Goede uitleg, mensen met kennis, eerste keer die winkel. Zeker een aanrader

Hanke 11-01-2024

Ik kom al jaren bij deze winkel. Iedere keer wordt ik heel vriendelijk en zeer vakkundig geholpen. Een groot compliment voor zowel de winkel als zeer zeker ook het personeel!

Wendy 11-01-2024

Als wij een elektrisch apparaat nodig hebben,gaan we steeds weer terug naar deze Expert in Bodegraven.Zeer vriendelijk,goede service.Heel erg tevreden.

Bianca 11-01-2024

Ik hem een droger bij expert Zutphen gekocht. Het is altijd vriendelijk personeel, behulpzaam, maar niet opdringerig.
Je loopt de winkel uit met een zelfverzekerde aankoop.

Scheffer 10-01-2024

Ben in de Expert winkel in Elst geweest voor het aan kopen van mijn nieuwe televisie . Hier krijg je nog het gevoel om als klant gewaardeerd te worden waarbij je op een juiste wijze van advies word bijgestaan in het bepalen van je keuze. Tevens een geweldige service thuis bij het installeren.

t*****@g******** 10-01-2024

Zeer slechte service. De slechtste aankoop die ik ooit heb gedaan. Ze stuurden mij het beschadigde product. Ik heb het teruggegeven. Ik moest bijna 2 maanden wachten voordat ik te horen kreeg dat het product niet beschikbaar was. Uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd. Ik raad het niet aan

Van Dien 10-01-2024

Goede service , aardige mensen zowel in winkel als bij bezorging , wij komen zeker weer terug 👍🏼

Flip 10-01-2024

Deze winkel gekozen, omdat er altijd voldoende aandacht is voor de klant. Verder is de service naderhand ook tot nu toe altijd goed.

j*******@g******** 10-01-2024

Goeie prijs-kwaliteit verhouding. De levering was twee dagen eerder dan genoemd op de site, erg blij mee.

Pietersen 10-01-2024

Expert is voor ons de winkel ; van stofzuiger tot tv.

Daarbij komt de perfecte service!

h**********@g******** 10-01-2024

Makkelijk om de bestelling te plaatsen en een fijne service dat ik mijn bestelling in een winkel kon afhalen.

v*********@g******** 10-01-2024

Ik heb een tafelmodel Inventum koelkast aangeschaft, ben er blij mee, nagenoeg geruisloos.

r**************@g******** 10-01-2024

het product is prima, maar ik heb begrepen dat bij evt reparatie, ik verwezen wordt naar andere partijen. dat geeft mij minder vertrouwen. Ik koop al 20 jaar via expert maar ga toch naar een andere leverancier uitkijken, die een eigen service dienst heeft zoals expert vroeger had.

Hellinga 10-01-2024

Nieuwe TV gekocht en deskundig en vlot geholpen door de medewerker van Expert. Zelf meegenomen en verder geïnstalleerd. Door het advies van de medewerker niet extra hoeven te investeren in een nieuwe draagbeugel. De reeds door ons gebruikte beugel voldeed prima met het nieuwe product.

m*********@g******** 10-01-2024

Ik vind het prettig mijn spullen in een winkel te kopen. Expert voldoet op dat punt geheel aan mijn verwachting, attente verkoper met goed advies.

Hutting 10-01-2024

Ik zat met een inbouwprobleem. En slechte ervaring elders. Dus ze hebben me het vertrouwen teruggebracht, erg meegedacht en daarnaar gehandeld.

De Vries 10-01-2024

Goede service, vriendelijk personeel, vertrouwde en betrouwbare omgeving.

Genoege keuze

Esmee 10-01-2024

Ik heb onlangs een e reader besteld via internet. Dit omdat ik dan als alleenstaande moeder het bedrag in 3 keer kon betalen en mijn wasmachine komt ook van expert af. Dus duidelijk een tevreden klant.

De winkel waar ik de bestelling had gedaan, had de e reader niet op voorraad. Ze hebben deze bestelling doorgestuurd naar een ander filiaal waar deze wel op voorraad was. Binnen 2 dagen had ik de e reader in mijn handen en dit was tussen kerst en oud en nieuw. Ik had niet verwacht hem voor 1 januari of te krijgen.. dus ik was blij verrast met het pakketje. Bij het open maken van het pakket vond ik ook nog een aardig kaartje van het filiaal. Ze wenste mij er vriendelijk plezier mee en bij vragen mocht ik bellen.

Hoe goed kan de service zijn?? Voor mij was dit perfect. Ik kon mijn oud en nieuw alleen, doorkomen met mijn e reader.
Expert heel vriendelijk dank!