Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

w*********@u********* 15-03-2024

Expert Nunspeet is altijd persoonlijke aandacht en denkt mee in de oplossingen

Visschedijk 15-03-2024

Expert Beuningen is een aanrader, fijn en vakkundig personeel, echt een aanrader.

a*********@g******** 15-03-2024

Correcte informatie, contact en levering! Goede prijs- kwaliteit verhouding en vlotte levering!

Prima product! Blij mee! Aanrader! Fijne zaak en denken met je mee! 👌

Proper 15-03-2024

Onze koel/vries combinatie begon het te begeven. Goed advies en begrip voor snelle levering. Alles volgens afspraak nagekomen.

a*********@g******** 15-03-2024

Bij Doornebal in Nijverdal word ik altijd goed en snel geholpen door kundig personeel.

Ik ga dan wel op een doorde

weekse dag en niet op een drukke zaterdag.

Lodewegen 15-03-2024

De naam Expert doet haar naam eer aan! Mooie winkel. Keurig personeel met een gedegen kennis van zaken.

c**********@g******** 15-03-2024

Goede kwaliteit en goede service ik heb alles bij expert gekocht wasmachine diepvries tel en laptop en mijn volgende aankoop is ook weer bij expert winschoten

Koenderman 15-03-2024

Bij de aanschaf van een dure koffiemachine (JURA) zijn wij verkeerd voorgelicht.

m***********@g******** 15-03-2024

Fijne dorpswinkel, genoeg medewerkers dus altijd snel geholpen, genoeg keuze.

Van Helvoirt 15-03-2024

Geen ondersteuning bij plaatsing en in bedrijf stellen apparaat. Al was het alleen maar uitpakken en op zijn plek zetten van het apparaat (is nogal erg zwaar)

Moes 15-03-2024

Airfryer gekocht bij expert. Goed geholpen en ook nog naar de auto gebracht voor mij [74jaar].

Werkt prima de Philips XXL, als vervanger van de eerste serie 10 jaar geleden.

Bodde 15-03-2024

Ik kan niet anders zeggen dan dat de kennis qua producten zeer goed is. Het personeel ziet er keurig uit en komen prettig over. Makkelijk aan te spreken en zij luisteren goed naar de wens van de klant. Zo komt het dat de klant al snel het voor hun juiste artikel ziet. Na uitleg over het artikel is de koop snel en naar tevredenheid gemaakt. Niets dan lof.

o************@g******** 15-03-2024

Nette service in de winkel in Elst. Bij levering namen ze de tijd en goede tips gekregen. Wij zijn zeer tevreden.

i***********@h********* 15-03-2024

Nemen waar. Je, jezelf goed bij voelt en wat je ervaring is met een bepaald merk.

a****@m*********** 15-03-2024

De medewerkers hebben tijd en goede raad. De producten worden snel geleverd. E n het thuisbezorgen gebeurd vriendelijk en zorgvuldig. Prachtig dat dat nog bestaat deze service. Super.

p**********@g******** 15-03-2024

Makkelijk online uitzoeken,vergelijken en bestellen vervolgens in de winkel afhalen en betalen.of laten bezorgen.

Gerlach 15-03-2024

Expert Nederweert is een zeer vriendelijke winkel waar je vakkundig wordt geïnformeerd en geholpen.

Ga er heel vele jaren heen en ben nog nooit teleurgesteld.

Het leveren en installeren van bestelde producten door vakmensen is altijd naar wens gegaan.

m**********@h********** 15-03-2024

Goede service alleen levertijd was een stukje langer als verwacht , verder super netjes te woord gestaan !

d**********@t********* 15-03-2024

Prima advies door verkoper, levering stipt op tijd en installatie en uitleg door zeer vriendelijke medewerkers.

Pluim 15-03-2024

We zochten een inbouwoven/magnetron en zijn uitstekend geholpen door de heer .....

Bijnen 15-03-2024

Hele fijne ervaring gehad, in de winkel geholpen door ..... Alles netjes besproken en geleverd volgens afspraak door ..... Apparatuur is netjes naar mijn appartement gebracht, wat niet volgens afspraak was. Super fijn!

Van der Stap 15-03-2024

Ik koop al mijn apparatuur bij Expert, mede omdat ik het belangrijk vind dat er een goede elektronica zaak in het dorp blijft.

De service vind ik belangrijker dan het goedkoopste artikel. Ik koop niet op internet omdat ik de artikelen zelf wil zien en advies wil hebben bij mijn keuzes. ik vind het belangrijk dat het personeel met mij meedenkt en niet probeert mij iets aan te smeren dat mijn behoefte te boven gaat.

a*********@g******** 15-03-2024

Expert Zevenaar is voor ons de winkel om inkopen te doen.

De redenen zijn : professionele hulp, goed assortiment en voor ons ,dichtbij, nl. in onze woonplaats .

c*******@h****** 15-03-2024

Goed geholpen , raad mensen aan om naar expert te gaan geven goede uitleg en hebben alle tijd voor je!

Je bent er nog KLANT!

e*********@h****** 15-03-2024

Goede service, klant is hier nog koning.

Voldoende keuze en alternatieven, verkopers luister naar je en zijn bereid om actief voor je mee te kijken.