Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4322 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De Waard 15-03-2024

Altijd een prima winkel! Heel betrouwbaar qua levertijd en afspraken, prima producten en vooral een uitstekende service. Zeker aan te bevelen!

Van Overdijk 15-03-2024

Alle spullen hadden in de modder gestaan en werden zo binnen gereden.
Ook had een apparaat een beschadiging.
Kon worden omgeruild maar was mij teveel gedoe vooral om de modder.
Heb toen een heel kleine teruggave geaccepteerd.

Hiemstra 15-03-2024

Goed advies. Er wordt ook gezegd of iets beter niet kan. Wij zijn super tevreden.

f***********@o********** 15-03-2024

wordt snel geholpen, goede service aan huis met plaatsen apparatuur of reparaties

Muller Driessen 15-03-2024

Het is een fijne winkel met uitstekend personeel en de prijzen zijn redelijk en uitstekende uitleg over het product, zeker een aanrader om daar heen te gaan, top

Steenbergen 15-03-2024

Hele nette en correcte service.

Duidelijke en goede afspraken.

Nette prijs en netjes bezorgd.

Moorman 15-03-2024

Expert is een prima ‘buurt’winkel om ter plekke of online je aankoop te doen. Prijs/kwaliteit en service zijn uitstekend.

k********@c******** 15-03-2024

Over hel algemeen hebben we geen klachten over de bestelling online alleen deze keer hadden we een probleem over de bezorging en daar hebben we nav ons telefoontje eindelijk een terugkoppeling op gekregen .

Rietdijk 15-03-2024

Top in alles,ontvangst is vriendelijk en de medewerkers denken altijd met de klant mee. Wat een service

m******@g******** 15-03-2024

Onze vaatwasser was kapot dus we hadden een nieuwe nodig. Bij Expert een mooi model in de webshop zien staan. Ik was echter niet helemaal zeker over de maat. Hierover kort telefonisch contact gehad waarna de bestelling is geplaatst en de monteur hem op korte termijn al kwam leveren en installeren. Zeer tevreden.

Tarigheh 15-03-2024

Medewerkers zijn aardig en klantvriendelijk. Zij moeten meer opletten op de juiste gegevens van de klant op de factuur schrijven. Ik heb tijdens schrijving niet gecontroleerd en achteraf zag ik dit opmerking.

Ten laatste moeten er goed opletten de juiste product bij de klant geleverd worden.

Ik wens jullie veel succes,

v**************@g******** 15-03-2024

Op de lange levertijd (bijna een week, terwijl bij bestellen 2 dagen stond) erg tevreden.

r************@g******** 15-03-2024

Expert topbedrijf ouderwtse betrouwbaar en service. Keurig nette bejegening.

m******@h********** 15-03-2024

Over de winkel weinig op of aan te merken. Heel fijn dat achteraf of in delen betalen kan. 1 dingetje wel dat een beetje jammer was: Ik had mijn aankoop wel.eerder verwacht door dat er vooraf stond vermeld wanneer de levering zou plaatsvinden. Dat correspondeerde niet.

h*******@z******* 15-03-2024

Wordt altijd goed geholpen in vroomshoop en wat belangrijk is je wordt tot niets verplicht.

Bosman 15-03-2024

Persoonlijk advies en dus niet het ongeintresseerde zoals bij grote elektronica zaken.

Van der Heide 15-03-2024

Bij installatie tv zag bezorger krasje op scherm. TV laten staan, oude inruil meegenomen en nieuwe besteld.

Deze werd 2 weken later bezorgd en geïnstalleerd.

Prima service.

j********@k********* 15-03-2024

Expert is een fijne zaak met kundige en attente medewerkers. De prijzen zijn correct!

m********@h********** 15-03-2024

Uitstekend service bij levering, uitleg en aansluiting. Vriendelijk en deskundige personeels.

l********@u********* 15-03-2024

Uitstekend geholpen in de winkel om mijn keus te bepalen. Bezorging en montage verliep ook vlekkeloos en prettig.

m***@m************** 15-03-2024

Snelle levering.

Prima info tijdens levering en installatie.

Uitstekende klachtafhandeling.

g******@x******** 15-03-2024

Winkel heeft ons prima geholpen bij een geschil met een wasmachine fabrikant over een nieuwe, niet goed functionerende machine. Daardoor wassen we weer naar volle tevredenheid.

c*****@l****** 15-03-2024

Lg koelkast gekocht geleverd op dag en tijdstip liep goed. Echter koelkast bleek defect. Binnen een paar dagen omgeruild zonder gedoe.

Corten 15-03-2024

Keuze van de wasdroger hadden we vooraf in principe zelf al bepaald. Afleveren was helaas veel later op de dag dan vooraf afgesproken en vrij laat werden we daarvoor pas geïnformeerd. Dat kan dus beter. Wasdroger is netjes geïnstalleerd en doet het goed en naar verwachting.

t*********@g******** 15-03-2024

Ik schreef net al dat wij tig jaren goed worden geholpen, goede service, vriendelijk, behulpzaam, goed personeel.