Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

l*******@g******** 15-12-2023

Zeer tevreden, heldere website en eenvoudig bestellen.

Bezorging verloopt prima afspraak wordt nagekomen.

Bij eerdere aankoop in winkel, vriendelijk en deskundig personeel. Kortom een zaak waar het ook qua prijsverhouding goed kopen een aanrader is.

c*****@g******** 15-12-2023

eierboiler gekocht, is keurig bezorgd, netjes verpakt. Wij zijn zeer tevreden

m***********@g******** 15-12-2023

Ook in de winkel van Expert nederweert word ik altijd erg goed geholpen. Het personeel is vriendelijk maar niet opdringerig. Goede service.

f**********@h********** 15-12-2023

Uitstekende winkel. Ik heb online een bestelling geplaatst die werd geleverd door Expert Barneveld. De levertijd van mijn bestelling was wat langer dan de levertijd die op de website aangegeven stond, maar hier is zeer goed over gecommuniceerd. De bezorgers waren netjes op tijd op de afgesproken bezorgddag/tijd.

j**********@o********** 15-12-2023

Had levering in de winkel aangegeven en was op thuisbezorgd geleverd. Was niet handig

Ploeger 15-12-2023

Goede prijs/kwaliteit, uitstekende service en zeer vlotte levering.

Vriendelijke en behulpzame bezorger.

e********@a************** 15-12-2023

Product was aangekocht via internet en geleverd door een lokale winkel. Door mijn fout was het product uit elkaar gevallen en niet meer goed in elkaar te zetten. Binnen 5 min in de winkel was het hersteld. Fijne service!

f**************@g******** 15-12-2023

Altijd goed om naar een Expert filiaal te gaan. Ze helpen je deskundig en uitermate vriendelijk. Goede service ook! Kortom top!

j**********@g******** 15-12-2023

Snelle levering door de expert uit de buurt. Er werd vooraf telefonisch contact opgenomen om een bezorgmoment af te spreken.

Ruth 15-12-2023

Telefonisch de eerste goed bruikbare info ontvangen en in de winkel in een prettig gesprek proffesioneel voorgelicht en tot een mooie aankoop gekomen.
Klantvriendelijk personeel met grote productkennis.

c********@g******** 14-12-2023

Snel geholpen en alles is volgens afspraak verlopen. Support in de winkel

Is ook super goed. Ik ga zeker Expert bij andere aanbevelen

f*******@k********* 14-12-2023

Expert Berkel & Rodenrijs div spullen gekocht en geweldig geholpen.

Vriendelijk en deskundig personeel.

De Jonge 14-12-2023

ik koop regelmatig producten bij de expert en ben daar zeer tevreden mee.

wordt goed geholpen in de winkel.

Morsink 14-12-2023

Overzichtelijk en duidelijke winkel.

Deskundig advies over de producten

Zeer klantvriendelijk

Prima service

Biene 14-12-2023

Bij Expert krijgt men persoonlijke aandacht en goede adviezen.

Mijn producten zijn conform afspraak geleverd en geïnstalleerd door beleefde- en volgens mij deskundige medewerkers.

Mijn vragen werden correct beantwoord en ze hebben geen snipper afval achtergelaten.

Kloosterman 14-12-2023

Bij expert ben je in deze regio het allerbeste af. Zeker over de ouderwetse service die ze bieden

De Groot 14-12-2023

Winkel in Enschede is wat aan de kleine kant maar wij vonden wat we moesten hebben. Daarbij is de verkoper die ons geholpen heeft een echte super verkoper. Zijn kennis van producten en de vriendelijkheid waarmee hij ons hielp was super.

Vroon 14-12-2023

Competente, vriendelijke medewerkers van Expert in Leersum maken dat wij al vele jaren enthousiast zijn over Expert bij de aankoop van hun producten.

a********@i********* 14-12-2023

Behulpzaam, professioneel en snel. Ik had nog nooit wat bij Expert besteld, maar ga dat zeker weer doen! Ik had een nieuwe inbouw koelkast en nieuwe oven nodig en alles was met hulp makkelijk te bestellen, levering was snel en de monteurs ervaren, rustig en professioneel. Een goede ervaring.

Hogaarts 14-12-2023

Zeer behulpzaam.bij aankoop koelkast,vriezer en oven. Alles inbouw en perfect geïnstalleerd.

Frank 14-12-2023

Vakmensen. Raden apparatuur aan op basis van werkelijke argumenten; geen loze verkooppraatjes. Komen afspraken na.

Vriendelijk en behulpzaam van aankoop tot installatie.

j*********@z******* 14-12-2023

Deskundig advies en prettig geholpen bij Expert Leersum bij aankoop airfryer.

Steensma 14-12-2023

Die ervaring is zo goed dat het te hopen is dat er snel een filiaal in Osterhout komt waar nu niets zit op dit gebied.

De Bas 14-12-2023

Super tevreden met mijn nieuwe OLED TV. Ik twijfelde over verschillende merken en modellen. De medewerkers hebben mij kundig en prettig te woord gestaan en hebben mij geholpen tot een voor mij prima keuze te komen. Er werd echt de tijd voor genomen, ongedwongen.

a*************@h********** 14-12-2023

weer fijn geholpen door medewerkers en bij thuis installatie van mijn nieuwe tv , waar ik zeer tevreden over ben