Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem 30-10-2022

alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing in het Nederlands bij zit, verder heel snel en goed geleverd

Ton 30-10-2022

Octavio streamer gekocht. Deze is niet overal te koop. Wel bij coolsound. Snel geleverd. Keurig.

blokker 27-10-2022

Keurig en netjes afgeleverd en ook volgens de berichtgeving die ik ontving van de firma

Dank u wel

jack 25-10-2022

na 2 mnd heen en weer gemaild over een kapotte thermostaat van een BBQ kreeg ik het volgende antwoord :

Goed nieuws, de stekker is inde verzending en wordt naar alle waarschijnlijkheid morgen bij u afgeleverd.
Ik kreeg wel als tip dat de stekker bij buitengebruik niet uit de windkant aangesloten hoort te worden,(weet niet of dit ook in de gebruiksaanwijzing is vermeld)
Dit omdat de stekker dan te warm wordt (nu was ook de oververhittingsbeveiliging defect)
Hoop dat het zo duidelijk is, mochten er nog vragen zijn, kunt u altijd bij ons terecht.
Nogmaals excuses voor de te lange wachttijd.
Veel barbecueplezier alsnog.
tip bij buiten gebuik !!!!! waar heb je anders een BBQ voor nodig ?? voor mij nooit meer

Silva 21-10-2022

Kabelset voor car audio gekocht voor een goede prijs, snel verzonden ook. Aanrader!

Arno 18-10-2022

Mijn koffiezetter was kapot op vrijdag 20:30 uur. Oei! Een weekend zonder koffie? Met de hand opschenken kan wel maar is niet echt handig.
Koop effen een goedkoop apparaatje en dan later verder kijken - dacht ik. Volgende dag geleverd om 13:30 uur!! Geweldig.
Wel even wennen een nieuw apparaat - maar na 3 dagen al gewend.
Bedankt voor de snelle levering.
MAAR ...
In de voorwaarden staat dat je direct beschadigingen aan de verpakking moet melden - bij de bezorger en bij de winkel.
Maar de nieuwe werkwijze bij post.nl is de pakketjes dumpen in de hal ( van het complex) ,aanbellen en wegwezen. Ik krijg niet eens de kans om het pakketje te controleren. Dit is dus eigenlijk een klacht over Post.nl Maar hie gaat Coolsound hiermee om?

Benny 17-10-2022

Zéér zorgvuldig ingepakt en geen enkele schade aan de doos tegen 22:00 uur besteld met opzet om te kijken voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis klopt 100 Procent alleen in de weekend kan het anders uitvallen is ook begrijpelijk of met feestdagen verder bevalt het product na smaak geen schade aan het product gevonden top service goede prijs verhouding.

J.M.Tanis 14-10-2022

Snelle en accurate levering. Zaterdag besteld, maandag in huis.
Dubbele doos om beschadiging te voorkomen. Super geregeld.

Hub 11-10-2022

Top shop, snelle levering en perfecte service, zeer klantvriendelijk. Een van de producten had een klein defect en dit is meteen op een correcte manier opgelost. Alleen maar lof!!

marcel 09-10-2022

Snelle correcte levering, zeer goede service afdeling. product bevalt goed en werkt naar behoren Mooie compacte radio/cd speler

Wil 05-10-2022

Audiosonic bluetooth speaker gekocht.
Snel geleverd echter defect bij aankomst. Ik moest zelf de retourkosten betalen. Dat vind ik teleurstellend.

R Miller 30-09-2022

I order my Beko-RHO8123T oil heater thru The Blokker website I have looked on many other for a similar type product.
This one was what I was looking for modern, digital and with a remote, while a few were a-bit cheaper but I wanted also
good quality and Beko fits that bill.

Edu 29-09-2022

Bestelde koffiezetapparaat bij Blokker. Werd de volgende dag prompt door Coolsound via de postbode afgeleverd. CHAPPEAU!!

Frits 19-09-2022

Scherpe prijs en goede levering. Heb direct op de site van Coolsoud zelf besteld.

Peter 15-09-2022

Goede prijs en super snelle levering. Onderdeel voor een koelkast besteld in de avond en de volgende ochtend al in huis.

Louis Donders 11-09-2022

Ik kocht bij Coolsound via Blokker en wat er beloofd werd is nagekomen.
Vandaag bij Blokker de bestelling geplaatst, morgen bezorgd.
Daarom aan Coolsound denken bij een volgende aankoop.
Prima!

Ton 11-09-2022

Niets op aan te merken,

Informatie vooraf prima, orderproces goed, levering op tijd. Kortom een schoolvoorbeeld!

Wim Haksteen 09-09-2022

Mijn eerste aankoop bij Coolsound.
Het is gegaan zoals het behoort te gaan.
De belofte nakomen, vandaag besteld is morgen bezorgd.
Dit geeft vertrouwen voor een volgen aankoop.
Top

Yvonne 25-08-2022

Het is een mooie overzichtelijke site, makkelijk te vinden. Snelle service, goed ingepakt . Ik ben erg te vreden en ga hier nog zeker vaker spullen kopen.

Harrie 13-08-2022

Goede en uitgebreide info op hun site, niet te duur, snel geleverd, ga ik zeker weer kijken als ik nog iets zoek.

Bvr 11-08-2022

Snel geleverd en bestelling plaatsen was eenvoudig verder was de de prijs prima.

Erwin 10-08-2022

Indutiekookplaatje gekocht kwam defect aan maar is binnen 1 dag opgelost met een nieuwe,super zaak

wim 24-07-2022

nog nooit van gehoord, maar maar super,De bestelling en levering klasse.
Coolsound ga zo door je zal nog meer gebruikers krijgen.

Lievre1 17-07-2022

Voor deze shop heb ik niet gekozen, ik wam er bij toeval terecht. Maar dat was helemaal niet verkeerd want het bestelde was er op de afgesproken dag en ik kreeg ook nog van tevoren een belletje dat ze eraan kwamen. Helemaal top! Vooral dat laatste kan heel handig zijn...

Astrid 13-07-2022

In het weekend besteld. Eerstvolgende werkdag geleverd in een netjes verpakt doosje. Meer kan ik niet vragen. Super service!