Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan V 29-07-2019

Snelle en accurate levering. Ziet er goed uit en werkt goed. Prijs/kwaliteit is prima.

Rik 28-07-2019

Makkelijke website. Zo besteld en volgende dag in huis. Apparaat voldoet prima. Zal de volgende keer weer zo bestellen.

Ilse 27-07-2019

Vanwege de hittegolf een ventilator besteld voor in de caravan. Voor 22 uur besteld en volgende ochtend al geleverd op de camping. Netjes verpakt en een goed product. Ook netjes op de hoogte gehouden van de voortgang via de mail. We zijn erg blij met de snelle service en verkoeling!

Hans 26-07-2019

Zondagavond 18u een airco besteld en maandag 16u al geleverd! Dat is snel! En dat tijdens een hittegolf! Ook verdere afhandeling prima,

Anna 26-07-2019

Snelheid levering en goede informatie over de zending. Ook de beschrijving en informatie over het product is zeer uitgebreid en compleet waardoor er makkelijk vergelijking met gelijksoortige producten is te maken.

Manon 25-07-2019

's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Op de dag van bezorging een belletje van de shop met de vraag of alles netjes was afgeleverd en of alles compleet was.
Super!

Bart van Eijk 22-07-2019

Op donderdag om 17.00 besteld, de dag er na om 12.15 werd de tv bezorgd.
Top!
Reden dat ik geen 10 geef is vanwege de bezorging, ik had zelf voor het pakket willen tekenen en eventuele beschadigingen aan de verpakking kunnen melden. De bezorger heeft het pakket bij de receptie afgegeven , gelukkig was er niets beschadigd.

Marjolein 21-07-2019

Koffiezetapparaat besteld. Coolsound was de goedkoopste aanbieder. 'S avonds om 19:30 besteld, de volgende dag in huis. Goed verpakt. Alles verliep naar wens en kon niet beter, vandaar een 10!

GP 20-07-2019

Gewoon een kansloos winkeltje. Je krijgt kapotte troep, klantenservice doen ze niet aan. Heel beleeft aan de telefoon, maar verder helpen ho maar.

Rob 18-07-2019

Wij waren op zoek naar een specifieke keukenmachine en behoudens een Duitse winkel was CoolSound de enige winkel die dit product aanbood. Naast de producten ook een geweldige (klanten) service. In tegenstelling tot veel andere online shops krijg je gewoon nog een medewerker aan de lijn als je de klantenservice belt. Deze medewerker heeft ons uitstekend geholpen toen binnen de garantietermijn een klein onderdeel van de keukenmachine beschadigd raakte. We kregen tot onze verassing al binnen 2 dagen een vervanging binnen! Ik kan Coolsound zeker aanbevelen.

Erik 17-07-2019

Snelle levering en was de goedkoopste voor de adapter voor digitale televisie.
Handleiding om te installeren was ook super duidelijk. Is me in één keer gelukt 💪💪.

JanS. 14-07-2019

Ik heb een Gigaset dect telefoon besteld, de A415a trio. Ik kon zelf aangeven wanneer er bezorgd kon worden. Via track&trace kon ik precies volgen waar mijn pakketje zich ophield. De bezorgtijd hield een marge in van twee uur, maar precies bij het ingaan van de bezorgtijd werd er gebeld en het pakketje afgeleverd. goedkoper dan de rest, toch punctueel en alles doet het zoals ik had verwacht. Zeker een adresje voor de volgende aanschaf!

warda 14-07-2019

love their honesty they send product which was broken feom back but still working i report them to return the product bck but they wont take and return my money back
will do shop again love their honesty towards clients 5 stars

Martine Weber 13-07-2019

Vlot, gratis en netjes verstuurd. Duidelijke bevestigignsmails. Zelfs waren ze met de prijs de laagste.

Royer 11-07-2019

Zondag voor 22:00 bestel maar helaas niet maandag geleverd😦. Woensdag omdat ik dinsdag niet thuis was

Retourkosten betaal je zelf 06-07-2019

Bestel proces verliep prima en bezorging ook.

Wat vervelend is, is hun retour beleid. Retour zenden betaal je zelf. Voor kleine dingetjes niet zo’n probleem, maar als je zoals ik een zware mobiele airco wilt terug sturen komen de problemen. Je moet zelf een vervoerder regelen (en dat valt niet mee voor een product van 42 kg). Coolsound biedt hierbij geen hulp. En dan zijn de kosten ook hoog. Verstuurd met TNT koste me dat zo’n €90.

Overigens zonder problemen mijn geld van de mobiele airco teruggestort gekregen.

Pluspunt zijn hun prijzen. Voor de mobiele airco scheelde het ca. €150 met coolblue bijvoorbeeld en €25 met bol.

Haya 30-06-2019

Prima webshop: gebruiksvriendelijke website, zeer vlotte afhandeling/levering, klantvriendelijk en klantgericht.

Gerda 28-06-2019

Zeer tevreden, snelle levering en er werd netjes doorgegeven dat het product later op de dag werd geleverd i.v.m uitloop. Werd s’ avonds nog gebracht. Echt pluspunt want gebeurt niet vaak. Zou Coolsound zeker aanbevelen.

Lucienne 28-06-2019

Na bestelling bijna direct een reactie van Coolsound dat het product al klaar stond voor transport. Een goede en snelle levering en zeer tevreden met het product.

Ben Remijn 21-06-2019

Het espresso automaat die ik besteld had kwam beschadigt aan en dat is na 2 weken opgelost.
Niet erg snel maar het kwam goed!

Bolk 16-06-2019

Het product was goedkoper dan elders en erg snel geleverd. De website is erg overzichtelijk. Het is gelijk duidelijk wie coolsound is geen gezoek naar aders gegevens en top bedrijf

Mike 13-06-2019

Het product werd tegen een zeer scherpe prijs aangeboden en snel geleverd. Helaas werd het product voor mij overbodig. Na telefonisch overleg, werd zeer vriendelijk en correct te woord gestaan, mocht ik het product retour brengen. Ook aan de balie werd ik uiterst vriendelijk behandeld en te woord gestaan. Ik zal de volgende keer zeker weer bij Coolsound bestellen.

Sieny Wiersma 09-06-2019

Zeer tevreden. Goede informatie en zeer snelle levering. zal het zeker aanbevelen..

Ronald brons 09-06-2019

Prima winkel
Komen goed hun afspraken na
Ook bezorging zoals beloofd
Ook is het product netjes verpakt
Kan deze winkel zeker aanbevelen

JOSÉ 07-06-2019

Snelle levering en product was ook zoals omschreven. De eerste oven die ik binnen kreeg was beschadigd en de stoppen sloegen door. NIET de fout van cool sound, maar van vervoerder. De doos was ook zwaar beschadigd, ik gemaild, met foto's. De dag erna gelijk reactie, kon product terug sturen en kreeg een paar dagen later de nieuwe. Enig min punt is dat jezelf de retourkosten moet betalen. Maar die krijg je terug .