Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rquadraat 28-05-2020

Coolsound was voor mij een onbekende webshop. Heel veel keus en eenmaal de keuze gemaakt verloopt het bestel- en verzendproces razendsnel. Het pakket was degelijk verpakt

Bep 27-05-2020

snelle aflevering en netjes verpakt .alles werkt na behoren .dank voor de snelle reactie .

Arie 27-05-2020

Super snelle levering , gekregen wat er van verwacht werd.
Deze winkel is vertrouwt.

Herman 26-05-2020

Correcte en snelle levering tegen voor zover ik heb kunnen vinden de laagste prijs.

Jan 24-05-2020

Prima website snelle levering, alleen jammer dat de Nederlandse versie van de gebruiksaanwijzing ontbreekt

RR 24-05-2020

Via Blokker werd mijn espresso machine geleverd. Op tijd en goed verpakt. Communicatie over order en levering verloopt goed en snel.

Mariion 23-05-2020

Voor het eerst bij Coolsound besteld . Zeer snelle levering en toen ik ontdekte dat er een onderdeel ontbrak ben ik heel goed te word gestaan via de telefoon . Met spoed nageleverd .
Ben heel tevreden !

Brigitte 23-05-2020

Hele snelle levering met goede informatie. Kortom gewoon goed en een aanrader. Ik kende ze niet maar dit zou wel een goede reden zijn er nogmaals iets te bestellen.

CORNELIS 21-05-2020

Ik zal mijn mening over Coolsound niet onder stoelen of banken schuiven want het is echt zo dat wat Coolsound beloofd ook in de praktijk waar wordt gemaakt. Het is net zoals met de term die luidt - - What you see is what you get.

I.S. Wildschut 18-05-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het de enige manier was om het apparaat aan te schaffen. Ik wilde het graag bij een echte winkel komen, maar ik kon het niet laten afleveren bij Blokker.
afhandeling was keurig en snel. Er was grote moeite gedaan om het pak in de doos te krijgen, het zat er strak in vast.

RE 16-05-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel voor de prijs. Daar kwam als voordeel bij dat ze snel leveren.

Geerlings 14-05-2020

Prima service, snel, adequaat. Product voldoet aan de verwachtingen. Helaas door de bij Post nl 3 dagen later ontvangen.

Romy Bos 14-05-2020

Geen opmerkingen. Bestellen zoals het moet (bestelling geplaatst via blokker.nl). Snelle levering. Gewenste product ontvangen (bosch waterkoker) en werkt correct.

Arie Audier 14-05-2020

Had via blokker besteld maar prima en snelle levering. Volgens blokker zelf zou het langer duren maar coolsound heeft het gewoon netjes paar dagen eerder geleverd dan was toegezegd.

Van de Ven 14-05-2020

Prima service, snel, adequaat. Ook hun klantenservice. Alles 100 procent. Dik tevreden.

E.J. van Dijk 13-05-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling. Op de beloofde datum kwam het pak aan.
Goede kwaliteit, ruime keuze en prima prijs in vergelijking met anderen.

J 12-05-2020

Snelle levering maar niet alles geleverd wat op de site stond,geen opberghoes voor het front van de radio,terwijl hij er wel bij stond en dan verschuilen achter de leverancier,heel slecht dat ze dat niet regelen.

huib 12-05-2020

zeer tevreden over snelle levering van mijn gekocht product met een concurrerende prijs tov andere aanbieders.

Dirk 12-05-2020

Overzichtelijke website ,Artikel besteld en de volgende dag geleverd goed verpakt en dat allemaal in deze rare tijd,compliment aan Coolsound !!

Remco Nijhuis 10-05-2020

Scherpe prijs en de belofte van snelle levering meer dan waar gemaakt. Zondag avond besteld en maandag s’morgens al geleverd.

hans 09-05-2020

Prima shop. Alles heeft een duidelijke omschrijving. Verpakking en levering perfect en snel.

Janssen 09-05-2020

Duidelijk, levering snel, en netjes. Overzichtelijk. Prima en het bestelde is ook prima .

Dirk Veraar 07-05-2020

ik had te snel een Remington tondeuse besteld maar toen ik de recensies las zag ik dat het een miskoop was. contact opgenomen met Coulsound en er was alle begrip voor maar het artikel was al onderweg. Als het bezorgt werd mocht ik het weigeren bij de PTT besteller en moest hij zorgen dat het weer retour ging. helaas weigerde hij dat. Weer contact opgenomen en ik mocht het pakket terug sturen en zelfs die kosten werden vergoed. Ik heb het bedrag van de tondeuse als de verzendkosten weer keurig terug gestort gekregen. Ik heb wel meteen een ander merk tondeuse besteld en had deze de volgende dag al in huis.HULDE voor deze service en echt een aanrader dit bedrijf. Een zeer tevreden klant.

Connie 07-05-2020

Slechte ervaring. Na bestelling bleef levering uit. Gemaild maar geen antwoord. Nogmaals gemaild en zonder uitleg geld retour en geen product. Ondertussen wel meer dan een week verder 😡

Touwer 07-05-2020

Prima shop. Goede prijs, snelle levering. Geef geen 10 omdat ik de service verder niet kan beoordelen