Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P. Wolters 07-01-2020

Mijn bestelling van een slow juicer van Princess zeer snel geleverd, ondanks de feestdagen. Ik had een vraag over het apparaat aan hun gemaild, waarover ik een paar dagen later netjes werd terug gebeld. Prima service!

Tom 06-01-2020

Prima en snelle levering van de airfryer (via Bol.com) maar zodra het op service aankomt zakken ze door het ijs. Bij het gebruik kwam er blauwe rook uit de uitvoer. We hebben het artikel geretourneerd omdat we binnen de zichtperiode vielen.

Daarna alleen een mail gehad dat ze het niet accepteren omdat de airfryer gebruikt is en schade heeft opgelopen tijdens het transport. Daarnaast kunnen ze zelf niks ontdekken aan rookontwikkeling maar krijg ik via bol.com te horen dat rook er eenmaal bijhoort na 20 minuten gebruik.... Dit lijkt mij toch geen deugdelijk product en heb ik bij andere airfryers ook niet meegemaakt.

Erg ontevreden over de manier van communiceren en het niet meedenken met de klant.

Lies 03-01-2020

Ondanks drukke kerstvakantie op 30/12 om 20.30 u besteld en op 31/12 in de ochtend bezorgd. Super!

Anco 03-01-2020

Vanwege de kerstdrukte was er even iets fout gegaan in de verzending, na één mailtje werd direct met PostNL gebeld en vervolgens een nieuw exemplaar opgestuurd welke de dag er op in huis was. Topservice van Coolsound!

Willy Kroon 02-01-2020

Was tevreden over jullie site. Vond het echter wel vervelend, wat niet volgens afspraak was dat de bestelling een dag te laat is gearriveerd!
Had namelijk een vriend ingehuurd voor het instelleren van mijn bestelling. Deze moest dus de volgende dag terugkomen om dit alsnog te kunnen doen voor ons! Na de installatie was ik echter wel tevreden met jullie levering! Gr. Willy Kroon.

Tjip 30-12-2019

Ik heb een geluidsinstallatie besteld bij Coolsound. Het bestelproces verliep vlot en duidelijk en dat geldt ook voor de aflevering.
Correct en vlot. Prima dus.

Verkeerd product 27-12-2019

Duur betaald voor een cd speler, ontvang ik niet de bestelde cd speler maar een compleet andere (die ook nog eens goedkoper is geprijsd)
De oplossing vlgs de klantenservice, stuur maar terug dan heeft u geen kerstcadeau! Teleurstellend!

Florenzo 26-12-2019

Goedkoopste, zeer snelle levering. Buiten verwachting.Had nooit eerder van deze webwinkel gehoord.

Han 24-12-2019

Coolsound was de goedkoopste waardoor ik heb besloten om daar te kopen. Ik was niet bekend met Coolsound en had een beetje twijfel of het apparaat nieuw was. Binnen 24 uur was mijn aankoop gearriveerd. Helemaal nieuw en perfect. Heel erg tevreden dus. Betrouwbaar en komen afspraken na.

Gerard de Lie 23-12-2019

Ik heb een luchtbevochtiger besteld voor mijn zoon. Hij woont begeleid in een gezinsvervangende woning. Hij is verstandelijk beperkt en autistisch. Vorige zijn we eindelijk bij de dermatoloog in het ziekenhuis terecht gekomen voor armen en handen die door exceem helemaal kapot gekrabt zijn.
Hij is vaak op zijn kamer met vloerverwarming, luchtvochtigheid is te laat. Levende planten wil hij niet dus een luchtbevochtiger besteld. Alles is prima verlopen. Maar meerdere keren las ik in emails van Coolsound en PostNl dat pakket alleen op mijn adres bezorgd zou worden. Bij afwezigheid werd het pakket naar het dichtsbijzijnde depot gebracht. 's Avonds toen ik thuis kwam lag er een briefje dat pakket bij de buren is afgegeven. Ik ben het gaan halen, ik hoefde gelukkig niet verder weg het pakket op te halen. Maar waarom wijkt werkelijkheid af van alle emails van zowel Coolsound als PostNl? Communicatie?
Maar allen bedankt dat mijn zoon snel een luchtbevochtiger heeft, voor mij het belangrijkste,
Met vriendelijke groet, Gerard de Lie.

RodeBaert 17-12-2019

Zondag een koffiezet apparaat besteld, maandag binnen. Helaas niet de juiste (kleur maar dat had ik enigzins voorzien) maar na de melding hierover is dit direct opgelost.
Dus ik heb een prima gevoel over Coolsound!

Leo 16-12-2019

Goed en snel afgeleverd. Helemaal zoals het hoort. Duidelijke site, track en trace altijd netjes.

René Somberg 13-12-2019

Prima shop, zeer snel geleverd voor een lage prijs. Ci+ module werkt als een zonnetje.

GIJSBERT 12-12-2019

rima shop, tiijdig alles geleverd. De interactieve module door omstandigheden terug gestuurd. De creditering kwam snel op mijn rekening. Lo

Bennie 12-12-2019

Het is mij prima bevallen ook de autoradio die ik heb besteld voldoet prima en voor een leuke prijs en het werd snel verzonden

vr gr

J.Martin 12-12-2019

Prompte afhandeling: op zondagavond besteld en op maandag al binnen. Overzichtelijke websites en concurrerende prijzen

Ingrid Tollenaar 08-12-2019

Net geprijsd kwaliteits product Miele antikalk tabletten uitermate snel geleverd!

Jan 08-12-2019

Zondag besteld, maandag al in huis. Informatie mails met bijlagen ontvangen. Status van het pakket kunnen volgen. Top informatie, snelle levering...

Johnny Jacobs 08-12-2019

Algemeen: bijna goed, zie motivatie. Bij de bestelling vd blu ray speler duidelijk door mij aangegeven dat er voorzichtig, niet mee gooien, breekbaar oid op de doos gezet moest worden. Zelf geeft Coolsound aan dat er voor ontvangst getekend moet worden door de besteller, de doos onbeschadigd moet zijn bij levering, anders is er geen recht op garantie. Nou dat ging dus niet goed. Ten eerste zat de blu ray speler in een andere doos van Braun scheerspullen, stond er niets op de doos vermeld van breekbaar of voorzichtig, werd de doos afgegeven bij de buren en is er van controle of handtekening van ontvangst niets terug te vinden. In de scheerspullen doos zat dan de Panasonic blu ray speler in de originele doos. Er kan dus nog wat verbeterd worden Coolsound. Ten eerste: luister naar je klant, ten tweede; zet niet in je voorwaarde dat je je recht op garantie verliest als je de doos niet bij ontvangst controleert en als laatste; instrueer dan ook Post NL over het niet mogen afgeven bij de buren.
Officiele reactie van Coolsound 09-12-2019

Geachte heer Jacobs,

Bedankt voor uw review. Betreffende de bezorging had dit inderdaad anders gemoeten. Nu is het zo dat wij de instructies uiteraard aan PostNL doorgeven. Helaas worden die regels in drukke tijden niet altijd door de pakketbezorgers nageleefd.
In degelijk gevallen zal er altijd een uitzondering gemaakt worden op de voorwaarde aangezien u niet in de gelegenheid bent gesteld om het te controleren.

Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ondervonden. Desondanks hopen wij dat het product verder naar wens is en dat u er veel plezier aan mag beleven.

CoolSound Superstore B.V.

Rob de G 08-12-2019

Ci+ module 1.3 besteld. De volgende dag geleverd en super goedkoop. 30 euro goedkoper dan de grote winkelketens zoals Mediamarkt BBC enz.

Jeltje 06-12-2019

Marco 06-12-2019

Mooie geluidsbox besteld, helaas was de eerste die we kregen, buiten de schuld van Coolsound om, kapot! Na contact gehad te hebben en we hem voor Sinterklaas moesten hebben werd er gelijk een nieuwe opgestuurd. Van de kapotte netjes de verzendkosten terug gehad! Ze doen echt hun best om de klant tevreden te stellen. Mocht ik dan nog 1 puntje van kritiek mogen hebben dan is het dat je het alleen bij je thuis af kan laten leveren en niet bij een PostNL punt. Dat zou de service misschien nog verhogen!
Verder niks meer dan lof voor Coolsound
Officiele reactie van Coolsound 06-12-2019

Beste Marco,

Bedankt voor de goede review. Wij zijn blij dat wij u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Hopelijk is het cadeau goed in de smaak gevallen.
Wellicht dat het niet helemaal duidelijk op onze website staat, maar wij bieden ook al geruime tijd de mogelijkheid aan om pakketjes bij een PostNL punt te laten bezorgen. Wij zullen de website er nog eens op nakijken of dit wellicht duidelijker naar voren kan komen en danken u voor de tip.

CoolSound Superstore B.V.

Taddeus 06-12-2019

Zondagmiddag besteld en het was maandag al bij mij in huis. Netjes verpakt.

GIY 05-12-2019

Black Friday weekend aanbieding was een ECHTE aanbieding! Waar ander webwinkels het te druk had om te leveren had Coolsound daar geen probleem mee. Zondagmiddag besteld en volgende ochtend al in huis. Super gedaan. En het product, een LG soundbar doet het ook super. Geeft prachtig geluid en was echt binnen no-time geïnstalleerd.

michiel 04-12-2019

zeer snelle levering de bezorger was 4 uur te vroeg dus niet thuis maar voor de rest goed artikel zelfs nog goedkoper dan bij mediamarkt prima