Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 13-05-2021

Duidelijke website, we vonden snel wat we nodig hadden, het hele bestel proces was prima en de bestelling was de volgende dag met PostNL, keurig op tijd.

ajm 01-05-2021

apparaat snel geleverd alleen een opmerking om dat het met post.nl gebeurd niet de volgende dag geleverd maar een dag daarna terwijl ik niet thuis was dus naar een postadres waar men het zelf op moet halen ? ik ben niet blij met post.nl omdat ze zich niet aan de afspraken houden !
verder alles werkt goed

Cobus 30-04-2021

Inmiddels 3 x gemaild ivm een defect product. Maar Coolsound reageert nergens op.
Als er problemen zijn, geeft Coolsound niet thuis

Natasja Nikolic 28-04-2021

Artikel savonds laat besteld , volgende dag vroeg binnen. Stond versteld. Super service

annelies 23-04-2021

Snelle levering. Bij mijn klacht een goede en attente oplossing gevonden!
Prima bedrijf.

Juul 20-04-2021

Deze shop werkt samen met Blokker en die had de mixer op voorraad en volgende dag bezorgd.
En zo beloofd zo bezorgd.
Mixer is mooi qua design en rustig qua geluid.

Cecowi 17-04-2021

Zeer uitgebreide documentatie bij de producten. Makkelijke bestelling en snelle aflevering.
Een betrouwbaar bedrijf. Complimenten.

Jorrit 12-04-2021

Laatst een autoradio besteld. Gewoon prima. Het voldoet aan de verwachtingen en de bezorgtijd was zoals afgesproken.

P. van den Bos 12-04-2021

Gebruiksvriendelijke site +goed geholpen toen ik belde voor een dubbelcheck

Ronald 12-04-2021

goede duidelijke site , goede prijs en een uitstekend produkt wat voldoet aan de omschrijving en aan mijn verwachting

Wim 11-04-2021

Ik heb deze shop zeer prettig ervaren en zal als ik weer wat nodig heb ook hier aan denken

Frans 09-04-2021

alles perfect afgehandeld en snelle levering en zeer tevreden over de geleverde producten

Kirsten 09-04-2021

O nee koffiemolentje kapot. Maar geen stress, want Coolsound in Zwolle heeft m nog op voorraad. Snel besteld en de volgende dag al in huis! Bedankt voor de goede service!

Maria 08-04-2021

‘S avonds besteld, de volgende ochtend al in huis. Dus een zeer snelle levering!

JAB 03-04-2021

Mijn bestelling is perfekt verzorgd en in heel goede staat ontvangen.
Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Rene 29-03-2021

matige shop producten worden meerdere keren als nieuw verstuurd. product dan ook met kleine krassen/beschadigingen ontvangen.
Officiele reactie van Coolsound 29-03-2021

Beste Rene,

Bedankt voor het bericht. Wij verkopen artikelen niet meerde keren als nieuw. Het product wat u heeft besteld zou gewoon nieuw moeten zijn.

De krasjes zijn wellicht bij transport ontstaan o.i.d. Maar als u ons een mail met uw gegevens stuurt dan gaan wij kijken hoe wij dit goed voor u kunnen oplossen want uiteraard horen krasjes ook niet op een nieuw product te zitten.

Wij horen graag van u.

CoolSound Superstore

EJH 23-03-2021

Vrijdagavond bestelt, om 22:45, volgende ochtend in huis. Top geregeld!
Geleverde product was goed ingepakt en bevalt prima!

Tom Westerveld 16-03-2021

Even snel, onderweg de avond voor de levering, het bakplaatje besteld. Direct alle gegevens ontvangen van de levering (gratis levering terwijl het bedrag slechts €24,99 was). De volgende dag werd het artikel keurig op tijd geleverd door Postnl. Super service CoolSound.nl

Annie 09-03-2021

Zeer snelle levering. Apparaat was niet helemaal goed. Kon het terugsturen en binnen 4 dagen alweer een nieuwe gekregen. Ook snel antwoord op de mails die je hun toestuurt.

SVN 08-03-2021

Zeer ontevreden over de service van Coolsound; slecht product, klacht gemeld na eerste gebruik, moet product ter reparatie worden aangeboden. Wordt na maanden aangegeven dat wanneer na één- of tweemalig gebruik een melding was gedaan, het artikel geretourneerd had kunnen worden. Dat is nooit aangeboden.

Helen 06-03-2021

Prima service, dit is geregeld via Blokker. Deze tussen stap is goed van winkel naar Coolsound is goed. Product is uitstekend. Prijs - kwaliteit is aan te bevelen

Trix 01-03-2021

Duidelijke site. Snelle levering. Bij telefonisch contact bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerker. Kleinzoon heel gelukkig met zijn razor step. Ook nog de goedkoopste.

G.J. Verbrugh 22-02-2021

Duidelijke site, snelle bezorging.
goede kwaliteit precies wat er omschreven stond.

Theo Egberink 22-02-2021

Snelle reactie en levering, de eerste levering helaas beschadigd maar de volgende dag reeds een nieuwe zending ontvangen.

wim 22-02-2021

sensor lampjes gekocht ,waar van 1 niet goed was .zonder probleem kreeg ik een nieuwe toegezonden.
Top service