Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Berty 13-08-2020

Zondag online bij Blokker een product besteld dat via Coolsound geleverd zou worden. Prima service, en levering zoals afgesproken.

Peter3 07-08-2020

Prima informatieve website. Goede producten en snelle levering volgens afspraak.

R.R.Blok 06-08-2020

Lekker snelle levering, goed product, nu alleen nog een eigen bezorgdienst!

Mareli 05-08-2020

Op zaterdag bij Blokker een artikel besteld dat door Coolsound geleverd zou worden. Op maandag het artikel al ontvangen.

Toé 02-08-2020

Zeer duidelijke en up to date van levering status.
En mag gezegd worden dat de levering super snel was !
Coolsound heeft er n klant bij.

Jim 28-07-2020

Waarom deze review? Nadat ik mijn bestelling had geplaatst zag ik dat mijn e-mailadres niet goed had ingevuld. Bestelling zou zaterdag worden geleverd, voorafgaand een mail over de juiste tijd. Mooi maar wanneer het e-mailadres niet juist is gaat die vlieger niet op. Gelijk op vrijdagavond een mail naar Coolsound met het juiste e-mailadres. Wat leuk om op zaterdag mijn bestelde artikel in goede staat toch te ontvangen. En maandag een mail dat het e-mailadres was aan gepast en een tweede mail met een vernieuwde factuur. En nu geniet ik van mooi stereo geluid bij mijn computer.

Arjen 28-07-2020

Een buitengewoon plezierig ervaring met deze winkel. Van de headset 'flubberde' de bekleding van de oorschelp. De winkel deelde mijn ervaring en ik mocht het apparaat retour sturen. Kosten van verzending kreeg ik binnen 24 uur teruggestort en amper een paar dagen later ontving ik een nieuw exemplaar. Prima service - zeer prettig (mail) contact en uitstekend opgelost.

Mijn beoordeling is een negen en een half. Dus eigenlijk afgerond een tien.

v.mattheij 23-07-2020

Ik had zonder dat ik het wist bij Blokker 2 artikelen besteld. Bij de bevestiging kwam de aap uit de mouw en zouden de goederen door 2 verschillende bedrijven worden geleverd. Aan de levering en de tijd heb ik niets aan te merken maar bij coolsound was de levering conform de tijd, het enige wat ontbrak dat ik geen factuur heb ontvangen en dus moeilijk op een eventule garantie aanspraak kan maken.

Ben 19-07-2020

Frituur van Fritel bleek controle lampje stuk na eerste keer gebruik 1 week in huis
Kon retour sturen zonder orginele verpakking binnen 2 dagen nieuwe gekregen uitstekende service

Elly 19-07-2020

Snelle levering maar voor de 2e keer het verkeerde artikel gekregen. Email gestuurd 3 dagen geleden nog geen reactie gehoord

Patrick 17-07-2020

Snelle levering. Op zondag avond een bestelling geplaatst. De volgende dag worden we gebeld of men 's middags kan leveren. Super.

Chantal 16-07-2020

Na een vervelende start, kapot onderdeel bij thuiskomst in pakket van barbecue. Uiteindelijk het onderdeel toegestuurd gekregen.

Zo is het euvel alsnog netjes afgehandeld.

jan 16-07-2020

Ik ben een trouwe klant van Blokker en heb deze maand 2 artikelen via hun webside besteld. De leverancier Coolsound heeft de prima produkten keurig en op tijd geleverd. Ben zeer tevreden !

Matosa 12-07-2020

Snelle levering duidelijke uitleg alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit maar verder zeer tevreden

Marius 09-07-2020

Heldere mails over de voortgang en mijn bestelling werd zeer snel in goede staat bezorgd. Niets op aan te merken dus!

Chantal 05-07-2020

Ik had een bbq van steba besteld voor vaderdag. 132 euro. Erg duur.
Deze kwam netjes en snel. Bij het uitpakken bleek deze kapot te zijn bij de stekker. Ik deed meermaals mail met foto's maar tot nu toe nog geen reactie.

Heel erg! Want het was een vaderdag cadeau..... Ik hoop nog altijd op reactie.
Chantal Schollen

Harrie 04-07-2020

Snelle levering, bevestiging met track en trace gekregen. Apparaat voldoet aan verwachting. Top service, volgende keer zou ik hier weer bestellen.

Lekker koel 29-06-2020

Donderdag 25 juni besteld levering maandag 29 juni vrijdag avond telefoon of ze hem zaterdag ochtend mochten leveren 8.10 stond de bus voor de deur super levering van het bedrijf en product doet aan de verwachting alles eenvoudig te lezen en gemakkelijk in gebruik

Knuffel 27-06-2020

Goede service geleverd volgens afspraak.
Vandaag besteld morgen geleverd via Blokker

Hans J. 23-06-2020

Zeer snelle levering, geen enkel probleem en voor het bestelde artikel, zelfs de laagste prijs van alle andere webshops.

Carla Tiggelman 23-06-2020

Zeer slechte service, product geleverd in open (lees eerder gebruikte rackette in...) doos en bovendien beschadigd. Via Blokker geleverd door CoolSound en door mij direct betaald. Bij het bellen naar CoolSound wordt door de telefoniste van het kastje naar de muur gestuurd en komt deze dame haar afspraak niet na: het retourbiljet is niet direct (lees dezelfde dag vóór 17:00 zoals beloofd gemaild.
Een retour service wordt niet geboden, mijn voorstel in een nieuw product op te sturen wordt subiet afgewimpeld.
Geld terug is de enige optie! Ik ben benieuwd hoelang dat op zich laat wachten. Blokker is van deze gang van zaken op de hoogte!

Al met al geen product en geen schoonheidsprijs!
Officiele reactie van Coolsound 23-06-2020

Goede morgen,

Wij vinden het erg jammer dat u deze ervaring hebt opgelopen bij ons. Ik heb u een mail gestuurd om het een en ander te kunnen oplossen voor u.

Excuses voor het ongemak.

Jan 18-06-2020

Wat een serves! Zondags besteld via internet en Maandags al bezorgd. Zo snellen levering heb ik nog nooit meegemaakt.

Linda 17-06-2020

Snelle levering en stevige verpakking! Zeer tevreden met mijn aankoop.
Ik zou bij een volgende aankoop weer voor deze site kiezen.

Diny 17-06-2020

Mooie prijs en zeer snel geleverd. Ook zeer netjes verpakt. Kan alleen maar complimenten geven .

buffelrijder 15-06-2020

snelle levering,prima verpakking dus vlot afgewikkeld;belangrijkste is wel de lage prijs.