Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anna 06-04-2020

Erg gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site. Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle en keurige levering.

djaycee 05-04-2020

duidelijke en overzichtelijke site, zeer snelle en perfecte bezorging, zeer tevreden over gekochte item.

Lidy 05-04-2020

Duidelijke informatie over artikel. Snelle levering die aangetekend komt en verzekerd is bij verzending. Prima webshop.

Teus van Capelleveen 04-04-2020

duidelijke en overzichtelijke site, zeer snelle en perfecte bezorging, zeer tevreden over gekocht bbq

H J M G 04-04-2020

Heb 5 minuten na elkaar 2 bezorgbussen mijn inrit zien oprijden, (waarschijnlijk één voor de achterbuur) er werd niet eens aangebeld, (bel zit bij de voordeur) even later zag ik één pakket bij de achterdeur (net binnen) liggen, zonder iemand gezien te hebben, hier ben ik niet van gediend. "k Heb overigens 2 artikelen besteld, waarvan slechts één ontvangen, hoe zit dat?

Andre janssen 03-04-2020

De site is overzichtelijk. En de levering was erg snel. Dinsdag besteld de dag erop woensdag in huis. En je wordt netjes gemaild waar je pakketje zich bevindt.

Miek 02-04-2020

Goede prijs en supersnelle service. Zelfs tijdens coronacrisis: zondag eind vd middag besteld, maandagochtend om half 10 al in huis. Top!

helen feenstra 02-04-2020

heb hiervoor gekozen door de scherpe prijs,,na levering heel tevreden over dit produkt..

Jo 30-03-2020

Snelle levering volgens afspraak en artikel werkt perfect. Alle beloften zijn door Coolsound waar gemaakt.

kick 29-03-2020

Helder, duidelijk aanbod, scherpe prijs en in deze drukke tijd een snelle levering ! Top !

G 28-03-2020

Heb nog steeds mijn bestelling niet. Dit door de verlate bezorging door het Conora virus. Ik kan dus niets zinnigs zeggen.

Han 26-03-2020

Vrijdag besteld en zaterdag al geleverd in Corona-crisis-tijd. TOP!
Duidelijke website. TOP!
Na 5 dagen voldoet het artikel nog aan onze verwachting. TOP!
De toekomst zal leren of dat nog steeds zo is.

Peter 26-03-2020

Via Tweakers.net/Pricewatch kwam ik op de site van Coolsound terecht. Coolsound had de goedkoopste prijs voor mijn gezochte artikel en op voorraad. Dus hoefde ik niet lang na te denken. Het werd de eerstvolgende werkdag geleverd, dus ben ik dik tevreden met Coolsound.nl

Mark 24-03-2020

Snelle levering. Daarnaast was de site gemakkelijk om te doorlopen en werd je goed op de hoogte gehouden van de levering. Het product is daarnaast gewoon top!

Thijs 23-03-2020

afgelopen donderdag 19 maart een philips scheerapparaat bij coolsound besteld. dit scheelde behoorlijk in prijs met andere aanbieders van het zelfde scheerapparaat
Op vrijdag 20 maart werd deze rond 15.00 uur geleverd. Had nog nooit van het bedrijf coolsound gehoord,maar de aftersales is ook prima geregeld. ben dus erg tevreden,en mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben,zal ik zeker op de site van coolsound gaan shoppen.

Victor 22-03-2020

Coolsound heeft me heel snel aan een goede monitor geholpen voor een goede prijs en hebben het product goed verpakt verstuurd,

Blokker 20-03-2020

Ben zeer tevreden over de afhandeling en ook de snelheid vooral in deze moeilijke tijd

Wael 18-03-2020

Ik heb een Thermometer gekocht. en hij is 10 euro goedkoper dat de nieuwe prijs. en bij de omschrijving staat dat de thermometer nieuw is maar zonder verpakking. Maar helaas heb ik dat zonder de houder en zonder de meegeleverd 40 stuks hoesjes. ik heb een contact met hun klantenservice opgenomen maar volgens hen dat gewoon normaal is.
Dat is helemaal niet eerlijk. Zonder verpakking betekent niet de thermometer zonder de meegeleverde stukken.
ik ben wel teleurgesteld.

Willem 16-03-2020

Product was stukken goedkoper dan elders en werd binnen 24 uur bezorgd. De verpakking was niet super, maar dat had geen effect op het product.

Bert Antonides 15-03-2020

Ik heb 's avonds een Rowenta steelstofzuiger besteld bij Coolsound. De volgende dag werd deze stipt op tijd bezorgt. Goed verpakt en precies zoals verwacht. Goede zaak, ga ik nog wel een keer doen.

Waldi 15-03-2020

Amazon echo plus besteld omdat het via Amazon zelf niet te bestellen was, levering heel snel en goed verpakt. Ik zal zeker nog een keer wat via Coolsound bestellen

Jan 12-03-2020

Onredelijke voorwaarden bij retourzending bij defect product, verpakking moet onbeschadigd zijn,bovendien retourkosten altijd voor de koper.
Consumentonvriendelijk vind ik dat,vlg keer toch maar weer bol.com oid.

Jan 10-03-2020

Ik kocht een (eenvoudig) Philips scheerapparaat. Het ding is best ok maar was al een keer eerder geleverd. In het doosje zat een (kleine) scheur en aan de verpakking kon je zien dat deze al eens geopend was geweest. Ook aan de eerder geopende plastic zakjes van de bijbehorende artikelen die nu met een plakkertje dicht gemaakt waren kon je zien dat alles al eerder was geopend.

Prins 10-03-2020

een bloeddruk meter gekocht via blokker en kreeg hem toegestuurd van Coolsound levering was goed en snel maar de bloeddrukmeter was helemaal stuk , dus had er niet veel vertrouwen in Coolsound, heb gebeld en overeengekomen dat ik een nieuwe bij ze kon ophalen en dat naar alle tevredenheid, nu is mijn vertrouwen in Coolsound weer helemaal terug.

J. de Vries 08-03-2020

Gemakkelijk via de website te bestellen. Snelle verzending en prima verpakking.