Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kroontje 04-06-2019

Een goede en snelle levering, goed verpakt en werkt perfect. Een mooie aankoop dus.

M 03-06-2019

Met hemelvaart een bestelling geplaatst na 10 minuten al aangemeld bij de post zaterdags al in huis top

Harry 31-05-2019

‘S avonds bij de koffie besteld en binnen uur bericht dat pakketje bij DHL ligt. Volgende dag al bezorgt in dubbele verpakking

Bart 31-05-2019

Makkelijke website en supersnelle levering. Op zaterdag besteld en zondag al door de webwinkel bij PTT post aangeleverd.

Annette 28-05-2019

Goed assortiment, goede prijs en supersnel geleverd! Ben erg blij met het product (waterkoker Philips) en deze uitvoering was beduidend goedkoper in vergelijking met andere webwinkels.

Ansink 28-05-2019

Het was een duidelijk van uitleg en wat ze beloofde. deden ze!!!
Gemakkelijk te vinden, wij zijn er tevreden over.

Sassekia 27-05-2019

Ci+1.3 's avonds besteld, volgende ochtend bezorgd. En veel goedkoper dan ergens anders.

Philip 25-05-2019

Was opzoek naar een paar goede betaalbare speakers om de standaardspeakers te vervangen in mijn auto. Vond bij Coolsound een paar Pioneer speakers,ten eerste maar liefst 15 euro goedkoper dan andere grote webshops.Besteld en een dag later in huis,goede communicatie en geen verzendkosten!Binnenkort de rest van de auto aan de beurt en de speakers worden zeker weer bij deze winkel gekocht.

Sandra 25-05-2019

Fijne gebruiksvriendelijke website en ze maken waar wat ze beloven: de volgende dag in huis!

Ton Roijen 21-05-2019

Prima service, vlotte, correcte en snelle levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader

Rien 20-05-2019

In de avond bestelde ik auto speakers en had deze de volgende dag al in huis. Tussendoor goede en duidelijke communicatid per mail met track&trace informatie. Producten waren goed verpakt en factuur netjes per mail. Een aanrader.

Eef 20-05-2019

Overzichtelijke webshop. espressomachine besteld met een aantrekkelijke prijs en snelle levering.

!!Duke2016 19-05-2019

Geweldige telefoon 's, super snelle en correcte levering, alles keurig verpakt !

JoJo 18-05-2019

Makkelijk online bestellen, snelle levering meestal de goedkoopste met producten.
Helaas ging mijn product kapot dus opgestuurd voor reparatie, dat was snel geregeld. Helaas was het niet meer te maken en viel de communicatie stil tussen de reparateur, LG en Coolsound. Heb er zelf achteraan gebeld en na ca 4 weken is de zaak opgelost. Coolsound begreep dat door de miscommunicatie tussen reparateur, LG en hun zelf ik het wachten eigenlijk wel beu was en heeft de klantenservice mij toegezegd dat ik een nieuw product kreeg op gestuurd.
Deze is de volgende dag dan ook bezorgd en dat maakte het wachten weer helemaal goed.

Ruud 17-05-2019

Artikel bestellen ging erg soepel. Direct erna duidelijke bevestiging in de mail. Daarin ook helder wat vervolgtraject zou zijn (aanleveren bij Post NL, doorgeven track en trace nr, dat track en tracen pas kan als Post NL pakket gesorteerd heeft etc.).
Netjes vervolgmails gehad per bovengenoemde stappen.

Product volgende dag ontvangen Zeer netjes ingepakt zodat er geen beschadiging aan kon komen.

Top zoals het van bestelling tot aflevering is gegaan.

J.R. 16-05-2019

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolsound; op zondag besteld en al de volgende dag keurig verpakt en bezorgd door PostNL. Met de voordeligste prijs en.... geen verzendkosten! Via email keurig op de hoogte gehouden van de bezorging. Kortom alles top! Ik zal hier ongetwijfeld in de toekomst nog meer bestellen.

Goed verhaal. 16-05-2019

helemaal goed geregeld. besteld en volgende dag in huis.
Super. Niks op aan te merken.

hans 15-05-2019

hallo. overal gekeken op internet. deze winkel was het voordeligst. spullen heel vlug gekregen en ik kan niet anders zeggen dan TOP!!!!!

Borio 15-05-2019

Bestelling supersnel geleverd en prima via mail op de hoogte gehouden. Alles netjes ingepakt..ben tevreden over deze webshop

Toos 14-05-2019

Binnenkort ben ik toe aan een nieuw koffiezetapparaat.Ik ga dit apparaat beslist kopen bij Coolsound want, de Site is gebruiksvriendelijk én het is er goedkoper én de bezorging is perfect geregeld.

johnB 13-05-2019

Snelle verzending en de beste prijs, wat wil je nog meer?
Prima communicatie, zeker niet de laatste keer dat ik bij Coolsound producten zal bestellen.

Jose 09-05-2019

Ik heb nu 2 x iets besteld bij coolsound.nl en beide keren naar. VOlle tevredenheid, snelle bezorging, goed prijs kwaliteits verhouding, bij dit product was coolsoud de goedkoopste,

marina 08-05-2019

het was een super snelle levering en de prijs was ook goed alleen heb ik de radiocd speler nog niet uit gepakt hij is voor de verjaardag donderdag krijgt hij hem en hoop dat hij er heel veel plezier aan heeft

fabrizio 08-05-2019

delivery time as promised. product as expected. prices lower than competition

Marjan 07-05-2019

Severin koffiezetapparaat gekocht waar je ook bonen in Kan doen.
Snelle levering, goedkoopst.