Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 06-05-2019

Krups espressoapparaat gekocht. Was nergens goedkoper als bij Coolsound. De ene dag besteld, de andere dag geleverd door Post NL. Prima levering. Zeker aan te bevelen. Bij een volgende bestelling kijk ik eerst bij Coolsound wat daar de prijs is.

Wim Brabander 05-05-2019

Zeer scherpe prijs en uitstekende afhandeling van de bestelling, s'middags besteld en de andere dag in huis, top.

Jaap 04-05-2019

snelle en correcte levering en afhandeling de bestelling inclusief duidelijke factuur.

Ekke 03-05-2019

Duidelijke site en snel mijn product gevonden.

Goede service en snel geleverd

Sandra 02-05-2019

Een prima service. De volgende dag al bezorgd. Netjes via de mail op de hoogte gehouden.

Henna 02-05-2019

Hele goede en snelle service.zeer snelle levering de volgende dag bezorgd
Artikel in goede staat .

Joke 01-05-2019

Super snel geleverd, geen gedoe bij de bestelling. Keuze mogelijkheid om de rekening digitaal te krijgen. Dus geen papier verspilling, en direct opgeslagen. Kan niet meer zoek raken

Marga 01-05-2019

Het product is geweldig en levering super snel!!!!
Een echte aanrader en voor ieder wat wils

fvg 28-04-2019

een zeer vlotte afhandeling en levering en een makkelijke en overzichtelijke side

André 28-04-2019

Zondag besteld, maandag al geleverd. Ook de prijs was in vergelijking met andere webwinkels veel lager. Was de eerste keer voor mij, maar ga er vaker bestellen.

Roald 23-04-2019

Goede snelle levering, netjes verpakt mooie speakers met flink wat bass voor een scherpe prijs. ik beveel coolsound aan

Hans 18-04-2019

Levering prima, afterservice slecht! Tot 2x toe mail moeten sturen omdat factuur niet zichtbaar was/is. geen enkele reactie op gehad.

Henry 18-04-2019

Een aantrekkelijke prijs, een zeer snelle levering en uitstekende tracking informatie.

Sjaak 17-04-2019

zeer goede afwikkeling van gekochte product, snelle service, product goed verpakt

Appie 16-04-2019

Snel, de voordeligste voor een Gigaset, helemaal volgens afspraak en belofte

Marijke 11-04-2019

Zondag middag besteld, maandag middag in huis! Super snelle levering en afhandeling. Helemaal top.

Wil 10-04-2019

Mooie duidelijke site met veel keuzes. Heb mijn keuze gemaakt en via ideal betaald en de volgende dag had ik het product in huis. Dus kan ik het aan bevelen.

Eef 07-04-2019

Voor het eerst iets besteld bij Coolsound. Mijn dochter zocht een step van Razor. De prijs was op deze site aanzienlijk lager. Door de goede reviews de step daar besteld. De volgende dag was de step al binnen. Dus nette prijs, snelle levering en alles was in orde!

Rien 29-03-2019

Snelle levering, alles geregeld zoals elke klant dat zou willen. Prima op de hoogte gehouden van hele leveringsproces.

Wilfred van den anker 29-03-2019

Misschien heb ik gewoon pech gehad, de elektrische die ik heb binnen gekregen ( was bekend dat de doos defect was ) deed niets.
Maar de afhandeling daarna laat heel veel te wensen over, er wordt namelijk niet gereageerd op je klacht.
Ook kun je het traject met klacht afhandeling alleen volgen als je akkoord gaat met hun algemene voorwaarden, kortom bezint eer ge begint.
wilfred van den anker 29-03-2019

Heb zojuist een mail ontvangen van Coolsound, met de excuses dat er helaas iets verkeerd was gegaan. Er was blijkbaar al een credit nota verstuurd ( gisteren ) via de mail die niet was aangekomen.
Nu inmiddels de nota wel ontvangen via de mail en neem aan dat het verder is afgehandeld zo.

Jay 28-03-2019

Had nog nooit van deze site gehoord, maar zal er zeker nog vaker gaan bestellen. Makkelijk te bestellen, alles duidelijk aangegeven en zoals beloofd de volgende dag netjes afgeleverd.

Ton van den Berg 28-03-2019

Zeer snelle levering en service.
Op zondag 2 x een bestelling gedaan en op maandag al ontvangen.
2 x besteld, omdat ik in eerste instantie een verkeerd artikel had besteld en bij het tweede artikel had vermeld dat ik een vergissing had gemaakt werd er nog voor de openingstijden op maandag morgen door Coolsound.nl een mail gestuurd over de verkeerde bestelling en voor een oplossing.
Het bedrag zou binnen 5 dagen geretourneerd worden dus even afwachten.
Ik vertrouw hierop gezien de goede afhandeling.
Aan alle andere webwinkels volg hun voorbeeld.

Ine 28-03-2019

Ik kende deze webshop nog niet. Zij boden mijn product goedkoper aan. Na wat reviews van coolsound.nl gelezen te hebben dacht ik: lik probeer gewoon”. Werkelijk, ze doen wat ze beloven. Zondagmiddag besteld en maandag middag in huis. Netjes verpakt.
Helemaal tevreden! En ik koop zeker weer bij hen!

André Posno 28-03-2019

Alle reviews gelezen. Meteen mijn produkt besteld op zondag voor 22.00 en had het de volgende dag al in huis. Alles zeer goed verpakt en de seround set diet het geweldig. Als ik nog een aankoop wil doen kihk ik eerst oo Coolsound want het is echt nergens goedkoper.

Annet 26-03-2019

Snelle levering, dat is waar. Wel even opletten dat je je pakketje niet retour wilt sturen...voor mijn magnetron heb ik aardig wat verzendkosten gehad die je dus NIET krijgt vergoedt !