Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tim T 03-10-2019

Scherpe prijzen, snelle levering en goede producten. Ik heb een setje tweeters besteld voor mijn vw up. Volgende dag geleverd. Klinkt boven verwachting. Blije klant!

m blok 03-10-2019

heb er al eerder wat besteld en altijd goede service snelle levering ben erg tevreden er over

H.Hop 02-10-2019

super. zaterdag middag een bestelling gedaan en maandagmorgen geleverd, TOP

Goed toegankelijke website 01-10-2019

Overzichtelijke site, producten zijn makkelijk te vinden, goede informatie. De afhandeling verliep erg soepel.

Wesley 28-09-2019

Waarom een 10? Nou de bestelling via de website was zo gedaan, en de vervolg mailtjes waren direct binnen. klantenservice niet nodig gehad omdat alles al gewoon perfect verliep.

miriam 26-09-2019

Ik was op zoek naar een sapcentrifuge, en deze werd via kieskeurig als beste keus beoordeeld. En bij Coolsound.nl werd hij het voordeligst aangeboden. De bestelling vond plaats op zondagavond, en de sapcentrifuge werd s'maandags netjes bezorgd. Heel blij mee.

L.RUTJENS 25-09-2019

Ik heb gebeld, ik had een pakje besteld en ik had het verkeerde huisnummer ingevuld,en pakketje was al orderweg naar de postnl
Ze probeerde er alles aan te doen.
En....het is gelukt
Top service bedankt.

Nancy 10-09-2019

Magnetron besteld en opgehaald. Bij ophalen gezien dat er een deuk in de doos zat. Toch meegenomen naar huis. Helaas zat er een deuk in de magnetron. Toen gemaild met foto’s en gebeld. Kon deze terug brengen en ze gingen een nieuwe bestellen. Wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden. Vandaag kon ik de niet beschadigde magnetron ophalen. Goede prijs en goede service.

wim koring 10-09-2019

snelle levering ondanks demo mooi product de soundbar zeer tevreden niet beschadigd

Albert 07-09-2019

Product besteld met een levertijd van 2-5 dagen. Na een week nog geen levering. Gebeld, gebeld en nog eens gebeld. Geen sorry, geen excuses en veel moeilijk gedoe. Uiteindelijk na veel moeite een andere product kunnen bestellen wat op de 9e dag geleverd werd. Was al tien jaar klant, maar heb nu geen zin meer in de lakse en klantonvriendelijke reacties van CoolSound.
Officiele reactie van Coolsound 09-09-2019

Geachte heer,

Wij betreuren de gang van zaken. Dit is zeker niet de manier van werken die u van ons gewend mag zijn. Is het voor u mogelijk ons een e-mail te sturen met uw bestelnummer? Wij zouden u alsnog graag een tevreden gevoel geven over uw bestelling.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u heeft moeten ondervinden.

Klantenservice

CoolSound Superstore B.V.

Hein 07-09-2019

De waterkoker van Porsche besteld. Zit er een duts in de metalen buitenkant. Natuurlijk teruggestuurd. Moet zelf de retourkosten betalen, terwijl Coolsound dit beschadigde ding opstuurt. Nou ja, vooruit dan maar. Toch wel gevraagd voor een nieuwe onbeschadigde en goed functionerende waterkoker. Krijg ik gewoon dezelfde, met dezelfde duts, weer opgestuurd. Ik had totaal geen zin meer om dit ding nogmaals op te sturen (weer 6,95). This sounds so NOT cool.
Coolsound nu op mijn blacklist.
Officiele reactie van Coolsound 09-09-2019

Geachte heer,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij hebben u een ander exemplaar toegezonden, want de eerste staat nog bij ons dus dit is zeker vervelend dat u weer een met schade heeft ontvangen. U kunt begrijpen dat dit niet de bedoeling mag zijn. Derhalve willen wij u vriendelijke verzoeken ons een e-mail toe te zenden met uw ordernummer zodat wij dit eens en voor altijd goed kunnen oplossen voor u. Wij willen u dan ook graag alsnog een tevreden gevoel geven over uw bestelling.

Klantenservice

CoolSound Superstore B.V.

Joop 04-09-2019

Coolsound is een makkelijk te gebruiken site en wat op viel waren de aangeboden artikelprijzen. Ook het bestellen ging snel/makkelijk en verzending supersnel !
Zag vele....merkartikelen.... die beduidend goedkoper waren dan andere sites
Het door mij bestelde Bosch artikel werkt prima en werd in goede orde ontvangen. Dank

Gerrit C 29-08-2019

Ongelooflijk snel, zondag besteld en maandag geleverd en ook nog de goedkoopste.

Rick 28-08-2019

Goede prijzen, duidelijke website en meer dan uitstekende service! Ik had 2 bestellingen geplaatst en werd vrijwel meteen gebeld door een veel te aardige meneer of dit wel klopte. Zo pro actief heb ik een webshop nog nooit meegemaakt! Ga zo door!!

Bert 21-08-2019

Fijne webwinkel en ons artikel gelijk afgegeven aan post.nl. Maar toen helaas....kregen 4 sorry's met andere bezorg tijden.

Arcoste. 18-08-2019

Snelle en correcte afhandeling. Zeer scherpe prijzen zonder te pretenderen dat ze altijd de goedkoopste zijn.

Keessie 16-08-2019

Snelle levering. Produkt keurig in nieuwe verpakking. Prima. Volgende keer weer kijken in de shop.

peter 14-08-2019

Bestelling snel geleverd op afgesproken tijdstip. Helaas ontbrak een onderdeel in de doos (niet de schuld van coolsound). Vervolgens teruggestuurd en geld binnen 3 dagen door coolsound teruggestort.

Gijs 13-08-2019

Prima webwinkel met een duidelijke website en voordelig geprijsde artikelen. Snelle levering!

Roelof.a 11-08-2019

Ik ben dik tevreden over de algehele afwerking van mijn order bij dit bedrijf en beveel coolbleu zeker aan

G. Van Doorn 09-08-2019

Product keurig op tijd geleverd. Het was n showmodel maar desondanks keurig en goed verpakt.

Carina 02-08-2019

De magnetron die ik wilde hebben, was nog maar beperkt leverbaar waaronder bij deze webshop. Ik kende deze webshop nog niet maar ik ben zeer tevreden. Goede en duidelijke communicatie en aflevering zoals afgesproken.

Alexis 02-08-2019

Duidelijke en goede omschrijving van producten. Snelle levering. En prijs was een stuk goedkoper dan bij andere winkels.

Monique 01-08-2019

Duidelijke informatie mbt bestellen en verzending. De volgende ochtend al in huis.

Bé Duinkerken 29-07-2019

Besteld en dezelfde dag al geleverd. Zeer vlot. Moest op 1e verdieping geplaatst worden. Was geen probleem voor de chauffeur.