Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anna 20-02-2021

De eerste koptelefoon was de eerste dag bij levering al kapot de 2e gelijk na gestuurd is prima beide zoontjes zijn er blij mee . Geluid kan niet te hard dat is fijn.
Niet teveel van verwachten super leuk voor kids

R. Dijkstra 15-02-2021

Vlotte afhandeling en de bestelling kwam de volgende dag al binnen, ondanks de sneeuw.

C. Rijken 14-02-2021

Vlotte afhandeling van de bestelling en een snelle levering. Door de drukte bij PostNL kwam het pakket een dag later maar daarvoor alle begrip.

Roy Verhees 11-02-2021

Goedkope prijs ter vergelijking op andere sites.
Snelle levering, communicatie. Geen opmerkingen.

John 09-02-2021

Ik had snel een CI-Module nodig en kwam uit op deze site voor 22.00 bestel volgende dag in huis. Ja ja dacht ik om 21.58 had ik de bestelling gedaan en 5 minuten later kreeg ik al een track en trace code super snel dus . JA ik ben zeer tevreden en super snelle levering TOP. voor mij krijgen jullie 2x een 10

Christ 05-02-2021

Vlotte afhandeling bestelling en mochten er vragen zijn over de bestelling heel vlot antwoord.

Jeroen 01-02-2021

‘S avonds om 23.45 besteld, de volgende ochtend al geleverd. Een van de snelste leveringen ooit.
Wel n hele grote doos, voor n klein dingetje

edwin 28-01-2021

duidelijke site gemakkelijk bestellen en de volgende dag geleverd
had eerst wat bij mediamarkt bestelt die beloven als je voor 1400 wat bestelt je het dezelfde dag nog in huis heb dankzij hun eigen leveringsdienst niet dus
toen bij coolsound bestelt en op tijd in huis

Vlot en snel geregeld 26-01-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding, zeer snelle levering, goed verpakt, kortom, ik ben zeer tevreden en erg blij met mijn Bosch keukenmachine.

Mw Bakker 22-01-2021

Snelle levering. ( volgende dag) Goed verpakt en super stofzuiger. Heel erg tevreden

Sandra 20-01-2021

Printer besteld,volgende dag al geleverd. Snelle service en prima aflevering

H.Spierings 20-01-2021

Geen bestelling ontvangen! Vorige week besteld. Volgens de mailing zou ik die gisteren ontvangen. Niets ontvangen en wel meteen om een review vragen. Nou die kunnen ze krijgen.

Jeroen 18-01-2021

Wat ze zeggen maken ze waar. Wij bestelden om 21.45 uur en het pakket was er de andere dag rond 14.00 uur. Goed degelijk verpakt, apparaat onbeschadigd. Artikel kwam overeen met de foto en omschrijving. Ik kan er niet meer van maken het was allemaal prima geregeld. Wij zijn super tevreden.

Anita 17-01-2021

Grote keuze, prijzen van klein tot groot, zéér vlotte en nette levering!

Luke 13-01-2021

Snel gevonden wat ik zocht op de zeer gebruiksvriendelijke site van Coolsound. Ondanks de hektiek bij de bezorging momenteel het artikel binnen twee dagen ontvangen. Compliment !!

Neeltje 09-01-2021

Producten zijn gemakkelijk te vinden, betaling is prima geregeld. Voorwaarden zijn duidelijk weergegeven. Levering ging snel. Ik ben een tevreden klant met een goed werkend product.

Mike 07-01-2021

Had savonds boxjes besteld voor m'n auto, de volgende dag al binnen (zelfs in de corona tijd).
Website erg duidelijk en alles staat goed aangegeven.
Volgende aankoop zeker hier!

Perreijn 03-01-2021

Site geeft prima informatie, communicatie over levering helder en precies, levering zelf uitstekend!

EL 27-12-2020

Zondagavond een friteuse besteld en maandag in huis, goed geprijsd en goed verpakt. Ik kan alleen maar heel tevreden zijn.

Gerard 25-12-2020

Voor de eerste keer iets besteld en naar volle tevredenheid.
Nette factuur direct via de e-mail en levering ook ondanks de Coronatijd al na 1 dag👍🏻

Bert 24-12-2020

Super snel geleverd binnen 24 uur, keurig verpakt ze komen na wat ze beloven.

Miele fan 22-12-2020

Vlotte levering van product, werkt prima! Maandagavond besteld en dinsdag eind van de ochtend al geleverd, zelfs in deze drukke tijd.

G.J.A. Leppink 14-12-2020

Duidelijke info; vlotte afhandeling en levering. Artikel was goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Jan 14-12-2020

Om half 11 savonds besteld en toch de volgende dag onze Siemens koffiemachine bezorgt! Helemaal top! En ook nog tegen de gunstigste prijs...volgende bestelling weer bij Coolsound👍👍

Van Zandbergen 13-12-2020

Broodbakmachine Panasonic SD-ZB3512KXE gekocht. Uitstekende machine, heb altijd mooi brood, hiervoor dezelfde gehad. De levering in deze drukke tijd is verbazingwekkend. Besteld en de volgende dag in huis! Zoals ze op de site beloven.