Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

v. Aken 09-09-2018

LEUK IN PRIJS EN SNEL GELEVERD

Bij vergelijking was Coolsound duidelijk een stuk voordeliger.'s Avonds bestelling gedaan en de volgende ochtend geleverd.

CyPa 09-09-2018

100% service

Bij MM was de Soundmaster IR3000DAB niet meer voorradig. Kon het showmodel zonder korting meekrijgen. Op google gekeken en kwam op coolsound uit. De internet radio was zelfs goedkoper dan MM. Via de website de soundmaster besteld wat overigens heel erg makkelijk ging. Alles werd duidelijk per mail bevestigd en de volgende dag netjes in goeie verpakking geleverd. Top service !!

Miranda 04-09-2018

Top

Makkelijk bestellen, overzichtelijke site, en snelle levering. Geen problemen, dus gewoon een maximale score.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jaco 31-08-2018

Snelle levering

Het bestelde was snel ontvangen en het is een stuk goedkoper dan in andere shops.

De site is duidelijk en ik had het product snel gevonden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. Clabbers 31-08-2018

Fantastische service, perfecte levering

Na de ontvangst van een beschadigde levering binnen 24 uur een nieuwe levering, dit zonder bureaucratie, snel en met de nodige informatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monica 29-08-2018

Super

Goed, snel en goedkoop! Het kwam zelfs een dag eerder dan gepland! De volgende keer ga ik weer daar bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heleen 28-08-2018

Snelle levering

De shop is goed en overzichtelijk. Zoek je iets dan moet je op deze shop zijn. De levering is ook heel snel.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Marie-Louise 28-08-2018

Goede service

Mijn geselecteerde product was hier het goedkoopst. Levering zou de volgende dag plaatsvinden. Dat gebeurde ook, alleen was het niet het goede product. Na telefoontje werd beloofd het goede product meteen te sturen. Men verzocht mij het verkeerde product terug te sturen. Verzendkosten zouden teruggestort worden. Alles werd zeer vlot en correct afgehandeld. De dag erna kwam het juiste product binnen. Conclusie: aanvankelijk foutje gemaakt - kan gebeuren - maar uitstekend opgelost.

R. de Wit 27-08-2018

Kan deze shop aan een iedere belangstellende aanbevelen

Een goede omschrijving en uitleg van het product wat je zoekt bij Coolsound
Na snelle levering ( een dag na bestelling in huis)
Correcte verpakking van het product en alle benodigdheden correct afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B van Wijk 25-08-2018

goede service

Het was gemakkelijk te bestellen en ik vond het een snelle levering en onze bestelde artikel was goedkoper als bij andere winkels

Wally 25-08-2018

Makelijk bestellen , en volgens afspraak thuis.

Even snel iets nodig, uitzoeken ,bestellen, goedkoper dan een andere en de volgende dag thuis en je kunt ook nog eens aangeven op een post agentschap laten bezorgen, helemaal top 👍

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 14-08-2018

Snel en keurig!

De site was duidelijk en direct het product gevonden die ik zocht. Hierna product snel en keurig geleverd gekregen.

Hofkens 13-08-2018

Snelle service

Dag van te voren besteld rondom 18.00. Volgende dag de soundbar bezorgd. Tevreden met de service en de soundbar uiteraard!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jrb 11-08-2018

Snelle levering, goed product en gratis verzending

Uitgebreid assortiment,goede website en gratis snel geleverd product volgende dag al in huis.
Scherpe prijs.
Aanrader

Rob 09-08-2018

Slechte klantenservice

Op maandag besteld, zou dinsdag in huis zijn. Helaas, woensdag gebeld en op mijn verzoek heeft CoolSound contact met PostNL op genomen. Ze wilden eerst dat ik dat zelf deed omdat zij het product al aan PostNL hadden mee gegeven. Blijkbaar maakte PostNL er een potje van en pas vrijdag en na 3x bellen kreeg ik een met meters plakband aan elkaar geplakte doos die ik geweigerd heb. Weer gebeld en ik zou direct na retour zending mijn geld terug krijgen. Op maandag was de zending retour en op woensdag eens gebeld waar mijn geld bleef. Ik werd toen zo onbeschoft behandeld, waarbij hun klantenservice zelfs de hoorn erop gooide, dat ik nooit meer iets bij Coolsound zal bestellen. Wel mijn geld terug gekregen gelukkig.

Jeroen Raasing 08-08-2018

Top !

Snelle levering, Prima product en prijs.

Ook de service achteraf is prima !! Hadden een defect product maar is snel en netjes opgelost

F .V. 07-08-2018

Keurige site en snelle levering

Site zit goed in elkaar en is overzichtelijk.
Keuze,s maken en bestellen is goed voor elkaar betaal mogelijkheden zijn uitgebreid. En het artikel was goed verpakt en vlot geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 06-08-2018

Ton

Heb voor deze shop gekozen met behulp van Media Markt omdat het artikel dat ik wilde kopen bij hen niet voorradig was en zij mij verwezen hebben naar Coolsound.
Heb daar totaal geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Froukje Breek 06-08-2018

Fantastische service

bestelformulier liep vast - ook bij de (door mij) gebelde medewerker van Coolsound. Direct werd er iemand aan het werk gezet om mijn bestelling tòch op de gewenste dag op het gewenste adres te laten bezorgen. Ik werd steeds per mail op de hoogte gehouden. Fantastische service!!!!

S Remmers 06-08-2018

Was niet het goede product wat verwacht was

Maten erbij zetten helpt wel bij de aankoop. Ook zo jammer dat ze niet in het weekend te bereiken zijn. Geen factuur erbij geleverd, dus kan ook pas na het weekend bellen voor te retourneren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Pierre 06-08-2018

Voordelig en snelle levering!

De pioneer autoradio die ik kocht was zeer voordelig bij Coolsound. Alles omtrent de levering klopte en was ook zeer snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thekag 03-08-2018

Geen problemen, snelle levering.

De goedkoopste variant en snel geleverd.
Makkelijke webwinkel met vlotte afhandeling.
Geen noodzaak om service afdeling te contacteren want er waren geen problemen.

Ans 03-08-2018

Goede service

Wegens de warmte heb ik op de valreep nog een Dyson ventilator weten te bemachtigen, betaalde wel de hoofdprijs, €499,— ben er erg blij mee, maar wel sneu om te zien dat deze ook te koop was bij Wehkamp maar dan €100.— goedkoper. (jammer genoeg uitverkocht) . Ik had de keus alles of niets. Maar ik ben er erg blij mee, super snelle levering en correcte afhandeling

Eline 03-08-2018

Geweldige vriendelijke service!

Een bestelling gedaan die dezelfde dag nog op de post werd gedaan. Hierdoor kon ik de volgende dag al mijn product ontvangen. Ook nog telefonisch contact gehad over de bestelling, hele vriendelijke mensen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

toon 02-08-2018

snelle levering

ik heb een Bomann VL1139 S CB Staande ventilator gekocht , de levering was de volgende dag al maar de kwaliteit van de ventilator valt tegen , erg veel plastic en zwakke construktie. maar dat is niet de schuld van coolsound.