Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leike 27-12-2018

Op zondag besteld en op maandagmorgen al in huis!! Alles oké en meteen te gebruiken. Geweldig!!

Annemarie 27-12-2018

Binnen nog geen 24 uur had ik mijn bestelling binnen,En dat 1 dag voor Kerstmis daar mag menig internet shops een voorbeeld aan nemen.Dank je Coolsound

Coolsound 23-12-2018

Super tevreden over de levering/bestelling. Kreeg een track en trace code waarmee de bestelling te volgen was

Hemme 22-12-2018

Ben vanuit de site van kieskeurig bij coolsound gekomen. De prijs was goed en de website zag er betrouwbaar uit. Ondanks de drukte in bestellend Nederland was de airfryer we de volgende dag. Enig minpunten is dat betalen met creditkaart extra geld kost.

glasbergen 20-12-2018

super,binnen een dag hadden we de bestelling in huis.Wij bevelen iedereen deze winkel aan

CT 19-12-2018

Relatief duur. Hoge verzendkosten maar vooral zeer beroerde annulerings--/ retourvoorwaarden (in tegenstelling tot wat er op de website staat). Jammer. Medewerkers ook niet servicegericht. Het leek mij een heel aardige club maar viel erg tegen.

RAYMOND 16-12-2018

snelle en correcte levering en informatie op de site. top gedaan zal hier zeker op terug kumen

Urszula 16-12-2018

Gekocht een ci module. Eerst gebeld, meteen reactie, goede informatie, goedkoopste aanbieder en was de volgende dag al bezorgd. Zeker een aanrader.

Andrea 16-12-2018

Op de valreep besteld toch nog de volgende dag binnen, top
Goede verpakt heel tevreden

Chantal 16-12-2018

goedkoper en zeer makkelijk om te bestellen. S avonds bestellen en dag erna al in huis . super

Wim 15-12-2018

Goede en snelle afhandeling. Het 's middags bestelde artikel was de volgende morgen al afgeleverd. Helemaal tevreden.

Hank Rooney 15-12-2018

Samsung Home cinema Set gekocht omdat hij hier het goedkoopst was. Voor het eerst bij deze winkel maar alles ging prima, makkelijk bestelproces, volgende dag in huis, helemaal super.

Mar 10-12-2018

Snel, makkelijk en goedkoop

Inventum Airfryer gekocht omdat hij hier het goedkoopst was. Voor het eerst bij deze winkel maar alles ging prima, makkelijk bestelproces, volgende dag in huis, helemaal super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huub 09-12-2018

Volgens verwachtingen

Draadloze telefoon van Gigaset gekocht. Was hier laag geprijst. Heb nog even gebeld voor informatie over product en levering. Waren direct telefonisch ook goed bereikbaar en vriendelijk gehopen. Volgende dag product in huis. Erg tevreden en voor herhaling vatbaar! Top.

Ria 08-12-2018

Helemaal TOP

De strijkbout die ik zocht was hier het goedkoopst waardoor de keus van welke webshop gemakkelijk was

RB 06-12-2018

Goedkoop

Speakers in de auto hadden het begeven,dus zocht andere.Bij Mediamarkt wezen kijken,maar waren daar toch best prijzig,dus gezocht op google en kwam op de website van Coolsound terecht voor dezelfde boxen als bij Mediamarkt.Tot mijn verbazing waren die op Coolsound bijna €25,- goedkoper als bij Mediamarkt,dus mijn keus was snel gemaakt.Op zondag besteld en op dinsdag geleverd ipv maandag,vanwege sinterklaasdrukte bij Postnl,dus kan gerust zeggen,dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. van der Veen 04-12-2018

Bestelling leveren zoals het hoort.

Bestelling werd direct per mail bevestigd met daarin duidelijke aanwijzingen hoe verder te handelen. Vervolgens duidelijke mails over de factuu en status zending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ine van Kempen 03-12-2018

Prima , zelfs in deze drukke Sinterklaas tijd!!

We zochten een pop met geluid voor ons kleinkind. Bij Coolsound een heel betaalbaar exemplaar gevonden. De pop werd de volgende dag al bezorgd. Voldeed helemaal aan onze verwachting!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 03-12-2018

Topservice

Ondanks de Sinterklaas- en Kerstdrukte had ik het bestelde al in huis. Ook dank zei Post NL die het nog om 22.00 uur kwam bezorgen.

Frank 02-12-2018

snel, goed,prijsgunstig

Je krijgt de volgende dag exact wat omschreven is in een prima verpakking met de juiste documenten. beter kan niet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HJ 01-12-2018

Slechte klantenservice na snelle levering van kapot product

Het bestelde product is op een zaterdag geleverd. Product (keukenmachine) bleek defect, waarschijnlijk veroorzaakt bij verpakken in de fabriek, geen fout van Coolsound. Coolsound maandag gebeld (immers in weekend gesloten) en onheus en onprofessioneel bejegend (zal wel eigen fout zijn, waarom niet direct gebeld, hebt uw foto's gemaakt, etc). Product is geretourneerd, creditnota intussen ontvangen, geld komt neem ik aan snel. Maar waarom sturen ze niet gewoon een nieuw exemplaar en wordt je niet als welkome klant behandeld? Product is intussen niet meer via de website te bestellen.

pieter 01-12-2018

prima geregeld

Levering binnen aangekondigde termijn. Artikel keurig verpakt. Concurrerende prijs. Gemakkelijk betalen.

T Huisman 30-11-2018

Snelle levering en nette prijzen.

Een inventum airfryer besteld en de volgende dag al geleverd op een pakje gemak punt. Goed verpakt niets op aan te merken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BV 30-11-2018

Foutloos

Bestelproces en afhandeling van mijn bestelling verliep gewoonweg foutloos. Niets op aan te merken en voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mar. 27-11-2018

??top

Snelle levering keurig verpakt
Makkelijke website
Goede info Als ik weer wat nodig heb zou ik hier het eerst gaan kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -