Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chantal 24-07-2019

De keuze is zo groot, mooie nette foto’s.
De website is heel gebruikersvriendelijk.

Tijntje1 24-07-2019

Slechte service
Houden zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden
Ik moet voor producten betalen die ik nooit heb gehad.

Een product met een levertijd van ca. 1 week besteld op 3 Juni jl. Vervolgens hoorden we hier niets van, en erachteraan gebeld. Bleek dat de zending kwijt was. Maar we konden onze bestelling niet annuleren, en moesten het maar aan de deur weigeren. 28 juni werd het pakketje bij onze buren bezorgd (waardoor we het niet konden weigeren). Ondertussen had OTTO het bedrag al geboekt op 12 juni, waardoor ons zichttermijn van 14 dagen al verlopen was voordat we het product daadwerkelijk hadden ontvangen. Vervolgens weer met OTTO gebeld. Gaven aan dat ze het zichttermijn zouden aanpassen. Het nieuwe zichttermijn zou dan lopen van 28 juni tot 11 juli. Het product hebben wij direct (1 juli) retour gestuurd. Vervolgens kregen wij vrij snel het verzoek van OTTO om het bedrag dat nog open stond te voldoen (voordat de nieuwe zichttermijn was verlopen). Wij weer gebeld. Kregen we het antwoord dat het verwerkingsproces bij OTTO erg lang duurde en dat we eerst maar het geld zouden moeten betalen en dat we dit vervolgens terug zouden krijgen.
Wij hebben toen aangegeven dat we helemaal niets betalen omdat we geen product hebben en tevens onze zichttermijn nog niet was verlopen.
Nu kregen wij gisteren (23-7) een brief van OTTO met een aanmaning voor betalingsachterstand, 5.50 adminstratie kosten en nog 14.50 aan andere bedragen? En wij zouden dan 20 euro moeten betalen. Nogmaals, wij hebben het product retour gestuurd dus we hoeven niets te betalen.
Daarnaast, in de algemene voorwaarden van OTTO, staat vermeld dat wanneer je het openstaande bedrag niet binnen 14 dagen na het zichttermijn voldoet, dat ze dan pas extra kosten in rekening mogen brengen.
Aangezien wij het product op 28 juni in huis hadden, het zichttermijn verliep op 11 juli, betekent dit dat OTTO niet eerder dan 25-7 gerechtigd is, volgens hun eigen algemene voorwaarden om extra geld in rekening te brengen.
Op 24-7 is volgens mijn OTTO account het retour verwerkt. Dit betekent dus dat OTTO nooit het recht heeft gehad, zelfs niet volgens hun eigen voorwaarden om een aanmaning naar ons te sturen.

Tonnie 23-07-2019

Veel keuze, goede omschrijving bij de artikelen en indien voorradig snelle bezorging

Mala 23-07-2019

Ik vind belangrijk dat je duidelijk omschreven producten kan zien. De betaling achteraf, vind ik prettig want dan weet je zeker dat je eerst je bestelling in huis hebt. ik vind deze manier van betalen daarom veilig.

Susanne Kühle 23-07-2019

heel overzichtelijk, goede beschrijving van de producten en vrij snelle levering

Dennis 22-07-2019

Otto heeft een ruim assortiment. Wij hebben over het algemeen alleen meubels besteld en daar zijn we zeer tevreden over. Goede kwaliteit, netjes en op tijd bezorgd.

Marieke 22-07-2019

Otto is al heel lang een prettige en betrouwbare online winkel! Ik shop er al jaren regelmatig en heb nog nooit slechte ervaringen met ze gehad

Rob 22-07-2019

Altijd snel geregeld, veel mogelijkheden om te betalen. Als het nodig is, gaat ruilen soepel en snel.

Elly 22-07-2019

Ik bestel al jaren bij otto.nl. Goede service, snelle levering. Retourneren zonder problemen. Mooie producten, niet altijd de goedkoopste.

Leontien Cosijn 22-07-2019

Voor het eerst heb ik iets besteld bij Otto. Natuurlijk vaak van deze winkel gehoord, maar tot bestellen kwam het nooit. Vandaag een torenventilator besteld. Mijn thuishulp had de mijne omgestoten en hij was kapot, knop lag op de grond. En aangezien er een hittegolf op komst is, vandaag bij Otto een nieuwe besteld. Over 2-4 dagen wordt hij geleverd. Blij mee!

Anna 21-07-2019

Zeer klantvriendelijk, uitgebreide keuze in merken en voor alle leeftijden. Heb een dochter van 17 die shoppen bij Otto “not done” vindt voor haar leeftijd. Echter bij het zien van de uitgebreide keuze in supermooie badmode was ze helemaal om. Bovendien altijd goede en snelle service gehad en ook nog een fijne keuze in betaalmethoden. Zeer tevreden!!

ria 21-07-2019

heel duidelijk en simpel te zoeken wat je wilt kopen dan stap voor stap de bestelling plaatsen en klaar is kees kind kan de was doen

R.m. 21-07-2019

Wat allereerts erg fijn is, is dat waar je naar op zoek bent. Goed en makkelijk te vinden is. Daarbij is het ontzettend fijn dat je op de foto's goed ziet welk model het heeft en kleur/patroon is. Ruime maat keuze zeker erg fijn. Leuke combinaties. Ook aan reviews heb je erg veel. Het is wel een wat duurdere shop. Zou er graag vaker winkelen maar laat mijn butget niet toe. kwaliteit is helemaal prima. Ik ben ook altijd blij al er weer een Otto magazine op de deurmat valt. Dus mocht ik die €250 winnen, dan weet ik al dat ik bij jullie weer mooie spulletjes kan uitzoeken.🤩

N Mitrovic 21-07-2019

Ik vond de vaatwasser met precies de afmetingen die ik zocht. daarbij is de site super gebruiksvriendelijk en is de 5 euro "nieuwsbrief-korting" een heel leuk cadeautje.

Anita Vermaas 20-07-2019

Goede online shop, duidelijk en erg fijn overzichtelijk.
Zou het aanbevelen bij mijn vrienden en familie.

Hennie 20-07-2019

Gekozen om de goede kwaliteit, klantvriendelijk en zeer probleem oplossend. Groot compliment daarover

Pascal 20-07-2019

Breed assortiment, handige website. Aanmelden gaat makkelijk zonder veel omwegen, in tegenstelling tot veel andere sites

Arjan 20-07-2019

Bestellen werkt prima, echter geen verzendkosten boven een bepaald minimumbedrag (€ 50,00 oid) zou toch wel fijn zijn. Ik bestel nu voor ruim €100,00 en moet €3,95 verzendkosten betalen, naar mijn mening niet meer van deze tijd....... voor de rest een goed aanbod, ruime keus en snelle levering.

Irma Soetekouw 20-07-2019

O : overzichtelijke website
T : toegankelijk
T: top betaalbaar
O: onvoorstelbaar snel

Steef 20-07-2019

Dit is de eerste keer dat ik iets bij Otto.nl heb besteld en het ging van een leien dakje. Ik heb een mooi vloerkleed met fikse korting kunnen krijgen in de sale en bovenop die sale-korting bood Otto.nl me nog een extra korting van 5 euro aan door me in te schrijven op hun nieuwsbrief. Nu heb ik m'n mooie vloerkleed helemaal voor een prikkie én kan ik de nieuwste acties van Otto.nl in de gaten houden. Als ik meer van deze positieve shopervaringen bij Otto.nl meemaak, verandert mijn cijfer van een torenhoge 9 naar een torenhoge 10!

G.P. Hof 20-07-2019

De door mijn bestelde bureau stoel was het goedkoopst bij OTTO en ik kreeg als nieuwe klant ook nog eens 5 Euro korting.
Chapeau !

Semesa 20-07-2019

Ik vind het fijn dat ze bij OTTO ook echt bijna alles hebben en dat ik ,mocht ik iets per direct nodig hebben, ik dan ook in maandelijkse termijnen mag betalen.

Gonnie 20-07-2019

k vind OTTO een geweldige website handig om te bestellen en de rivieus die bij de artikelen staan zijn ook handig want daar wordt mijn keuze wel door bepaald.

yvonne 20-07-2019

de site is lekker overzichtelijk en de artikelen zijn perfect in beeld gebracht

Paula1959 20-07-2019

Binnen 1 minuut besteld. Sneller kan niet. Alles staat perfect aangegeven ,kan niets fout gaan! Goed assortiment en nog eens 15% korting! Leuker kan niet!