Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Luus 01-06-2019

Dit is de 1ste keer dat we hier besteld hebben! Ziet er allemaal goed en overzichtelijk uit! Prijskwaliteit top! Service top!

Lisa 01-06-2019

Mooie webshop met moderne kleding. De korting die wordt gegeven maakt het allemaal nog aantrekkelijker. Het enige waar ik tegen aan blijf lopen zijn de verzendkosten. Alle webshops hebben boven een bepaald bedrag geen verzendkosten die ze in rekening brengen. Ik bestel meestal ook alleen als er een korting is gegeven. Voor de rest beveel ik deze webshop aan iedereen aan!

karin 01-06-2019

Zeer snelle site en veel bestel mogelijkheden, goed overzichtelijke webside en zeer ruim aanbod.

Kees 01-06-2019

Duidelijke site met afbeeldingen en goede omschrijving van : maat , samenstelling stof en prijs. Duidelijke verwijzing naar betaalmogelijkheden en kosten.

Caro 01-06-2019

Goede service en snelle levering. Goedkope prijsen veel keus in het assortiment

violetta jasinska 01-06-2019

Heb in deze winkel producten gevonden die ik al lang zocht. De website van overzichtelijk en prettig. Otto winkel is al 30 jaar bij mij bekend, gefeliciteerd!

Kaartje 01-06-2019

Duidelijke website, leuke producten en goede service.
Levertijd is soms wat lang.

Mirjam 01-06-2019

-Duidelijke site
-Jammer dat de details ontbreken over hoe het werkt als je kiest voor de optie om keukenapparatuur in te laten bouwen. Hier kom je pas achter als je het bestelproces doorloopt.
-Medewerker klantenservice antwoordde op mijn vragen met twijfelwoorden zoals "ik neem aan dat" " ik ga ervan uit dat" "waarschijnlijk wel"
Dat wekt geen vertrouwen voor de klant.
Verder heb ik voor alle zekerheid maar extra bekabeling voor de door mij betstelde oven en keramische kookplaat besteld omdat klantenservice medewerker niet met zekerheid aan kon geven of de monteur deze mee zou nemen. Hij wist ook niet binnen welk tijdsbestek ik een monteur kon verwachten en of de oven en bekabeling tegelijk bezorgd zouden worden.
-De prijs was met korting goed dus toch maar besteld, in de hoop dat het goed zal gaan.
-De mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen vind ik fijn.
-De retourneringsvoorwaarden zijn goed.

Zeer tevreden klant! 01-06-2019

Ja ik kan deze winkel van harte aanbevelen, vaak mooie aanbiedingen, de kleding is algemeen van goede kwaliteit, we hebben zelfs ons bankstel gekocht, zeer mooi!
Service is Perfect, ook als er iets niet past kan het gewoon omgeruild worden.
Ja wij kopen graag bij Otto!

Roberta 01-06-2019

Mooie mode en heel veel keus en leuk dat ik dit keer een kortingscode ontvang voor mijn mening dankjewel Otto !!! Goede service !!!

CarlaP 01-06-2019

Makkelijk winkelen en prima service.
Site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

muttrijder 01-06-2019

goede schoenen voor mensen met een grote maat met brede voet, de service is zeer goed.

Jose 01-06-2019

Snel en correct bestelken en leveren. Jammer dat je niet met creditcard kan betalen.

Mar 01-06-2019

Mijn ervaring is dat ze me altijd netjes te woord staan goede spullen hebben en altijd netjes op tijd bezorgt word kort om een zeer goede winkel.

Sikorska 01-06-2019

Het is makkelijk om te bestellen.Er is voor elke portmonee iets, ik ben dol op Otto. Ik vertel aan alle vrienden dat jullie goed zijn. Al paar al iets gekocht

MH 01-06-2019

Vanuit je luie stoel heel makkelijk de leukste dingen uitkiezen! Een kind kan de was doen, zo makkelijk is het te gebruiken. Artikel wordt goed getoond, maten zijn goed omschreven en meerdere betaalmethoden mogelijk. Wat wil je nog meer? Een snelle levering, ook dat is goed geregeld. Past het niet? Of is het niet maar verwachting? Makkelijk te retourneren. Ik ben tevreden!

Bola 01-06-2019

Prettig te vinden duidelijk en simpel om te bestellen. Heel fijn dat er ook korte maten zijn.

Catootje 31-05-2019

Leuke kleding voor een aantrekkelijke prijs. Wat me aantrekt is vooral de hoeveelheid en diversiteit van kleding. Voor ieder haar/zijn smaak zit er wat tussen. Ook merk kleding.
Tevens is het erg prettig dat er mogelijkheden zijn bij de reviews hoe de kleding valt wat maat betreft en hoe men de kwaliteit ervaart. Daardoor heb je een beter beeld wat voor maat je moet kiezen en of het product iets voor jou is.
Zeker een aanrader.

Alice 31-05-2019

Super shop! Niet altijd snel geleverd, maar dit wordt per artikel goed aangegeven.

Chrissy 31-05-2019

Ik vind het een hele fijne shop .Ze hebben echt alles voor ieder wat wils.kwaliteit is heel goed .levering goed en altyd in goede conditie komt aan .ik ben erg tevreden om zo te shoppen bij otto Zou het iedereen aanbevelen.

Gregory 31-05-2019

Goede website alles kunnen vinden en makkelijk en snel geregeld. Ik ben tevreden.

Eline 31-05-2019

Super Veel keuze. Snelle levering, en je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Verder kan je gratis retour sturen mocht het artikel niet naar wens zijn

Rachid 31-05-2019

Otto heeft een zeer ruim assortiment en is soms vele malen voordeliger dan andere webshops. De levering is ook zeer efficiënt en je wordt op de minuut na op de hoogte gehouden van je levering. Verder biedt Otto betalingsgemak door gespreid en achteraf betalen aan te bieden.

Jeroen Noteboom 31-05-2019

heldere uitleg, eenvoudig bestellen. Een betrouwbare partij voor wat duurdere aankopen.

Jessica 31-05-2019

Vriendin heeft mij verwezen naar deze website. Zei besteld hier al jaren.

Het is een fijne website, en producten worden duidelijk omschreven. Ook leuke aanbiedingen.