Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sonja 30-04-2021

Grote keuze en goeie prijzen ook goede bezorging. De prijzen zijn zeer gunstig

Doortje 30-04-2021

Fijne online winkel:) prima artikelen en deze worden snel bij je bezorgd. Als iets niet past kun je het makkelijk retour doen. Artikelen zijn van een mooie kwaliteit. Dik tevreden:)

Chris 30-04-2021

Wat een rommel bij Otto. Op 6 maart bestelling geplaatst voor vloerkleed. 14 dagen levertijd. Vele telefoontjes en beloften verder nog niets ontvangen. Zou teruggebeld worden. Niet gedaan. Het is nu 8 weken later en nog niets ontvangen. Bestel daar nooit meer iets.

Pet 29-04-2021

Een heerlijke overzichtelijke site. Werkt goed op de smartphone. Snel de tafel kunnen vinden voor de verjaardag van mij vrouw.
Met Otto ging het bestellen zeer Vlotto

Johanny 29-04-2021

Fijn om bij Otto te kopen. Je betaald achteraf als je jouw bestelde artikelen hebt ontvangen en als je ze goedgekeurd hebt. Fijn dat Otto de klant in vertrouwen neemt.

Samira 16 29-04-2021

Ik vind otto een fijne webshop met duurzame producten. De kleding is super! Ik ben zeer tevreden!

Avdlaan 29-04-2021

Na bestelling met mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen kreeg ik bericht van OTTO dat dit niet mogelijk was .
Maar dat wordt wel als keuze aangegeven op de site. Betaal je niet vooraf dan wordt je bestelling gelijk geannuleerd.
Dit is een klant misleiden en hem dwingen toch vooraf te betalen.
Ik heb gelijk mijn bestelling naar telefonisch contact geannuleerd.
Meerdere klachten waren bij Otto hierover al bekend maar hier wordt niks mee gedaan.

Pauline de Gijt 28-04-2021

De website van Otto is overzichtelijk. Ook een goede prijs en kwaliteit verhouding.

mylene 28-04-2021

is goed in orde. het enige jammere vind in dat de levering niet altijd klopt met wat er staat. voor de rest keurig geleverd en ook de retouren prima

Jose Spijker 28-04-2021

Otto heeft een goede en snelle service: mijn gegevens moest aangepast worden. Dit is vlot en correct gebeurd. Ook tijdens feestdagen -:).

Vera De Klerck 28-04-2021

Heel snelle en makkelijke afhandeling. Super vriendelijk aan telefoon. Correcte afhandeling. Ondanks eerste annulatie wegens corona (kon de grens niet over vanuit België), blijft de service even top en de vriendelijkheid van personeel aan telefoon subliem. Toppertjes ! Benieuwd naar artikel zelf bij afhaling in Tilburg. Maar ben er wel gerust in ! ;-)

Anita 27-04-2021

Het is super makkelijk zoeken op Otto nl. Na jaren van afwezigheid (mijner kant) ben ik blij Otto weer te hebben gevonden. Super leuk en echt niet duur!!

Hennie 24-04-2021

Nadat ik al jaren klant ben van Otto ben ik steeds nieuwschierig wat er weer wil kopen.Iedere x weer iets nieuws en een goede klante service .Betalen zoals je wil contant of op termijn .Kleding er populier.
Vind het een Top zaak.

Maud 24-04-2021

Otto is duidelijk in berichtgeving over bestellingen. Retouren zijn geen probleem. Betalen achteraf was makkelijk. Ik had meerdere maten besteld omdat ik twijfelde en rekende uiteindelijk de beste af, de rest kon kosteloos retour. Heel tevreden!

Beata 23-04-2021

Prettige webshop met veel artikelen in allerlei soorten en maten. Ruilen en/of retour sturen is geen probleem. Ik word altijd goed geholpen als ik met customer service bel. Ook wel fijn de "after pay" optie.

Mark 23-04-2021

Het is een gemakkelijke fijne manier om bij deze shop te winkelen. We hebben al een paar producten hier besteld, en wat niet past kunnen we terugsturen en word zeer snel door Otto afgehandeld.
Aanrader.

Wendy 22-04-2021

Je kookt je groente en bakt je vlees op het plaatje. Heerlijk gegeten. Ik kon er geen genoeg van krijgen

A Somesanu 22-04-2021

I give you the maximum note because i was very happy about your professionalism, everything is transparent, the client service is very good and always helpful and also the delivery is very accurate with the timing and always deliver our products in good condition especially during this period

Johan 22-04-2021

Otto heeft voldoende keuze en de verzendkosten zijn eenmalig! Vooral in leren jassen voldoende keuze!

de Wit 22-04-2021

ik mag graag winkelen via OTTO, kleding is van een goede kwaliteit en de service is top!

Duidelijk 22-04-2021

Overzichtelijk en eenvoudig te bestellen. Duidelijke foto's en omschrijving.

Rokers 22-04-2021

Overzichtelijk en heel vriendelijk besteld al jaren bevalt prima goed kwaliteit kleding

Rinus Joosen 21-04-2021

Al vaak bij OTTO gekocht en service is prima. Vorig jaar jas gekocht, waarvan de maat uiteindelijk niet goed was. Kreeg toen nog 2 andere maten toegestuurd om thuis te passen en kon toen de beste maat behouden en de overige 2 gratis retour sturen. Een prima service

Ali 21-04-2021

Zeer goede locatie, gemakkelijk in de omgang, geweldige prijzen en andere services zijn goed

Antonius 20-04-2021

Altijd fijn winkelen bij Otto! Ruime sortering en veel merken herenkleding (in mijn geval), ook vaak aantrekkelijke aanbiedingen. Doordat het van origine een Duits bedrijf is, hebben ze vaak ook merken die je in Nederlandse winkels niet tegenkomt. De service is prima (ook het verzenden), en als je wilt kun je gespreid betalen. Kortom: prima winkel!