Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janbo 04-06-2019

Duidelijke instructies bij het bestellen, vlotte levering. Het geleverde voldoet aan de verwachting

Elskne 04-06-2019

Fijne webshop, alles is goed overzichtelijk te vinden. Levering mag sneller sommige prijzen (niet veel hoor) mogen iets lager.
Assortiment iets uitgebreider.
En fantastische service en verder goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Marijke Stam 04-06-2019

Zon leuke en vaak aparte spullen, slaag altijd en moet soms opletten dat ik niet te veel zie wat ik graag wil hebben, maar gelukkig is er ook een verlanglijstje en kan ik dat fijn terug vinden en bestellen als mijn portemonnee weer vol is

Vienna 04-06-2019

Heerlijk vanuit thuis lekker shoppen ,onwijs veel leuke kleding die heel snel thuis wordt geleverd.
Hou van deze winkel

Danny 04-06-2019

Een duidelijke site met prima foto,s
makkelijk om te bestellen en te betalen.
soms wel wat een langere levertijd maar niet vervelend.

Lily 04-06-2019

Jullie zijn goeie winkel om dingen te kopen en leuke winkel en je ken er echt alles vinden en handig om online te bestelen groetjes

Anoniem 04-06-2019

Prettig shoppen zo, veel keuze, overzichtelijke website en wat super fijn is dat ik nu bij Otto de schoenen die ik wilde gewoon 10 euro goedkoper vond dan in de winkel, waar ze in mijn maat uitverkocht waren!

Pmjc wouters 04-06-2019

Veel keus makkelijke site heel overzichtelijke keus hoe betalen duidelijk te vinden afhaal punt ik geef otto ..

Shirley-Ashley van der Poel 03-06-2019

Zoeken naar artikel gaat gemakkelijk. Prima website. Jammer dat er geen keus voor afhaalpunt was voor het leveren van de artikelen.

Wijtze 03-06-2019

Fijn site met ruim assortiment aan kleding. Snel werkend en heel overzichtelijk.

Asen asenov 03-06-2019

The best of the best. Very good. The best off the best. Very very good.....

Anneke 03-06-2019

Ik vind Otto een geweldig klant- en gebruiksvriendelijke (web)shop
Je bestelde artikelen komen aan in een gezellige doos. Ook de kwaliteit van de artikelen is prima.
Kortom een Aanrader!

Sumit 03-06-2019

Goede en betaalbare verzameling items. Snellere levering dan de geschatte tijd. Ik wou dat ze een levertijd hadden van slechts enkele dagen en geen weken. Producten zien er geweldig uit.

J.H.Vos 03-06-2019

Goed assortiment, goede service, geen enkel probleem als iets geruild moet worden.

S 03-06-2019

Ik bestel elk jaar weer nieuwe bikini's bij Otto.
Elk jaar is het weer lastig kiezen, meestal blijft het niet bij 1 bikini. De prijs-kwaliteitverhouding is super! Net weer met veel plezier bikini's besteld.

Cam 03-06-2019

De bestelde artikelen worden netjes afgeleverd.
Als er iets niet geleverd kan worden vind je dat terug op de aflever bon. Het zou wel prettig zijn als je dit via je mail gemeld wordt zodat je snel een alternatief kan zoeken.

Sandra van iersel 03-06-2019

Fijne internetsite, duidelijke foto’s. Bestelling gedaan nav het gidsje in de brievenbus

#### 03-06-2019

ruime keuze en gemakkelijk bestellen. betalen ook gemakkelijk. bijna altijd alles op voorraad.

Van Wijk 03-06-2019

Otto levert goede kwaliteit, goede service. Afhaalservice of thuis bezorgen op de afgesproken datum en tijd, retourneren geen probleem

Maikel 03-06-2019

Levertijd word nooit gehaald, ik snap ook niet waarom hier alleen positieve reviews staan. (Waarschijnlijk geplaatst door personeel van otto zelf)
Slechte klantenservice cq klantenafhandelingen

- 03-06-2019

Makkelijke site om selecties te maken. Overzichtelijk ruime keuze!
Artikel kan geretourneerd worden, met bedenktijd.

Sander 03-06-2019

Site is zeer duidelijk. Alles is goed omschreven, mooie aanbiedingen en prijzen. Grote keuze in betaal mogelijkheden mocht ooit iets toch niet helemaal goed zijn denken ze altijd heel goed met je mee. Kort samengevat: makkelijk overzichtelijk goedkoop en een super klanteservice

Aline gahimbare 03-06-2019

I like Otto. Whenever I have to buy something and I don't have enough money, I can pay in terms. It's amazing becouse sometimes you need something and don't have money to pay but the way so Otto is where to go. Love it. They have nice things.

I. Kem 03-06-2019

Bikini's bekeken en besteld.
Top manier van bestellen !!
Een site die wat beloofd en ook nog zo ook functioneert !!
Je zit niet gelijk vast aan een maat voor topje en bikinibroekje. Bijna alles is afzonderlijk te bestellen. En dan per design ook nog diverse modellen te bestellen. De keuze is dus reuze !!!
Fijn dat je voorkeuren kan opgeven en dat werkt ook goed.
Het enige wat jammer is, is dat je het bedrag moet voorschieten. Ik had al veel meer op mijn lijstje staan. Daarom toch maar weer het e.a. verwijdert . Ook al krijg je je geld wel terug als je terug stuurt wat je niet behoudt.
Maar dat is ook wel begrijpelijk.
Maar dat komt dan de volgende keer wel weer.
Kies voor Otto is nu mijn motto !!

Serap 03-06-2019

Fijne site, je kan goed je wensen filteren en heel gericht zoeken! Ik zocht naar een badpak, hier kon je heel specifiek aangeven wat je graag wilt! Voor mij was het aangeven van de maat én cupmaat belangrijk!