Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John L 15-01-2023

otto app is overzichtelijk. Je kunt eenvoudig filteren en terugkeren. Ruime keuze in kleding.
En de prijzen zijn vaak gunstiger dan bij andere leveranciers. Prettig winkelen.

Petra 11-01-2023

Fijn shoppen, ook dat je achteraf kan betalen. Zodat je thuis eerst kan kijken of de kleuren juist zijn en de maten. Meestal gaat dat heel goed en zijn ze bereid te helpen wanneer je vragen hebt, Toevallig heb ik nu een keer gehad dat ik besteld heb, maar dat mijn bestelling niet verwerkt is. Nu mis ik een artikel waarvan inmiddels mijn maat niet meer is. Dat is dan nu dikke pech. Maar meestal gaat het goed.

Dina 07-01-2023

De shop is prima, veel keuze, ik zocht op lengte maat, die keuze was er niet, terwijl het er wel bij stond, dus ben benieuwd of de broek op mijn enkels valt of net onder de knie.

Ferdy 07-01-2023

OTTO heeft veel keuze leuke dingen ook.
Snelle levering en goede terug stuur mogelijkheid.
Aanbeveling waardig.

Sjaak 07-01-2023

Schoenen gekocht, na 2 weken al kapot, gebeld. 'Ja, u mag nieuwe schoenen kopen, meneer, en dan hoeft u alleen het verschil-bedrag te betalen' zonder ook maar iets te melden dat de kapotte schoenen terug zouden moeten. Daarna nog 2 keer gebeld, omdat ik geen speciale factuur had ontvangen met het verschil-bedrag. 'Meneer, u kunt gewoon het bedrag van uw kapotte schoenen aftrekken van het bedrag van uw nieuwe schoenen en hetzelfde betalingsnummer van uw nieuwe schoenen gebruiken, dan komt het goed' Zo gezegd, zo gedaan. De Klantenservice zegt niet dat ik de kapotte schoenen retour moet doen.
Krijg ik opeens een betalingsherinnering dat ik het openstaande bedrag van de oude schoenen alsnog moet betalen, omdat de kapotte schoenen niet retour zijn gedaan. Gebeld naar Klantenservice. Ze zeggen niets terug te kunnen vinden en vragen (inmiddels al 6,5 maand later) om de kapotte schoenen alsnog retour te doen, terwijl dit helemaal nooit is gevraagd geweest. Deze oude schoenen zijn allang weggegooid.
Volgens het laatste telefoongesprek met de klantenservice hadden haar collega's toendertijd nergens een melding gedaan hierover dat terug te vinden is, terwijl ze me dit duidelijk hebben toegezegd. Ik heb daar meerdere keren over gebeld.
Ik vind de klantenservice zeer onbetrouwbaar, ze lijken eerst toeschietelijk, maar later proberen ze onder druk te zetten met betalingsherinneringen en uit te melken.
Om van het gezeur af te zijn heb ik uiteindelijk toch maar betaald, omdat ik onrecht wil lijden. Maar als ze coulant zijn en mij ooit nog terug willen zien als klant zullen ze het onterechte bedrag van € 48,99 op mijn rekening moeten terug storten. Dan laten ze zien dat ze toch te vertrouwen zijn!

Sabine 03-01-2023

Makkelijk zoeken en bestellen via de app. Betalen in termijnen mogelijk. Snelle levering van bestelde producten en prima garantie service.

Els 03-01-2023

Fijne site goed assortiment en makkelijk omdat je als je krap zit maandelijks kunt betalen

Elm 02-01-2023

Prima online winkel, goede service. Wel zou het assortiment wat uitgebreider kunnen.

Anna 02-01-2023

Ik vind Otto ern fijne makkelijke site. Het is alleen niet duidelijk wanneer de bestelling aankomt.

Vic Dreessen 29-12-2022

Geen lotto bij otto, maar waar voor je geld is het motto.
Ik koop hier graag.

Fer 28-12-2022

Een zeer overzichtelijk pagina met zoekbalk die ideaal werkt ook je persoonlijk menu is zeer uitgebreid

Zuhal 28-12-2022

Eerst ik was zeer tevreden met otto producten Maar de laatste product Gekocht en ik was niet tevreden ik heb paar keer paar keer gebeld en ik wou die product terug. maar zijn niet mij geholpen ik ben heel erg Teleurgesteld 😞

Johan 28-12-2022

Iedere keer als we wat kopen, altijd op tijd en het juiste product. Zeer tevreden

gerrit.schaatsbergen 28-12-2022

Goed, overzichtelijk al jaren klant met veel plezier na veel surfen kom ik toch altijd weer bij Otto uit!

Nini 28-12-2022

Ik vind Otto een geweldige plek vanwege de variatie in het assortiment. Zelf kies ik voor Otto omdat Otto mij de mogelijkheid geeft om mijn bestelling in termijnen of zelfs achteraf te betalen. Ik vind dat enorm fijn. De site is ook heel erg makkelijk om mee te werken super fijn dat je alles meteen heel makkelijk kunt vinden. Zeker een aanrader !

Ineke 27-12-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site, makkelijk kiezen en bestellen. Duidelijke informatie over bezorgen, en eventueel hoe te retourneren. Helder en ondubbelzinnig. Prijzen ook zeer concurrerend en vaak zelfs de laagste prijs.

Lucille 27-12-2022

Otto is een betrouwbaar, degelijk bedrijf. Met een goede service en uitgebreide keuze in producten. Ik ben zeer te spreken over de korte maten broeken voor dames.

Mart Snackers 27-12-2022

Overzichtelijke website grote keuze makkelijk te bestellen.
Altijd correcte levering conform afspraak

Joyce 22-12-2022

Altijd goede service, retour zendingen worden snel verwerkt en de klantenservice is extreem behulpzaam.

Lekkere pyjama's 19-12-2022

Snelle levering, goed verpakt, vaak kortingscodes, goede service.
Voor de 2e keer dezelfde pyjama's besteld, kwaliteit is prima

Annemieke 19-12-2022

Dit is een geweldige site. Veel keus en ik kwam precies het joggingpak tegen waar ik naar op zoek naar was. In fysieke winkels geen succes en hier wel! Inloggen ging goed. Wel jammer dat ik bezorgkosten moet betalen. Bij hogere bedragen zou dat best gratis mogen zijn 😉.

Charlotta 18-12-2022

Altijd netjes en goed geleverd.
Doen niet moeilijk over retouren.
Bestel er inmiddels regelmatig.

Marco 17-12-2022

Duidelijke site en tevens goed met de telefoon te bestellen geen computer voor nodig lekker op de bank kleding uitzoeken met de telefoon top top top

JanetK 17-12-2022

Altijd fijn shoppen. De door mij bestelde artikelen zijn altijd van prima kwaliteit, goed aan de maat en heel belangrijk,
tegen een redelijke prijs, met van tijd tot tijd leuke acties.

Anneke 17-12-2022

Bestelling loopt soepel klant vriendelyk alleen By Retouneren wordt je maandbedrag niet in mindering gebracht en duurt lang voordat het verwerkt is