Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aurelio 12-07-2022

Ik ben al jaren een trouwe klant. Ik kijk regelmatig op de site en vind altijd wel wat! Een jurk, een top, schoenen, lingerie.
Altijd zeer goede kwaliteit beveel het altijd aan ! Jeannette

N. Willems 10-07-2022

Al vele malen artikelen bij Otto besteld. Tot op heden zeer tevreden. Alleen bij mijn laatste artikel is de bezorgtermijn telkens gewijzigd, dat is jammer. Maar over het algemeen gaat alles naar wens.

Mandy 10-07-2022

De app is gebruiksvriendelijk. Gemakkelijk navigeren en duidelijke info!
Bestellen is een fluitje van een cent. Voldoende betalingsmogelijkheden! Kortom, dikke aanrader.

Van Halderen 10-07-2022

Bestel nooit bij Otto,ik heb een kast besteld en er werd een mail gestuurd dat ze op een bepaalde datum langs zouden komen om de kast te bezorgen.
Op mijn werk vrij gevraagd want ze zouden de kast niet bij de buren afleveren,tot mijn verbazing kwamen ze die dag niet opdagen.Je kon ze verwachten tussen 8 uur s'ochtends en 10 uur s'avonds.De dag daarop kreeg ik weer een mail dat ze op een bepaalde datum zouden komen,weer vrij genomen en weer kwamen ze niet opdagen.Ik gebeld naar ze maar kreeg alleen excuses.Dit is daarna nog 3 x gebeurd,het heeft mij 5 vrije dagen gekost,ik krijg daarvoor een tegoedbon van 20 euro.Het is lachwekkend hoe ze dit als oplossing zien.Dit was de eerste en laatste keer dat ik bij Otto iets gekocht hebt!!

Tommie 10-07-2022

Het bevalt mij uitstekend, levering altijd volgens afspraak tussen 1 en 5 werkdagen en dat klopt altijd en de site is goed en duidelijk

Barbara 07-07-2022

Geweldige online winkel
Ruime keuze en online zijn over de producten ervaringen te lezen

Henriet 06-07-2022

Het is een fijne online winkel, goede prijzen met kwaliteitsmerken.
Werkt prettig de site

Renee 05-07-2022

De app is heel fijn in gebruik. Je kunt altijd makkelijk terug naar je eerdere zoekresultaat. Het vervelende is dat je soms een maat van een product kiest en als je dan naar je mandje gaat, dan blijkt deze er toch niet te zijn.

Omar 04-07-2022

In april 2022 een bestelling gedaan voor een sportpak. Paar weken gewacht en vervolgens een jurk toegestuurd gekregen (ik ben een man). Contact opgenomen met Otto en situatie uitgelegd. Zodra ze de retourzending hadden ontvangen zouden ze mij alsnog het pak toesturen. Paar weken later het pak toegestuurd gekregen maar wel twee rekeningen ontvangen voor twee sportpakken. Contact opgenomen nogmaals maar ze konden mij niet helpen omdat ik het retourbonnetje kwijt ben geraakt. Zeer slechte service, moest constant zaken aanleveren. Krijg het gevoel dat ze nog steeds in 2002 leven. Ik bestel hier nooit meer, SLECHTE DIENSTVERLENING.

Lucy de Ruijter 02-07-2022

Otto is voor mij een goeie site vooral voor bikini's en lingerie, hier hebben ze in mijn maat ook veel leuke en kleurrijke setjes.
Dit herken ik vaak op andere sites dat in mijn maat alles grijs,zwart of wit is.
Ook de service is goed en bezorgen ze op de afgesproken datum.

Otto is daarom voor mij een too go to app/site voor nieuwe bikini's

Helena 02-07-2022

Makkelijk achteraf betalen of in termijnen veel assortiment kwa producten als er iets is word je goed te woord gestaan en oplossing gezocht netjes vriendelijk

Karin Ensink 01-07-2022

Otto heeft een fijne en snelle service op alle producten!
De klantenservice is behulpzaam en staat je vriendelijk ter woord.

Linda 01-07-2022

Verrassend vaak heeft Otto wel wat ik zoek in tegenstelling tot andere aanbieders. Producten tot nu toe altijd van goede kwaliteit. Snelle en betrouwbare verzending.

Sane 01-07-2022

Ik ben blij met Otto, niet alleen hebben ze leuke banken voor betaalbare prijzen... ze leveren hem en de optie om je oude meubel mee te nemen heeft mij over de streep getrokken. Super service!

Michiel van.G. 01-07-2022

Altijd duidelijk & helder de website van OTTO,...ik vind ze top en snelle levering,..Mvg

Susanne 30-06-2022

Ik heb vaker via Otto besteld, de levering is altijd snel, de producten zijn tot nu toe altijd zoals omschreven en de prijs-kwaliteitverhouding is prima!

henk 27-06-2022

het ging prima geen opstakels direct op het gewenste item netjes op de site en verschillende betalingen geweldig

Corry Elhorst 26-06-2022

Snelle bezorging en snelle reactie op bestelling en informatie.
Vele keus voor iedereen. Meest belangrijke vind ik dat je binnen 4 dagen het artikel hebt ontvangen

Emmylou 26-06-2022

Fijne shop en makkelijk te bestellen.
Telefonisch contact gehad en ben heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door de medewerkster.
Leuk jasje gekocht. Mooie stof en netjes en sportief tegelijk.
Ben zo tevreden dus heb er nog 1 gekocht in een andere kleur!

Lonneke 25-06-2022

Leuke betaalbare kleding, duidelijke maat aanduiding en tegelijkertijd aangegeven wanneer het bezorgd wordt.

I. Rubbink 25-06-2022

Otto heeft een overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken site. Ik koop met vertrouwen bij Otto. Je koopt wat je ziet en alle artikelen zijn goed omschreven.
in geval ik overleg met de klantenservice heb gehad, werd ik altijd vriendelijk te woord d gestaan en werd er moeite gedaan mijn vraag te beantwoorden.

Nailetje 24-06-2022

Het is zo handig en fijn om in maandelijkse termijnen iets binnen het budget te kopen. Maar als de Inkomensbeoordeling kan worden gemaakt zonder iets te kopen, dan is het logischer en gemakkelijker om te winkelen. Last but not least heeft OTTO een geweldige collectie, maar toch zou er meer collectie moeten zijn in de Parfums enz. Met behoud van de budgetlijnen zal het voor iedereen gemakkelijk zijn om dergelijke dingen te kopen.

bouwe pel 24-06-2022

ik koop graag bij otto omdat ik vind dat ze een heel groot assortiment hebben en je kan kiezen op alles wat je nodig heb en dan ook nog eens maandelijks een klein bedrag betaald dat is het gemak van winkelen bij otto zodat je niet gelijk voor een groot bedrag staat in deze dure tijden m.v.g Bouwe Pel

Tinchen 18-06-2022

Otto is al jaren mijn winkel met aardige mensen die me vriendelijk te woord staan.
Vandaag ben ik gelukkig met mijn prachtige winterjas en dan ook nog korting.
Wat wil een mens nog meer.

Astrid 18-06-2022

Ik vind Otto een goede shop. Leuke betaalbare items.
Mogelijkheid tot achteraf betalen is prettig.
Genoeg keuze.