Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anoniem 27-04-2023

Goede snelle en overzichtelijke site. Ook makkelijk te gebruiken en netjes verpakt na verzending

Anne 26-04-2023

Zag op een merkartikel voor een goede prijs en daarbij ook nog een algemene kortingscode.. Ik dacht dat bij afrekenen die code niet zou werken.... Maar ja.. Zoals aangeheven ging daar nog eens 20,00 korting af... Betrouwbaar dus en dat op een merkartikel.. 👍Dankje OTTO

Marian 26-04-2023

Kwaliteit is altijd goed, zeker de badmode, komt altijd keurig op tijd binnen

Bianca 26-04-2023

Ik vind de website goed en duidelijk en bij problemen helpen ze je meteen om ze op te lossen. Altijd leuk om bij otto te kijken en raad ik iedereen aan

soelie 26-04-2023

Leuke winkeltje met veel producten en snelle levering, retour is ook makkelijk en een tip: Maak gebruik van de sales!!
Voor bijna geen geld de leukste producten en goede kwaliteit en prijsverhouding!
Een echte aanrader en zeg het ook tegen al me vrienden en familie, iedereen houdt van leuke kleding voor weinig, haha

Ton 25-04-2023

Otto heeft goede acties. Alleen het is teleurstellend als bij kleding een vanafprijs ziet die dan ineens voor jouw maat niet geld.
Dit gebeurd xzelfs ook als je je keuze maat ingevuld heb.

Sarina 25-04-2023

De site van otto is overzichtelijk, fijne prijzen en de klantenservice is super

Irma500 24-04-2023

gemakkelijk kiezen, groot assortiment goede keus netjes thuisbezorgd en gemakkelijk te betalen

Edwin van kuijen 22-04-2023

Wat een 'piep' bedrijf is dit zeg.
Bestellen is allemaal leuk en aardig maar als je iets retour wil sturen begint de ellende.
Ik bestel een kast bij otto per ongeluk druk ik 2x waar door er 2 besteld worden.
Bij levering waren de dozen nat. op een klacht hier over is tot nu toe al 8 weken niets mee gedaan.

Het ophalen van de retour kast heeft me 4 dagen thuis zitten gekost. De eerste dag kwamen ze niet. De tweede dag mochten ze maar 1 doos mee nemen. De derde dag stonden ze op een verkeerde adres maar door rijden naar het juiste adres was op 11.00 smorgens al niet meer mogelijk.

Klachten worden afgeschoven op de vervoerder waar ik geen contact mee heb.
Dus maar een bezoek gebracht aan het hoofd kantoor waar een aardige receptioniste de betreffende afdeling belde. Ondanks dat deze in het zelfde pand zat komen ze me niet te woord staan maar krijg ik de telefoon in handen. Uit eindelijk wordt er een bloemetje gestuurd met sorry.

Dan ben je er nog niet vanaf hoor. Het duurt dan nog eens 6 weken voordat ik mijn geld terug hebt. 6 weken gijzelen ze mijn geld.

Echt ik vind dit rond uit schandalig en zal er ook NOOIT  meer iets bestellen .

En ja ik durf er mijn naam best onder te zetten.

Edwin van kuijen

Hoogvliet 21-04-2023

Zijn mooie producten en nette prijs .
Ook levering is uitstekend erg blij.
Ik zou mensen zeker aan bevelen voor mensen die leuke producten voor een goede prijs zoeken .

Yvonne 20-04-2023

Sinds mijn verhuizing heb ik aardig wat bestellingen gedaan bij Otto, van eettafel, stoelen, eetbank, kleding, baby spullen alles is altijd goed geweest, van bezorging produkt tot betaling. Vind Otto een fijne webwinkel

Roos 20-04-2023

Hele mooie artikelen, uitstekende kwaliteit, eerlijke prijzen, en lekker makkelijk vanuit mijn eigen stoel winkelen, doe dit al jaren en zou het iedereen aanbevelen!

goede kwalitatieve winkel 19-04-2023

duidelijke afbeeldingen, maat goed, kwaliteit goed en snelle levering. Mooie blazers, modern. sluit goed aan en is lekker warm. EN HET VOORDEEL JE HOEFT NIET NAAR DE WINKEL. PAST HET NIET DAN KAN JE HET GEWOON TERUG STUREN

Anja 19-04-2023

Een fijne online winkel waar de bestellingen goed en snel worden geleverd. Netjes verpakt. niets op aan te merken.
ook fijn dat je achteraf kunt betalen. je hoeft dus niet betalen wat je helemaal nog niet hebt gezien en gepast.

Pama26 18-04-2023

Ik heb gekozen omdat ze een goede service hebben en als je uit nood even iets nodig hebt dat je magh bestellen en even later mag betalen.

Eline 18-04-2023

Ruime keuze. Goede kwaliteit. Voor jong en oud. Ook kun je achteraf betalen.

Petra 16-04-2023

Prijs is zeker weten goed voor dit schilderij...was al poosje op zoek naar deze...vind hem super mooi

Anja 16-04-2023

Veel keus uit artikelen. Makkelijke website overzichtelijk ook voor oudere net als ik.
Snelle levering klantvriendelijk mensen en makkelijk te bereiken

Jeannette 16-04-2023

Otto is mijn favoriete webshop, omdat het leuke kleding laat zien.
Ik ben dan ook al jaren klant.

Syl 15-04-2023

Alles verloopt altijd soepel, snele en goede service.
Klantenservice is ook vriendelijk en behulpzaam.

Nadia 14-04-2023

Ik ben zelf al meer dan 10 jaar lid van otto.
Vind de site zeer overzichtelijk en producten en omschrijving zijn goed omschreven. En voldoen aan de eisen en omschrijving.
Daarnaast is het bezorgen en retourneren goed geregeld.

Tevreden klant 13-04-2023

Otto heeft een mooi assortiment en de produkten zijn van goede kwaliteit. Bestellingen worden netjes afgeleverd en eventueel retourneren is geen probleem; het saldo van je aankopen wordt netjes bijhehouden. Al met al heel tevreden.

Ram 12-04-2023

De website/app zijn gebruiksvriendelijk, het assortiment is divers en het aanbod ruimvoldoende. Daarnaast is er de mogelijkheid voor diverse betalingmogelijkheden. Wat mij betreft een zeer aangename (shop)ervaring.

Michiel 12-04-2023

Otto is mijn webshop,..altijd goede aanbiedingen en veel voorraad.
Helder bestelproces & snelle levering.
Zeer gebruiksvriendelijke website!!
In een woord : Top !!

Pas op.met dit bedrijf 10-04-2023

Sturen een factuur maar heb er nooit wat gekocht . Dreigen met incasso maar weigeren te vermelden wat er gekocht zou zijn.