Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Manfred 12-10-2023

alles fantastisch perfect en snel en proffesioneel.
iedere keer kom ik weer terug bij Otto.

Fassotte 12-10-2023

Veel keuze, makkelijk te bedienen, duidelijk en overzichtelijk. Voor alle soorten en maten mensen met ieder een eigen smaak.

Karin L 12-10-2023

Fijne winkel, goede levering, omschrijving van artikelen kan beter (bijvoorbeeld lengte broek in cm weergeven i.p.v. bijv. "lang").

Coen 10-10-2023

Vlotte bezorging, goed retour beleid en makkelijk per maand betalen.
Al een jaar of 20 een tevreden klant !

G. M. 10-10-2023

Een blouse besteld, krijg ik echter iets heel anders geleverd. Meteen gemeld, mevrouw beloofd direct de blouse op te sturen en of ik het pakket wil terug sturen. Ook dat meteen gedaan, wel zo netjes toch? Het bonnetje van postnl op de koelkast met een magneetje. Een paar dagen later de melding dat ze het pakketje hebben ontvangen, dus het briefje weg gegooid. Maar na een paar dagen realiseer ik mij dat ik mijn blouse niet heb ontvangen. Meteen weer gemeld, maar hij kan alleen verder als ik een kopie van dat bonnetje opstuur? Terwijl ze dus zelf hebben gemeld dat het pakket was ontvangen. Zonder bonnentje van postnl kon hij niks. Helemaal niks. Dit overleggen met leidinggevende kon hij ook niet. Waarom proberen ze hun klanten op te lichten voor een paar tientjes? Staan zij er zo slecht voor? Zijn zij de volgende die failliet gaat? Een andere reden kan ik mij niet bedenken. Dus bedenk je nog even als je hier iets wilt bestellen.

Anna Harteveld 07-10-2023

Ik koop graag bij Otto . vroeger al, gaat altijd goed Ja gewoon een prettige winkel.

ST 04-10-2023

Veel keuze voor een goede prijs. De service is tot op heden goed en de aangeschafte producten voldoen aan mijn verwachting.

snow 04-10-2023

OTTO.nl heeft zich bewezen als een vooraanstaande online winkel met een indrukwekkend assortiment producten en een buitengewone gebruiksvriendelijke website. De eerste indruk van de website is meteen positief: een strak ontwerp en overzichtelijke indeling maken het gemakkelijk om te vinden wat je zoekt.

Wat de gebruiksvriendelijkheid betreft, blinkt OTTO.nl uit. De navigatie is intuïtief, zoekopties om producten snel te vinden en andere produktopties. Bovendien bieden gedetailleerde productpagina's alle benodigde informatie, van specificaties tot klantbeoordelingen, wat de winkelervaring aanzienlijk verbetert.

Een ander opmerkelijk aspect van OTTO.nl is de betrouwbare en snelle levering. Ze houden zich nauwkeurig aan beloofde levertijden, wat getuigt van hun toewijding aan klanttevredenheid. Mijn bestellingen zijn altijd in uitstekende staat aangekomen, dankzij zorgvuldige verpakking.

In deze tijd van online winkelen is OTTO.nl een voorbeeld van hoe een webshop de klant centraal stelt. Hun gebruiksvriendelijke website, uitgebreide assortiment en punctuele levering maken het tot een betrouwbare keuze voor iedereen die op zoek is naar een moeiteloze online winkelervaring. Ik kan OTTO.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, gemak en betrouwbaarheid bij hun online aankopen.

Albert 03-10-2023

Eenvoudig om kwaliteitsschoenen te bestellen en de schoenen zijn van zeer goede kwaliteit

Rina 03-10-2023

Alle keren prima artikelen ontvangen…..
Nu een lange tijd weer afwachten of manlief ook tevreden zal zijn

IKKE 03-10-2023

Makkelijk in gebruik, prima artikelen tegen een fatsoenlijke prijs. Kwaliteit prijs verhouding is oke.

Ellen 02-10-2023

De klantenservice is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Persoonlijk vind ik het een fijn idee dat er service gerichte ‘echte mensen’ achter de schermen werken!

Connie 01-10-2023

Als enige nog deze prachtige Levi's sweater in maat XL op voorraad. En wat het helemaal mooi maakt, ook nog 20% shoppingdays korting. Je kan de sweater ook op een post.nl adres laten afleveren, gemak dient de mens. Goed bezig Otto, zo blijven de klanten je trouw.

Carla 01-10-2023

Fijne winkel, makkelijk te retourneren. Snelle levering.
Ik ben heel tevreden

Daniyel konutgan 28-09-2023

Bij mij was de klantvriendelijk van otto erg goed.daarom ben ik erg tevrreden met jullie . Altijd geduldig aan de telefoon .je word goed geholpen .krijgt ook advies als je naar vraagt.

Natasja 25-09-2023

Een hele fijne onlinewinkel.
Met veel keus .
Ook de klanten service is top.

K.Gocsman 25-09-2023

Goede service, mooie materialen en veel leuke keuzen. Alles te vinden oude en jonge mensen.

Jeffrey 24-09-2023

Overzichtelijk en makkelijk shoppen. Eenvoudig betalen. Goede service en retour regeling. Goed telefonisch bereikbaar. Verschillende betaalmogelijkheden. Fijn om te shoppen.

Christina Veenstra 21-09-2023

Sinds een jaar of 3 bestel ik kleding bij Otto. Het aanbod is groot en achteraf betalen vind ik erg fijn. Zo hoef je niet te betalen voor artikelen die je terug stuurt en dus wachten op een terug betaling. Je betaalt gewoon wat je wel bevalt. De verzending duurt een paar dagen, maar dat vind ik prima. Bestellen is makkelijk, retourneren ook. Kortom; ik ben erg tevreden over Otto!

Barbara 17-09-2023

Het artikel is duidelijk beschreven.
De bestelling was prima uitgevoerd en de levering mooi op tijd.

Marianne 16-09-2023

Bij Otto bestellen dan weet je dat je kwaliteit krijg. Deze jas jaren geleden ook al eens besteld. Prachtige jas en een fantastisch prijs. Echt een aanrader

Mer 15-09-2023

Ik vind het echt een goed webshop je kan van alles vinden wat je maar zoekt super fijn

Johanna 12-09-2023

Ik vindt Otto erg leuk om te winkelen.
Vele merken en vaak korting.
Ben al jaren tevreden klant.

c. van der Net 10-09-2023

Dit is de enige site, waar ik goede shirts kan kopen. Ook het terugsturen is goed geregeld. Prima je geld retour

Cynthia 01-09-2023

makelijk om te vinden wat ik noodig had en zoekt. prijsen zijn goed . wacht nog op product om te vergelijken en met het beeld. en het beste was dat het instructies voor mijn product was beschikbaar voor dat ik het beslissing neem om te kopen.