Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ch. van Os 24-03-2019

Goede kwaliteitsproducten, worden volgens afspraak geleverd. Achteraf betalen is mogelijk.

CV 24-03-2019

Heldere site; snelle levering en goede service. Verschillende betaalmogelijkheden

Dumans 23-03-2019

Overzichtelijke webside. Veel bekende merken. En een Goede levering en services.

Trui Anijs 23-03-2019

Tijdens het bestelproces veranderde de oorspronkelijke prijs in een hoger bedrag. Dit is natuurlijk geen aanbeveling.

HvdBroek 23-03-2019

Ik vind Otto een prima, betrouwbare webshop. Ik bestel al jaren bij Otto, en dat naar volle tevredenheid. Van vloerkleden tot kleding. De prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed. Ik kijk altijd eerst bij Otto, en slaag in 85% van de gevallen hier.

TvS 23-03-2019

Overzichtelijke site en leuke kortingen!
Snelle levering en goede service.
Al een aantal keer besteld samen met mijn vriend, en nu zelf met een lekkere korting wat besteld! Super!

Dennis 23-03-2019

Duidelijk en zeer overzichtelijke site. Veel keuze. Eerste keer dat ik hier iets koop maar ik ga dat wel vaker doen.

Martine 23-03-2019

Gekozen voor de Otto, omdat het al heel lang bestaat, en dat maakt het voor mij vertrouwd, altijd een goede service en fijn dat je achteraf kunt betalen.

R. de Keyzer 23-03-2019

Mooie aanbiedingen voor goede producten. Snelle bezorging. Met de gegeven kortingen is je besluit snel genomen.

Ria Espeldoorn de Roover 23-03-2019

Ik ben blij dat jullie toch leuke jonge kleding heb voor grote maten.
Snel geleverd wordt en het thuis kan gebracht worden. Omdat ik zelf niet naar winkel kan i.v.m. slechte gezondheid.

Angela 23-03-2019

Ruime keuze en verschillende stylen. Als ik iets nodig heb vind ik altijd iets wat bij een bepaalde gelegenheid past voor een leuke prijs.

Anton 23-03-2019

Op 16 maart jl mijn verjaardag gevierd. Op die dag kreeg ik van cjib een parkeer boete in de bus. Byzonder was dan ook de Hoera korting die ok van U kreeg. Was ik toch een beetje jarig. 🎁

Mary 23-03-2019

Ben erg tevreden over de service geen problemen als het geen goed artikel is of als je iets tegroot of te klein hebt gekocht

Caïssa 23-03-2019

Deze shop was zeer overzichtelijk, met scherpe prijzen en top betaal gemak. De opmaak van de website is prettig en gebruikersvriendelijk. Goede service en snelle afhandeling van de aankoop

Piumino 23-03-2019

Heerlijk op je gemak thuis uitzoeken, laten opsturen en thuis passen zonder pottenkijkers of slechte passpiegels. Terugsturen wat je niet past of niet leuk vind en achteraf betalen! Ik ben blij met Otto!

Kikker 23-03-2019

Zoeken op bepaald artikel ging snel. De kortingscode die ik op internet vond werkte. Prima dus. Ook de mogelijkjeid tot gratis ruilen sprak kij aan.

E. Gard 23-03-2019

Had mijn twijfels om bij Otto online inkopen te doen maar die twijfels zijn weggenomen door de grote keuzemogelijkheid, de prijzen en in het bijzonder de goede en snelle service.
Deze retourzending komt door een door mij verkeerde bestelling.

Sabine 23-03-2019

Goed te bestellen, makkelijk en snel bezorgd, TOP winkel.

Hier vind ik makkelijk BHs in grote maten. Fijn.

Ellen 23-03-2019

Je kunt goed vinden op de site wat je zoekt, de afgebeelde kleuren komen overeen met hoe het eruit ziet. Er zijn veel leuke items te vinden, makkelijk te zoeken op de site en makkelijk te bewaren. Otto heeft veel leuke en mooie kwaliteit kleding. Een aanrader

Annelot 22-03-2019

Fije service, snelle levering. Een sympathieke online- winkel. Heerlijk om in rond te neuzen in mijn luie stoel.Hoop nog jaren plezier te hebben van Otto!

Cynthia 22-03-2019

Duidelijk. En veel keuze. Heb een lastige maat maar kan altijd wel wat vinden.

Han v d Akker 22-03-2019

Heel simpel lekker makkelijk, ruime keuze, goedkope prijzen en snelle levering

Leontine 22-03-2019

Ik vind het erg mooie kasten, veel keuze ook. De verpakking is niet altijd goed genoeg waardoor 1 kast meerdere beschadigingen had. Dit is goed opgepakt door de klantenservice.

Jurgen Bus 22-03-2019

Netjes op tijd geleverd bleek dat wij zelf de verkeerde maat hadden besteld. Dit is keurig en snel opgelost door Otto.

Pauline 22-03-2019

Ruime keuze bij de plus maten. Jammer van de soms lange lever tijden. De websitebeheerder is iets onhandig bij terug gaan naar asortiment na het bekijken van een product. Dan kom je weer op de eerste pagina. Zo fijn zijn als je direct pagina kan aanklikken.