Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Renee 17-01-2022

Ik vind het een handige en snelle website, het is makkelijk te zien en te begrijpen, ook is het snel geleverd en dat is heel prettig.

Pepi 17-01-2022

Ik vind Otto erg klantvriendelijk, snelle levering, en vooral erg leuke en aantrekkelijke mode!

Willemijn 16-01-2022

What you see is what you get...perfecte service en is het niet wat je verwacht had dan is het retourneren echt heel simpel. Geen ingewikkeld gedoe.

Albert 15-01-2022

Voor het eerst besteld. Ging soepeltjes. Kijk uit naar mijn aankoop. Verder hoop ik dan maar op het beste. Gr

Esther 14-01-2022

Otto is echt één van de slechtste online winkels die ik ken. Klantenservice is ook niet heel behulpzaam. Problemen gehad met levering, kwam 6 weken later aan dan belooft. Geld terug van een geannuleerde bestelling kreeg ik niet. Hier heb ik drie keer over moeten mailen en 6 weken later had ik het eindelijk terug.
Een betaalde bestelling gaven ze aan dat ik niet betaald had, kreeg daardoor een boete. Ik had wel betaald maar door hun eigen fout hebben ze het geld terug gestort.
Ook een levering van iemand anders ontvangen en terug moeten sturen. En als excuses werd me een tegoedbon aangeboden van €10. Daar heb ik voor bedankt. Nooit meer Otto.

Ariel 11-01-2022

I like this shop due to its superior product quality and unique collection. Their after-sales service is also great, and they have a customer-friendly return policy. In fact, this is my favourite shop. What more a customer can expect from a shop when he or she is treated well by the owner and get quality products from there! It has to be my favourite shop.

den Hollander 11-01-2022

Duidelijke site met veel keuze
Schappelijke prijzen ook
Veel leuke aanbiedingen (sale)

I26 09-01-2022

Ik geef een 8.5
Bij Otto komt je artikel vaak eerder dan er aangegeven staat en dan krijg je netjes bericht van. Dat is bij velen juist andersom. Vriendelijke bezorgservice die aan de afspraken houd. Heel positief dus. En je hebt veel artikelen die veel meer stijl hebben dan bij de andere soortgelijke online winkels. Betaalbare klasse. Dikke plus voor de Otto.

Sunny 08-01-2022

Veel keuze, levering was prima in orde en goed ingepakt. Fijn dat je ook achteraf kan betalen en keuze hebt uit veel merken

Monkee53 08-01-2022

Een duidelijke inzicht in Winkel
Makkelijke Bestelling en een goede Informatie

Ramon 07-01-2022

Op zich prima webshop. Artikelen zijn eenvoudig te vinden e.d. en het bestelproces is ook supersimpel allemaal.
Ik vind het alleen heel erg vervelend, teleurstellend en bovendien niet netjes dat je wel verzendkosten moet betalen, maar als je je product(en) retourneert (kleding past bijvoorbeeld niet), dat je dan niet ook je verzendkosten terugkrijgt, maar kwijt bent.
Dat vind ik anno 2022 niet meer kunnen.

Anoniem 06-01-2022

In één woord; verschrikkelijk. Meerdere maten van artikel besteld, aanbetaling gedaan, verkeerde maat gekregen gebeld voor ruiling. Juiste maat gekregen maar niet tevreden dus retour.
Kan met de track en trace code zien dat alles daar is aangekomen.
Ze geven bij de klantenservice aan dat er iets mis is gegaan bij de retourboeking, ze maken melding en met een week hoor ik iets.
Ik hoor niets, bel weer, krijg te horen dat er niets mis is gegaan met de retourboeking, maar dat ze het niet weten.. maken melding en met een week moet ik weer iets horen.. ik vraag om een bevestiging van de melding, maar dat kan niet en ik moet maar afwachten.
inmiddels een herinnering per mail dat ik een betalingsachterstand heb (die ik niet heb want ik moet geld terug krijgen).

Gerdien 05-01-2022

Fijne webwinkel! Je kunt snel via de filters vinden waar je naar op zoek bent. Het assortiment is uitgebreid genoeg voor ieders portemonnee!

Lies Bushoff 04-01-2022

Duidelijk site en voorwaarden . Veel keuze . Goede afhandeling. Ik bestel met een goed gevoel bij OTTO

christina 03-01-2022

makkelijk zoeken wat je wil hebben. bestel vaak bij Otto, omdat de levering erg snel is.. zelfs met de feestdagen was alles op tijd.
( ook mede de bezorger(ster) natuurlijk, maar ook omdat het gelijk is verzonden.. is eigenlijk altijd snel binnen.
ook retour zenden is makkelijk, en makkelijk je overzicht inzien als je inlogt op account. betalen is ook simpel en zo gedaan.
ook genoeg keuzes in de artikelen. net een mini friteuse besteld... (kijk er erg naar uit) lekker kleine snackjes in frituren..

Annelies 03-01-2022

Ben erg tevreden over Otto dit is omdat de sortering enorm is voor ieder wat wils, de bezorging erg snel is, bekende merken waardoor goeie kwaliteit wat wil je nog meer?

Visser 01-01-2022

Ik koop bij Otto omdat het een betrouwbaar bedrijf is en het assortiment is groot en ook betaalbaar. Daarnaast is ruilen en/of garantie nog nooit een probleem geweest. Daarom koop ik zo veel mogelijk bij Otto.

Theo 30-12-2021

Bij OTTO vind ik een redelijk assortiment in grote maten voor heren. Daarnaast zijn er bij verschillende artikelen meerdere kleuren verkrijgbaar en niet alleen blauw en zwart. Ook de maten staan goed aangegeven.

Yvonne v Bergen 30-12-2021

Het is een super makkelijke shop, alles is duidelijk te vinden op de site.
Een goede uitleg van het product en mooie fotos toegevoegd.

Kim 29-12-2021

Gemakkelijk bestellen, binnen een paar dagen thuisbezorgd en achteraf betalen. Ik ben dik tevreden!

Wel zou het filteren iets beter kunnen en wat meer detailinformatie over de producten. Ik denk dat dat retourzendingen kan schelen. Retourzendingen zouden iets sneller verwerkt mogen worden, aan de andere kant is de betaaltermijn ruim genoeg.

Tineke 28-12-2021

Ik koop hier altijd mijn lingerie. Fijne pasvorm en kwaliteit, snelle levering.

Annemarie 23-12-2021

Heb nooit problemen met de bestellingen
Keurig geleverd
Altijd en zonder schade aan mij produkt
Zal altijd mijn online winkel blijven
Zo doorgaan otto

Daron 23-12-2021

Ik zal er NOOIT MEER iets kopen!

Ik zal ook tegen iedereen zeggen dat ze daar Nooit iets moeten bestellen.

Wat een oplichters!

Soumaya 22-12-2021

Mijn allereerste aankoop bij Otto is inmiddels 10 jaar geleden. Een keukentafel en een lounge, kwaliteit is zo goed, dat ik de tafel en lounge nog steeds heb. Sinds die ervaring bestel ik al mijn meubels bij Otto en ik ben dik tevreden. Ook als er iets niet goed is gegaan, lossen zij dit direct op. Daar kunnen een hoop wat van leren!

Evert 21-12-2021

De levering was kapot, mocht geretourneerd worden, zou gratis vervangend product krijgen. Na 2 maanden een email, u hebt een betalingsachterstand. Ook alvast verhoogd vanwege de achterstand. Contact opgenomen en er is een fout gemaakt met de retourverwerking. Niets aan te doen, 'gewoon' meer dan het dubbele betalen voor 1 artikel!