Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wil gerritsen 20-04-2019

Snelle levering. Fijn assortiment
Goede service,goede kwaliteit
Klant vriendelijk

Kleding 20-04-2019

Ik heb nod niet zo lang geleden Otto ontdekt
Super leuke kleding en betaalbaar voor heel het gezin
Netjes en vlot geleverd is het uitverkocht dan heb je snel contact en geld terug

Mat Matheij 20-04-2019

De inschrijving verloopt voorbeeldig en is snel in orde. Korting voor de nieuwsbrief wordt onmiddellijk verwerkt. De aanbieding (HP 27fh) is op dat moment de goedkoopste.

henrie van haren 19-04-2019

wel een goede web winkel maar erg duur jullie moeten toch dingen veranderen zo als gratis verzenden .maar veder is alles prima verzorgt ook de verpakking van jullie artikelen is zeer goed en veilig . ga zo door op deze manier !!!!

Wilma 19-04-2019

Makkelijk bestellen, nette prijzen, ook nog korting gevonden. Veel keus ook in merkkleding.

klaas 19-04-2019

De site is overzichtelijk en voor iedereen wat wils. Het aanbod is gevarieerd alsook de prijzen.
Het bestellen is ook niet moeilijk, alsmede de betalings mogelijkheden.
Wel vind ik de reclames na een bestelling als ik andere sites bezoek, niet echt aangenaam...!!!
Ik heb immers al besteld.

Monique 19-04-2019

Heerlijk om te winkelen bij Otto, goede service, je hebt het wel niet de volgende dag al, maar de kwaliteit is altijd goed.
Ik kan altijd goed slagen.

HTW 19-04-2019

Duidelijke site, makkelijke bestelprocedure, de verschillende betalingsmogelijkheden. Al met al prima verzorgd door Otto.

Sandra 19-04-2019

Makelijk shoppen en passen thuis zeer betaalbare mode en een goede kwaliteit de levering is ook snel en als ik wat retourneer dan is het duidelijk hoe ik dat moet doen en ze komen het ook thuis afhalen wat voor mij ideaal is omdat ik moeilijk het huis uit kan. Ik ben zeer tevreden over otto.

Nieuw 19-04-2019

Inschrijving vd formulier gaat niet soepel. Ik heb twee of drie keer een account geprobeerd aan te maken voor ik er doorheen kwam. Vul dan bv de formulieren niet automatisch in terwijl ie m sowieso als verkeerd ziet.

Tonny 18-04-2019

Mijn website voor leuke, draagbare, betaalbare mode.
Ik blader dagelijks door de web pagina`s heen.

O 18-04-2019

Duidelijke foto’s bij de rubrieken, prima filters om snel bij je gewenste artikel te komen. En omschrijving van het materiaal, wat ik belangrijk vind vanwege het contact op de huid. En fijne revieuws van andere klanten

Dre 18-04-2019

Het word Snel geleverd en heb nog nooit klachten gehad! Vandaag jarig en beloond met een verjaardagspartijtje van 12,50 da’s pas service!

Anita 18-04-2019

In de shop is makkelijk alles te vinden. De keuze mag groter.
Soms is de prijs wel aan de hoge kant.

Lon 18-04-2019

Ik vind Otto een heerlijke winkel om te shoppen, ze hebben veel verschillende goede bekende merken en kleine maten, een winkel waar je bijna alles kunt kopen.

Nancy 18-04-2019

Altijd goede ervaringen met mijn bestellingen van Otto
Bovendien zijn mijn slippers nog 10 euro voordeliger dan in de winkel .
Alleen de bezorgkosten vindt ik altijd een beetje jammer
Ik begrijp het wel !

Klein 18-04-2019

Mooie kleding en erg veel keus. Ik zou een hoger cijfer willen geven maar een groot minpunt vind ik de (te) lange levertijd.

Suki 18-04-2019

Betrouwbaar, vriendelijk en veel variatie in kleding. ook voor kleine korte maten!

A 18-04-2019

snelle levering, goede service wat betreft ruilingen. behulpzame mensen. goed

Lydia Amsterdam 18-04-2019

Overzichtelijke webshop, snelle levering en zonder problemen retour te zenden.

marijkehaarman 18-04-2019

Jullie hebben tenminste ook kleurrijke badpakken! Wel vind ik het vervelend dat jullie prijzen per maat omhoog gaan!

Vriendelijke groet,

John Van Sloun 18-04-2019

Duidelijk geen poespas overzichtelijk snel gevonden wa5 je zoekt. Voldoende keuze.

Eric 18-04-2019

Duidelijke produktomschrijving en snelle verwerking. Reviews zijn echt dus betrouwbaar

a. tuinier 17-04-2019

Heel heldere website, waarin we makkelijk kunnen zoeken en bestellen. Aanbiedingen die je nergens anders vindt.
Aflevering en plaatsing geweldig.

Sander 17-04-2019

Top heel tevreden fijne keus ruim assorriment snelle bezorging en fijne betaling