123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AW 12-01-2020

Telefonisch contact met de winkel gehad voor een bestelling.
Personeel vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Hanny 12-01-2020

het gemak van product vergelijk en prijsvergelijk, dan kiezen, bestellen.
Het gaat allemaal even gemakkelijk. Daarnaast is 123 apparatuur de goedkoopste.
Voldoende keuze in aflevering, betaalgemak.

Jeroen Berends 12-01-2020

Goede communicatie omtrent de prijs van het gevraagde product.
Een zeer scherpe prijs waar de concurrentie niet tegenop kon.

A H Beker 12-01-2020

De site is prima, werkt goed, ook op ipad. Het assortiment is best groot en gevarieerd. En zeker belangrijk zijn de concurerende prijzen!
Verder is het op de hoogte houden van je bestelling prettig, de duidelijke mails en het telefoontje van de bezorgdienst korte tijd (half uur tot 1 uur) voordat de bezorging plaats vindt.
Inmiddels diverse bestellingen gedaan bij 123apparatuur.nl, en alles is snel en naar tevredenheid behandeld.
Wanneer ik nu iets wil gaan bestellen kijk ik voortaan eerst op deze site.

Bram 11-01-2020

keurig op tijd geleverd, goed gecommuniceerd, precies zoals afgesproken, geen problemen

Liesbeth 11-01-2020

Tot nu toe zijn mijn contacten met 123apparatuur heel positief verlopen. Er wordt goed met je meegedacht over welke apparatuur het beste bij je wensen past. En ik was blij met de tip dat uitstel van het bestellen van het fornuis niet raadzaam was daar de prijs eind januari 2020 van het door mij gewenste fornuis flink zou stijgen. De importeur had mij er ook al op gewezen, dus het was geen verkooppraatje!

r.lammers 11-01-2020

Uitermate goede webwinkel, de prijzen zijn al concurrerend, maar met de prijsopgave optie kun je zelfs nog kijken of er nog wat meer korting haalbaar is! helemaal geweldig! De afhandeling verloopt soepel en met 3 betaalopties is er voor elk wat wils. Persoonlijk zou ik hier nog graag een paypal-functie aan toevoegen...maar dat is misschien nog iets voor de toekomst;)

wim schuddebeurs 10-01-2020

na zoeken op internet terecht gekomen bij Silverline , de afzuigkap welke wij hebben werkt perfect , alleen een kleine storing op dit moment , hopend dat silverline dit op kan lossen

TonL 10-01-2020

Na een prijsaanvraag via internet werd er snel contact opgenomen. Het contact was prettig en informatief, er werd meegedacht. Prima prijs en snelle levering.

T. Cornuit 10-01-2020

123apparatuur doet wat het belooft: punctueel, accuraat en efficiënt. De communicatie rondom het gehele proces (informatie over het product bezorging en montage) is glashelder en vragen worden oplossingsgericht opgepakt. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs!

Gert 09-01-2020

scherpe prijs. duidelijke aankoopbevestiging. levertijd zoals aangegeven. de dag voor de levering netjes gebeld, per mail en bericht bevestigd.
dag van aflevering mail en bericht hoe laat. nette bezorgen. neemt oude apparatuur mee retour.

Van Kempen 09-01-2020

We zijn zeer tevreden over 123. Apparatuur.nl.
Uitgebreide keuze en een zeer snelle levering.
Vriendelijke medewerkers.

T.froger 09-01-2020

Prettige medewerkers, vriendelijk, denken mee, zeer klant gericht. Daarnaast een duidelijke communicatie, die ze ook nakomen, snelle levering. Ik heb ze ook een compliment gegeven over de prettige manier van bestellen en leveren van mijn induktiekookplaat kookplaat. We laten hem door onze elektriciën monteren, maar mogen hen bellen als we het door hun monteurs willen laten doen. Product is door de bezorgers gecontroleerd en gaan er dan ook van uit dat het app. Naar behoren werkt.

Cathy 08-01-2020

Het is fijn dat je van te voren kan vergelijken. Prijs, energieverbruik en dat de je gelijk een tekening met de maten kan uitprinten, vind ik erg prettig.

Richard 08-01-2020

Heel vriendelijk contact, en met afstand de laagste prijs. Heel fijn dat het omzetten van de offerte in de daadwerkelijke bestelling ook nog een goed en gemakkelijk is geregeld.

Tevreden klant 07-01-2020

Webshop is prettig te bezoeken, handig in gebruik. Levering volgens afspraak. Kortom goede ervaringen met 123keukenapparatuur. Prijzen zijn scherp.

Eric 07-01-2020

Prima service! Had koelkast een week eerder bij 123apparatuur voor een lager bedrag gezien en de prijs was nu ineens (nieuwe jaar) duurder geworden. Toen ik hierna vroeg kreeg ik onmiddellijk de koelkast voor de lagere prijs! Top!
Afleveren ging perfect; half uur van te voren belde de transporteur dat hij eraan kwam. Was tevens via email en sms op de hoogte gebracht van de aflevertijd. Kortom een aanrader!

Trees 07-01-2020

Na eerder een vaatwasser via deze winkel te hebben aangeschaft, heb ik zonder aarzelen wederom voor 123 apparatuur gekozen voor de aanschaf van een inductie kookplaat. De service is uitstekend. Er wordt goed met de klant meegedacht en geadviseerd. Hele prettige winkelervaring. Hele vriendelijke mensen die je te woord staan.

Ruud Brokx 06-01-2020

Overzichtelijk met veel keuze en duidelijke omschrijving en de maatvoering van het product.
levering volgens afspraak

o 06-01-2020

Hoewel er een paar dingen verkeerd gingen, werd alles prima opgepakt door de medewerkers van 123apparatuur. Juist indien er iets mis gaat is het belangrijk dat je op een goede en snelle service kunt rekenen. Dat is bij 123apparatuur zeker het geval!

TurboToon 06-01-2020

De vaarwasser was bij deze shop het goedkoopst. Binnen 24 uur geleverd en de oude meegenomen. Perfect, kan niet beter. De besteller was alleen en tilde hem zo uit de wagen en zette hem bij mij in de keuken. Eigenlijk had dat anders gemoeten en daarom geen 10.

DKG 06-01-2020

Gebruiksvriendelijke site, snelle en scherpe offerte gekregen voor twee black-line keukenapparaten. Zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen via de telefoon toen ik erachter kwam dat de offertetermijn verstreken was.

grasmussen 05-01-2020

op zondag 14:00 uur besteld tegen de laagste prijs van nederland en de volgende dag om 13:00 uur werd de nieuwe afwasmachine al gebracht. de oude werd netjes gratis mee genomen. aansluiten kun je zelf.
bij de bestel opdracht had ik een opmerking/vraag geplaatst en hiervoor belde ze voor de levering nog terug waardoor de vraag opgelost/verduidelijkt werd. prijs is absloluut niet te veergelijken met de winkel uit de stad, daar betaal je de helft meer!

Jeroen 05-01-2020

Super service. Levering binnen 24 uur.
Had zelf een probleem met een heetwaterkraan die binnen de garantie afgeschreven werd door de service afdeling van de leverancier. Leverancier levert geen kranen meer en stelde terug te gaan naar 123apparatuur. Zij hebben het apparaat terug genomen en meteen de volgende dag een veel beter merk geleverd tegen een zeer schappelijke bijbetaling. Super top!

Leon 05-01-2020

Als in de kerstvakantie een apparaat kapot gaat weet je, dat het lastig wordt om snel een vervangend apparaat (vaatwasser) te krijgen. Daarom uitgekomen bij 123apparatuur omdat die op de site een leveringsdatum aangaven die me wel beviel. Helaas werd het uiteindelijk toch drie dagen later dan op de site vermeld stond. Het had wel netjes geweest, als je daar direct na het bestellen over geïnformeerd wordt. Het moet toch mogelijk zijn om bij te houden wat op de site in eerste instantie beloofd is en wat dan uiteindelijk de leveringsdatum wel wordt.
Verder liep het orderproces prima en werd er op de afgesproken datum en tijd geleverd. De oude apparatuur werd netjes meegenomen.
Jammer, dat de chauffeur het verpakkingsmateriaal niet mee wilde nemen. Andere leveranciers adverteren met deze service en dat zou bij een verder gelijke voorwaarden weleens de doorslag voor mij kunnen geven om voor een andere leverancier te kiezen.