123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anoniem 17-08-2023

Beste prijs in de markt voor combimagnetron van Bosch, advies om zelf in te bouwen (gemakkelijk met twee man te doen, bespaart €119) en zeer snelle levering.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 18-08-2023

Beste,

Wij danken u voor het achterlaten van de mooie review en wensen u veel plezier van de aankoop.

Mehdi 16-08-2023

De medewerker was heel vriendelijk en gaf helder advies. Hij toonde veel interesse en dacht met me mee. Dankzij hem heb ik uiteindelijk andere keuzes gemaakt wat in mijn voordeel kwam. Al met al ben ik heel tevreden over de dienstverlening en de laagste prijs garantie.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 17-08-2023

Beste Mehdi,

Als product-adviseur doe ik uiteraard elke dag m'n best om u de beste keuze(s) te laten maken voor een nieuwe keuken.

Met dergelijke reviews ben ik persoonlijk erg blij wat bevestigd de adviserende insteek van mijn gesprekken.

Heel veel plezier van uw schitterende apparatuur en bij vragen weet u me te vinden.

Frank 14-08-2023

Super fijn geholpen, laagste prijs, snelle levering, oude apparatuur gratis meegenomen. Kan iedereen 123 apparatuur aanbevelen
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-08-2023

Beste Frank,

Superblij met je mooie review en mooi om te horen dat ook de bezorging weer goed is gegaan. Bedankt en tot de volgende keer.

Spike - 123App

Willi@m 14-08-2023

Snelle reacties, laagste prijs garantie en goede communicatie. Zelfs buiten kantoortijd namen ze de telefoon nog op. ( uitzondering natuurlijk) maar geeft aan dat ze er voor willen gaan!
Alles wordt
Thuis bezorgd en je betaald pas bij levering!

Erg tevreden geholpen.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-08-2023

Beste William,

Helemaal top dat je deze opmerking schrijft over het opnemen van de telefoon. En zo is het! We gaan door het " vuur" voor onze consument.

Nogmaals dank en veel plezier van de aankoop.

Bertho - 123app

joep de ruiterTiel 09-08-2023

Erg snel geleverd en bij ons thuis een oude meenemen, prachtig goeie prijs, mooie machine , kan de vaat weer worden gewassen
Klantenservice van 123apparatuur.nl 10-08-2023

Beste Joep,

Sneller kon het niet verlopen. Je belt me op woensdagmiddag op en de volgende ochtend stond de vaatwasser er. Wederzijdse dank voor het snelle handelen.

Bertho - 123app

Roland 09-08-2023

Goede duidelijke shop met uitstekende prijs kwaliteit verhouding .
Ook is de service echt perfect ook met retouren.
Mensen aan de telefoon weten waar ze over spreken en hebben een goede artikel kennis

Beste Roland,

Leuk om over mijzelf te lezen en dank voor de hele mooie review. Ik geef je compliment ook door aan onze service afdeling.

Lisa - 123App

Gert-Jan 09-08-2023

Website is duidelijk, ruime keuze. Je wordt netjes na gebeld voor eventuele vragen/opmerkingen. Top geregeld.

Beste Gert-Jan,

Top om te lezen en hartelijk dank voor de genomen moeite. Ook bij vragen na de aankoop staan wij u weer graag te woord.

Veel plezier van de aankoop.

Ramon 08-08-2023

Wij zijn top geholpen door dhr. Rijkers. Goed advies, denk mee en vakkundig.

Als de levering ook zo gaat is het geweldig.

Beste Ramon,

De prettige communicatie is geheel wederzijds en daarom dank ik u voor de hele mooie review met een dikke 10.

Uiteraard heel veel plezier van de Siemens apparaten en bij vragen weet u me te vinden.

Willem - 123App

cheyenne 08-08-2023

fijne winkel. telefonisch contact gehad, super aardige man aan de lijn. heeft mij goed geholpen en heb het product gekocht. bedankt.

Beste Cheyenne,

Je hebt een hele mooie combi oven gekocht die we morgen (10-8-2023) komen bezorgen.

Heel erg leuk dat je de moeite hebt genomen om een mooie review te schrijven.

Veel plezier van je aankoop!

Bertho - 123App

Brian Castillo Farano 06-08-2023

Deze partij kent hun producten en kunnen hierdoor ook goed advies geven. Daarnaast zijn ze zeer flexibel. Een voorbeeld hiervan is dat ik mijn keukentoestellen ruim van tevoren heb besteld, maar in de tussentijd was er een nieuwe versie van de vaatwasser uit. 2 dagen voor levering hebben ze toch de nieuwere versie kunnen leveren. Ik koop mijn toestellen nergens anders meer.

Beste Brian,

Top om te lezen dat onze Belgische klanten ook helemaal tevreden zijn. Daar zijn we erg blij mee. Ik zag ook dat de service afhandeling prima was verlopen met mijn collega Eric.

Veel plezier van de aankoop en tot de volgende keer.

Spike van 123App

Sander 06-08-2023

Snel bereikbaar voor telefonisch contact, denken goed mee, weten veel details te noemen, goede prijzen, snelle levering, betalen per pin aan bezorger mogelijk.
Meerdere aankopen gedaan, en geen reden om ergens anders te kopen.
-eerliik advies
- schakelen snel
- scherpe prijs

Beste Sander,

Heel erg blij met je mooie review en hartelijk dank voor het benoemen van de geleverde kennis (eerlijk advies met veel details).

Dat is een persoonlijk compliment waar mijn adviseurshart sneller van kloppen. Bedankt!

Harrie 04-08-2023

Goede leveringen volgens afspraak, goed advies. Is inmiddels derde levering met prima ervaring.

Beste Harrie,

Hartelijk dank voor uw terugkerende bezoeken aan 123Apparatuur. Uiteraard wensen we u ook deze keer weer veel plezier toe met de aankoop.

Team 123app

Laurens 04-08-2023

Goede overall service, snel contact en zeer flexibel in de levering van de goederen. Een aanrader!

Beste Laurens,

Wij zijn uiteraard zeer blij als onze klanten 123Apparatuur adviseren aan hun medeconsumenten. U tevreden met de aankoop, goed advies voor de volgende (potentiële) koper en wij de beloning voor hard werken.

Hartelijk dank Laurens!

Herman Gaal 27-07-2023

Ervaring in aankoop heeft geleerd dat alles bij uw organisatie klantgericht en perfect verloopt!!

Beste heer H. Gaal,

Heel fijn om te lezen en hartelijk dank voor uw compliment.

Max van Dalm 27-07-2023

Ik heb in het verleden al eens besteld bij 123 en dit is toen goed bevallen, nu de vraag gesteld aan Willem voor een alternatief voor onze (bijna) defecte koelkast, binnen 30 min antwoord per mail, en bij een snel antwoord hebben wij dan ook snel besteld 😃🏆🏆

Beste Max,

Dat was inderdaad snel handelen en helemaal top dat ik er een dikke 10 aan over heb gehouden. Dank daarvoor!

De drankjes kunnen weer koud gezet worden. Nu het zonnetje nog.

Karel 22-07-2023

denken mee bij keuze maken , vriendelijk, scherpe prijzen , vlotte afhandeling van aanvraag

Beste Karel,

Super om te lezen en dank voor de mooie woorden. Veel plezier van de aankoop en tot een volgende keer.

José Meijer 22-07-2023

We hadden echt de volgende dag een vaatwasser nodig daarom belde ik toch maar even op ipv online Ik werd super fijn geholpen en ze ging gelijk kijken of er de volgende dag plek was om te bezorgen en dat kon de volgende dag tussen 7 en 9 uur in de ochtend. Nog nooit zo snel meegemaakt helemaal top

Beste José,

Tuut tuut, dat is snel.. Heel erg bedankt voor het bellen en de afwasborstel kan weer terug de kast in.

Erna Daalman 21-07-2023

123Apparatuur.nl heeft een duidelijke website mét alle informatie én zelfs een bereikbaar telefoonnummer.
De receptioniste is héél goed op de hoogte van alles én bijzonder vriendelijk én hulpvaardig!
Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

Beste Erna,

Goed om te lezen dat uw ervaring zo positief is en we zijn dankbaar dat u iedereen ons bedrijf aanraad. Hartelijk dank voor de hele mooie dikke 10!

Francisca van 123App

Astrid 19-07-2023

Wij zijn erg tevreden. Snelle reactie op de mail en keurige prijzen. Bovendien snelle levering.

Beste Astrid,

Als u tevreden bent zijn wij dat ook. Heel erg fijn voor ons bedrijf dat u de moeite heeft genomen zo'n mooie review te schrijven.

Dank daarvoor!

Mark 19-07-2023

kwam als goedkoopste tevoorschijn en dat past ons allemaal! Webshop is duidelijk en werkt goed

Beste Mark,

Altijd goed om prijsonderzoek te doen alvorens een aankoop te maken. Dan komen wij er vaak als goedkoopste uit.

Dank voor de mooie review!

Bronkhorst 17-07-2023

Correct aan de telefoon, wat ze zeggen komen ze na. Duidelijke offerte. concurrerende prijs. Makkelijk in de manier van leveren op telefonische afroep

Beste heer Bronkhorst,

Goed om te lezen dat er geen onduidelijkheden waren in de offerte.
Heel veel plezier van uw aankoop en bij vragen weet u ons ook telefonisch te vinden.

Bedankt voor de mooie review.

Peter 17-07-2023

Vriendelijke klantservice en met korting aangeboden apparaten. Meerdere apparaten in het verleden bij 123 apparatuur besteld met goede ervaringen. Zeer betrouwbaar bedrijf.

Beste Peter,

Terugkerende klanten zijn het allermooiste wat je als bedrijf kunt krijgen. Daarna nog zo'n mooie review schrijven maakt het helemaal compleet. Super bedankt voor de mooie woorden.

Zeer tevreden klant 16-07-2023

Diepvries was heel netjes en zorgvuldig geleverd, De prijs was ook heel goed.

Beste,

Kort maar krachtig! Het mooie cijfer van een 10 staat voor ons als een huis.

Bedankt en wellicht tot een volgende keer.

Crijns 15-07-2023

Goede service,vandaag besteld morgen in huis.zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig.

Beste Crijns,

Als het apparaat bij ons op voorraad is kunnen we inderdaad de volgende werkdag al leveren.

Hartelijk dank voor de mooie review.

Mejk 14-07-2023

Op woensdag een vaatwasser uitgezocht. Donderdag zonder problemen en netjes afgeleverd.
Vaatwasser met maar 39dB geluid. Super!!!

Beste,

Helemaal top om te lezen en hopelijk was de levering precies volgens het tijdschema.

Veel plezier met de vaatwasser. Aanzetten en genieten van de stilte ;-)