123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M. van der Boom 16-11-2023

Wij zijn zeer tevreden over deze site. We werden direct gebeld en goed ingelicht, daarna vlot geholpen. De offerte was er snel en duidelijk en na bestelling werd deze de volgende dag al geleverd

Kelsey van Ham 15-11-2023

Super goede prijzen/ merken. Hele fijne service en goede kwaliteit! Zeker een aanrader

Anni vd Velde 10-11-2023

Omschrijving is prima! Helder en Duidelijk.
Je kan zelf de Bezorgtijd aan geven..
Heel Fijn. Ga zo door. Anna..

Mirjam 10-11-2023

Zeer duidelijke webshop met de mogelijkheid om niet direct te hoeven bestellen, echter eerst een offerte aan te vragen, waardoor je telefonisch zeer goed en deskundig te woord wordt gestaan, advies krijgt en hulp bij het maken van de juiste en beste keuze! Snelle levering, alles keurig en goed verpakt. Je kunt googelen wat je wilt (en dat hebben wij ook gedaan) Je vindt de apparatuur nergens goedkoper! Zeer tevreden en warm aanbevolen.

Eveline Timmer-ten Cate 09-11-2023

Gekozen deze shop via consumentenbond, kwam voor in lijstje waar het artikel te koop was. En kwam als voordeligste uit de bus. Kan het eigenlijk nog niet goed beoordelen. Artikel was ieder geval niet op voorraad en wordt verwacht in week 47. Daar zitten we nu in, nog niks gehoord en het is al donderdag! 30 oktober besteld. Nu is het 9 november.
Ben benieuwd, wanneer bestelde komt.
Vr gr. mevrouw Timmer

Rob 08-11-2023

De tweede keer dat ik hier koop. Duidelijke offerte en omdat ik gevraagd had of de apparatuur uit dezelfde serie kwam kreeg ik keurig een aangepaste offerte. Ik had zelf de verkeerde keuze gemaakt. Erg blij met dat advies

Ellen 08-11-2023

Goed bereikbaar via mail en óók snel antwoord. Goed advies. Kortom, heel fijn geholpen om een goede keuze te maken.

Huisman 08-11-2023

Altijd vriendelijk te woord gestaan, meerdere malen contact gehad, altijd bereid om iets uit te zoeken en/of de fabrikant te raadplegen.
Mee denken voor het juiste apparaat of een goed alternatief voor te stellen.
Goede prijs
Snelle levering
Zal het bedrijf aanraden

WEYS 08-11-2023

Oven van Siemens gekocht. Tevreden met de order begeleider. Fijne communicatie!

Top shop ervaring 08-11-2023

Goede webshop, makelijk te shoppen en snel geregeld en een goede prijs .wat wil je nog meer !

Karel 07-11-2023

Scherpe prijs en vriendelijke hulp via de telefoon bij de aankoop. Jammer dat het product niet op voorraad was, maar hopelijk wordt het snel geleverd.

leo s 07-11-2023

Te bestellen product snel gevonden en verder keurig en snel afgehandeld en geleverd. Super en heel soepel gelopen.

Martijn 07-11-2023

Zeer positieve ervaring bij aankoop vaatwasser. Goed en duidelijk koopadvies en hulp bij bestellen. UIteindelijk telefonisch besteld en bevestiging direct in de mail. Volgende dag geleverd met duidelijke opgave tijdsplan en sms 20 min voor aankomst. Top geregeld!

Hans 07-11-2023

Scherpe prijs. Goede webshop. Eerdere ervaringen positief. Waarschijnlijk snelle levering

Thoine 07-11-2023

Fijne shop makkelijke site veel keuze en goede beschrijving waardoor het makkelijk is om een goede keuze te maken

Wybren 07-11-2023

Prima snelle bestelling kunnen doen. Site is duidelijk. Geen enkele belemmering.

Cloggie 07-11-2023

Er word meegedacht en deskundig advies gegeven Op vragen word direct geantwoord op een prettige manier. De gequote prijzen zijn goed. Ze hebben een grote selectie wat kiezen moeilijk maakt. Ik wacht op een snelle levering.
Well done Willem!

Marc 07-11-2023

Na aanvraag van een offerte voor 5 apparaten werd ik heel vriendelijk teruggebeld ivm niet voorradig apparaat. Ze denken met je mee voor een oplossing. Net of je in een stenen winkel aan het kopen bent. Daarbij zijn ze ook nog flink concurrerend kwa prijs. Echt een aanrader

Mw van den Berg 07-11-2023

Zeer vriendelijke medewerkers, snelle actie en inderdaad de laagste prijs garantie

Richard 07-11-2023

Snel en veruit het voordeligst. Betalen hoeft niet vooraf maar pas bij levering.

Alien 31-10-2023

Hele toegankelijke site. Prima prijzen. De bestelling was snel geplaatst, een inbouw XXL vaatwasser.

Ruud van Oorschot 30-10-2023

Bij het zoeken naar het juiste product op deze website gekomen en zag dat dit Overzichtelijk en netjes is,
snelle levering dus vandaar mijn bestelling!

Hossain Roshani 28-10-2023

Telefonisch consult voor vragen verliep goed.
Goede prijs kwaliteit verhouding
Mails en sms contact voor delivery verliep goed
Op tijd geleverd met correcte papieren en vriendelijke medewerker
Paste perfect zoals ze gezegd hadden.
Hoop op jaren goed functioneren.

Leonard 28-10-2023

Goede prijs voor kwalitatief zeer goede apparatuur. Er zijn veel mogelijkheden tot levering en betaling.

QashBox 28-10-2023

Heb vaker al keukenapparatuur besteld via deze webshop. Is nog steeds volgens mijn verwachtingen: snel en correct.