123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bernard Siemonsma 13-05-2020

Dit is tweede bestelling bij 123 altijd vlot en keurig geinformeerd over hoe laat en wanneer afgeleverd.
Oude apparaat werd meegenomen en de chauffeur was vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader dus ,hoe de combi magnetron gaat voldoen moet ik nog ervaren.

Arjan 13-05-2020

Via 123 een mooi concurrent aanbod gekregen voor de complete apparatuur keuken. Goed, snel contact met het personeel. Bij montage, 2 weken na levering, bleek er lichte schade te zijn aan een product. 123 verving dit product direct, ook nu was het contact goed en snel! Ik ben zeer tevreden en beveel 123 aan. Top geregeld, complimenten👍🏻

P van Goolen 12-05-2020

Makkelijke site met veel zoekmogelijkheden. Na levering verkeerde afzuigkap besteld. Na telefonisch overleg kunnen ruilen voor een andere die wel paste. Goede service en prettige klantenservice

Eline 12-05-2020

Goede klantenservice. Snelle reactie terug.
Altijd bereikbaar via de telefoon.

Jos van Unen 12-05-2020

Goede, deskundige informatie over het artikel en meedenken bij de vragen die ik heb. Daardoor heb ik er vertrouwen in dat ikzelf de afzuigkap kan plaatsen.

Eelco 12-05-2020

Perfecte service. Eind van de middag de vaatwasser besteld en werd om 08:00 de volgende dag al geleverd.
Verder wordt je uitstekend via email en SMS op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling.

C 12-05-2020

Heldere informatie
Volledig
Beste prijs
Snelle levering
Goede afspraken met de chauffeur
Product naar wens

S 12-05-2020

Het was de eerste bestelling bij 123 apparatuur.
Duidelijke info
Supersnelle levering
Goed contact met de chauffeur
Bestelling zeer naar wens

Anja 12-05-2020

deze shop bood de vaatwasser voor meer aan(ook scherp geprijsd), gaf laagste prijsgarantie en zonder moeilijk te doen kreeg ik de vaatwasser voor waar ik hem elders voor gezien had met snellere levertijd.

Jaap 12-05-2020

Prima en snelle service, zeer behulpzaam personeel aan telefoon, goede communicatie betreffende levering. En niet onbelangrijk zeer concurrerende prijs.

Peter Konings 11-05-2020

Geen lange verhalen maar gewoon kort en duidelijk en natuurlijk de goodkoopste prijs van Nederland.

HDJ 11-05-2020

Mooie en duidelijke site. Vlotte levering van de bestelde goederen. Vooral hoe je op de hoogte word gehouden van de levering vind ik zelf heel prettig. Zeker een aanrader!.

Manon 11-05-2020

Aardige mensen bij de klantenservice, denken mee in oplossingen. Flexibele houding: zonder mopperen. Vrolijke en gezellige mensen, zelfs in deze vreemde thuiswerk tijd.

Jan van der Horst. 11-05-2020

Alle drie leveringen met de vriendelijke medewerkers van 123apparatuur goed contact en overleg gehad. Levering altijd op het afgesproken tijdstip en een keurige bezorging. Echt een aanrader.

JP Dirks 11-05-2020

Goede, snelle en heldere communicatie via de mail. Duidelijke onderbouwing waarom iets wel of niet kan en ben erg tevreden over de manier van adviseren en hulp dat ik heb ervaren. dank!

Herman 11-05-2020

Persoonlijke aandacht, snelle service en vooral een hele scherpe prijs! Ik ben zeer tevreden.

fam. van zeist 11-05-2020

had eerder al een bestelling gedaan bij een andere webshop, die ons al een paar weken aan het lijntje hield, daarna hier besteld en perfect geholpen.

Onno 09-05-2020

Beste lezer,
Eigenlijk een 10, maar er moet nog wat te verbeteren blijven nietwaar?
Ik nam contact op in verband met de geplande aanschaf van 2 gaggenau ovens.
Zoals zovele adverteert men als de goedkoopste, en dus vragen we een offerte op.
Bij de aanvraag nam men snel contact op en er werd aangegeven dat door Corona tijdperk lastig leveren is.
Geen probleem ik heb geen haast was mijn reactie en de offerte was spoedig in de mail terug te vinden.
Men hield woord en de offerte was prima maar Levertijd was nog een dingetje men wist niet wanneer.
Dus nam ik 4 weken later nog maar eens contact op, het zou in de tussen tijd toch wel iets meer bekend zijn?
Ja dat was, maar wel een dingetje men had ook de prijzen verhoogd van uit de fabriek. Dat was niet zo mooi.

Maar begrip was er vanuit de fabrikant en men kon toch de oude offerte geldig houden. Das mooi!
Dus dankjewel, en ik wacht nog even op de levering.

Onno

Lonneke 08-05-2020

Snel, vriendelijk en correct geholpen met de bestelling van de keukenapparatuur!

Mitch Verbeeck 08-05-2020

Heel duidelijk; mooie foto's en een complete technische uitleg.
Een van de betere webshops!

Frans 07-05-2020

Correcte en snelle afhandeling. Volgende dag reeds in de ochtend geleverd door een uiterst vriendelijke bezorger. Kwartier voor levering zelfs nog even een belletje dat hij eraan kwam. Top!

Marcel 06-05-2020

Snelle reactie bij het aanvragen van een offerte. Makkelijk en snel een offerte omzetten in order

robbert-jan 06-05-2020

goed geholpen door 123apperatuur.
snelle reactie zowel via de telefoon als via de mail.

een offerte binnen een dag in de mail en accepteren gaat ook snel en goed.
daarnaast een snelle levering en een goed voorraadbeheer (dus veel op voorraad)

Victor Brizmer 06-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen op advies van een vriend. De gebruiksvriendelijkheid van de site was prima en ik heb precies het apparaat gevonden dat ik wilde, tegen een redelijke prijs. De bezorging was snel, zonder klachten.

Shabrub 06-05-2020

Keurig geholpen door de medewerker. Uitgelegd dat ik een probleem had bij een ander leverancier en moest wachten voordat ik het geld kon overmaken. De medewerker heeft correct gehandeld zonder drammerig over te komen en ook de situatie goed begrepen. Top!