123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AVZ 25-07-2022

duidelijkheid en transparantie staat hier voorop, het meedenken en vakkennis is als heel prettig ervaren

Pim 24-07-2022

In een paar klikken je bestelling geplaatst: de 123apparatuur webshop is super overzichtelijk; het kan bijna niet makkelijker!

Paul 21-07-2022

Prima contact gehad met Spike
Tot nu zeer tevreden, prijzen en levertijd in goed overleg vastgelegd.

Wim 15-07-2022

Duidelijke website / geen kleine lettertjes.
Vriendelijke medewerkers en snelle reactie op vragen via website en e-mail.

Monique 14-07-2022

Offerte aangevraagd. Dit verliep vlot en prettig en offerte werd gelijk aangepast toen ik een lagere offerte van een ander bedrijf had gekregen. Top. Heb het product inmiddels besteld.

Lars 14-07-2022

Bij aanvraag van de offerte voor onze keuken apparatuur gaven zijn een goede prijs. Daarnaast snelle reactie op e-mails en telefonisch goed te bereiken. Wijzigingen waren ook snel verwerkt in een nieuwe offerte.

Martijn 11-07-2022

Snel een offerte ontvangen met een scherpe prijs in vergelijking met wat ik verder kon vinden op het internet.

Gérard 08-07-2022

Nadat onze vaatwasser die elders besteld was niet voorradig was en niet te zeggen wanneer wel.
Ben ik rond gaan bellen.
DIV. Webshop’s gehad toen ik bij 123 apparatuur.nl uit kwam.
Daar trof ik de eerste webshop medewerker die door ging vragen.
En met als resultaat dat we op een vervangende vaatwasser uit kwamen die de volgenden dag geleverd kon worden.
123apparatuur.nl bedankt

Evelien 07-07-2022

Heel erg klantvriendelijk, veel aandacht voor uitleg van de Bora (niet altijd even duidelijk om alles te vinden op internet) en inderdaad gegarandeerd de laagste prijs :)

Victor 03-07-2022

Vorige week mijn Siemens LF98BIR55 afzuigkap ontvangen.

Na zoektocht naar juiste soort afzuigkap uiteindelijk deze juiste gevonden middels advies van 123apparatuur.

Aanvankelijk div. Webshops geraadpleegd wanneer dit merk en type leverbaar is ivm onwijzigbare datum voor keukenverbouwing.

Tot mijn verbazing kon 123apparatuur als enige ruim 3 weken eerder leveren. Daarbij werd ik ook op overige accessoires gewezen zoals filters, recirculatie starters kit en WiFi dongle, welke los bijbesteld moesten worden.

Het klantcontact, volledigheid van advies, kennis van zaken, en snelheid van levering is wat mij betreft zoals "Klant is Koning" ooit bedoeld is!

Maaike 02-07-2022

Goed, vakkundig en snel geholpen. Bereid om mee te denken en met alternatieve te komen. Geduldig met de klant. Top. Dank.

Johan 01-07-2022

Zeer klantvriendelijk geholpen door Spike , met leverdatum en prijs van kookplaat en spoelbak ,123 echt een aanrader

Maarten 30-06-2022

Heldere site, ruim assortiment. Prettig contact met verkoopster Francisca Loedeman. Duidelijke offerte.

albert 29-06-2022

Veel keuze. handig/ goede collectie/ goede verhouding kwaliteit -prijs/ klantvriendelijke en overzichtelijke web-site.

Dorien 27-06-2022

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat zij een eerlijk verhaal geven, zowel op de website als tijdens het telefoongesprek. We werden prettig te woord gestaan en er werd goed met ons meegedacht.

John Colee 23-06-2022

Uiteindelijk voor deze webshop gekozen omdat hun de beste prijs op de website hadden staan voor de vaatwasser die wilde hebben.
Ik ben snel gebeld door hun en alles was snel en goed geregeld. Vaatwasser de volgende dag al in huis.

Theoi 22-06-2022

Ik heb uiteindelijk bij deze webshop mijn bestelling geplaatst. Ik heb lang getwijfeld; maar omdat ik accuraat en vlot terug werd gebeld op mijn verzoek om duidelijkheid te krijgen over bepaalde technische specificaties hielp 1 van de medewerkers van dit bedrijf mij zo goed en kwamen we 'samen' tot een goede en verantwoorde keuze zijn gekomen. uiteindelijk bleek de prijs ook nog eens zeer concurrerend.

Jansen 13-06-2022

Denken met je mee
Kreeg van een keuken leverancier te horen dat de vaatwasser paneel niet past op de vaatwasser die we al maanden geleden bij 123 keuken apparatuur hadden besteld
En ook bekent was bij de keuken leverancier het type
En dat enkele weken voor levering en plaatsing
Gelukkig kon 123 keuken apparatuur met een goede alternatief toch nog een andere leveren 👍

john 09-06-2022

Uitstekend (telefonisch)geholpen met een offerte, kreeg ook een eerlijk antwoord dat de levering aantal weken ging duren.
Bij andere aanbieders waren ze hier erg vaag over had er weinig vertrouwen meer in.

M J de Ronde 09-06-2022

voor de tweede keer een bestelling gedaan van wegen de de goede ervaring van de de eerste keer en prettig gesprek met de telefoniste.

leo 09-06-2022

prima beschrijving van product op de website, een zeer scherpe prijs. Je mag zelf de dag van aflevering kiezen en dat wordt netjes gedaan. Je krijgt tijdig een mail met een 3 uur tijdslot indicatie, en later een sms met een 20 minuten tijdslot.
loopt als een trein en erg professioneel, vriendelijk personeel bij aflevering en oude vaatwasser netjes meegenomen.
kortom super

Husin Hadad 08-06-2022

Super fijne winkel. Communicatie verloopt soepel. Wij zijn ontzettend goed geholpen. Ook toen wij de leverdatum wilden aanpassen was dit geen enk.

Wij 07-06-2022

Goede service! Ook in Coronatijd telefonisch goed advies. Wij wilden 2 ovens, zelf uitgezocht en obv typenummers leek het uiterlijk van beide ovens hetzelfde te zijn. Alleen bij 123 werden we actief benaderd en gewezen op verschillen in front, zodat we samen met hen een andere oven konden kiezen. Top!!

Kim 03-06-2022

Super fijne winkel. Communicatie verloopt soepel. Wij zijn ontzettend goed geholpen. Ook toen wij de leverdatum wilden aanpassen was dit geen enkel probleem. Scherpe prijzen voor A-merken.

Rob M 03-06-2022

Goed geholpen door XXX. Heeft diverse tips en aanbevelingen gegeven waardoor ik meer heb gekocht dan dat in eerste instantie de bedoeling was :)