123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

rinse 19-04-2020

duidelijke website; goede prijs/ kwaliteit verhouding; snelle levering; of het apparaat naar genoegen werkt, weet ik nog niet; denk van wel; moet nog worden ingebouwd.

Claudia 19-04-2020

Makkelijke en duidelijke website.
Keuzemogelijkheid leverdata.
Mogelijkheid voor ander afleveradres.

Natasja 18-04-2020

De website is overzichtelijk, werkt snel en had de laagste prijzen. Daarbij ook nog gratis bezorging.

Hans Adrischem 18-04-2020

In plaats van een prijs werd ik gebeld door Francisca en kreeg een heel verduidelijkend advies. En deze dame dacht mee!

RvG 18-04-2020

Duidelijke website met zeer ruime keuze en altijd scherpe prijzen. Veel is op voorraad dus snelle levering. Alleen voor meer gebruikers-reviews is een andere site als kieskeurig nodig, maar dan weet je wel dat het onafhankelijk is van een winkel of fabrikant.

Bigsyl 18-04-2020

Goede website top beschrijvingen snelle reactie op e-mail vraag
Dus bestelling geplaatst

Jan van der Linde 17-04-2020

Een uitdagende site met informatie to the point. Het was niet moeilijk om een voor mij juiste keus te maken. Na een chat met de vriendelijke medewerkster voor de actuele dagprijs was de aanschaf van het apparaat een feestje. Nergens zo'n goede prijs/kwaliteitsverhouding gevonden. En betalen.... niet eerder dan één dag voor de geplande gratis bezorging. Dat is toch een fantastische service met wederzijds vertrouwen.

Pieter 17-04-2020

Denken goed mee met je inzake de apparaten, qua functionaliteit, uitstraling en of het in de keuken past.
Zijn zeer scherp qua prijzen, en hebben een goed en consistent verhaal. Top dus!

Ab de Jong 17-04-2020

Snelle reactie en geschikte prijzen. Medewerkers zijn verder enorm klantvriendelijk!

El bachir 16-04-2020

Klant vriendelijkheid. Ze doen heel veel moeite om je te helpen en ze denken mee.

Sandra 16-04-2020

Snel antwoord op mijn vragen, behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon.
Ik ben nu in afwachting op de levering van mijn spoelbak.

Van der Meer 16-04-2020

Super vriendelijk geholpen en zeer klantgericht! Snelle levering en meegedacht met betrekking tot de montage. Top, een echte aanrader!

Blokland 16-04-2020

Top geregeld. Fout besteld en snel omgeruild. Ondanks de Corona maatregelen een zeer soepele ruiling. Goed contact met de verkoper en chauffeur. Keurig afgehandeld.

Rob 16-04-2020

Snelle levering en niet onbelangrijk duidelijke communicatie!! Regelmatig terugkoppeling via email en sms over de gedane actie en nette aflevering met terugname van oude apparatuur.

EH 16-04-2020

deze winkel levert opnieuw een goede en snelle service. De adviseur aan de telefoon gaf deskundig advies en zorgde ervoor dat ik een goed set apparatuur besteld heb.

Johan 16-04-2020

Consumentenbond gaf aan dat deze winkel voor de 'beste koop vaatwasser' de laagste prijs heeft. Bezorgen is gratis. Even gebeld, het toestel is inderdaad op voorraad en kan de volgende dag afgeleverd worden. Via de mail de orderbevestiging ontvangen met ideal link om te betalen. Ben netjes geholpen, prima.

Jan 16-04-2020

Een dudelijke website met informatie en goede beantwoording van de klantenservice. De bestelling is snel en goed verlopen

Denny Wilde 15-04-2020

Snelle hulp en vriendelijke mensen die heel behulpzaam zijn.
De bestelling was vlug geregeld. Top!

Paul 15-04-2020

Duidelijke site, snelle service, direct een belletje van 123apparatuur mbt leverdatum.

Léonie 15-04-2020

super fijne, snelle en goede communicatie. Elke vraag kan gesteld worden en krijg je antwoord op. Fijne communicatie!

Alfons 15-04-2020

Ik ben uitermate servicegericht geholpen door Bertho. Tijdens het telefonisch onderhoud werd mij zelfs een verbeterde versie van Siemens aangeboden tegen dezelfde prijs en voorwaarden.

Gea 15-04-2020

artikel wat ik google was niet meer te leveren, na telefonisch contact goede vervanging gevonden. zeer flexibel over bezorgafspraak

Wouter 15-04-2020

Ik had een inbouwoven van Aeg gezien. Was bij 123Apparatuur bijna 100 euro duurder dan waar ik hem voor gezien had. Contact opgenomen d.m.v. de chatoptie bij 123Apparatuur . Ik werd vriendelijk te woord gestaan door **** Na navraag bij de importeur heb ik de oven voor hetzelfde bedrag als bij de concurrent mogen bestellen, met het verschil dat de concurrent 4 tot 5 dagen levertijd had, 123Apparatuur had de oven op voorraad en kon de volgende dag leveren. Een dikke👍🏼.

Theo 14-04-2020

Duidelijke uitleg en overzichtelijke site , goede klantenservice werd snel geholpen.

Yoesef Pyla 14-04-2020

Overzichtelijk, deskundig en vriendelijk! Uitstekende service en passend advies.